W140 główne daty:
03.1991 - Początek produkcji 6 Zylinder 300 SE/L, den 8 Zylindern 400 und 500 SE/L und dem 12 Zylinder 600 SE/L
01.1992 – premiera SEC-Coupé
06.1993 – zmiana oznaczenia z 300 SE na S 320(tu zmiana silnika), 300SD na S 350 Turbodiesel, 600 SEL na S 600 L, 500 SEC na S 500 coupe. Ogólna zmiana i wprowadzenie oznaczenia literowego C, E, S itp.
02.1994 – silnik 420 w Coupe
03.1994 – salon genewski lifting, tj.: nowa szeroka listwa i zderzaki, dzielona tylna blenda (3 częściowa), białe klosze migaczy przednich, tylne migacze pomarańczowe (wcześniej czerwono pomarańczowe), zmieniona tapicerka w środku (inne schowki w drzwiach itp.)
10.1994 – nowe lusterka zewnętrzne takie jak w 210(przed liftem) i 202
04.1995 – Parktronic (PTS) zamiast anten biegu wstecznego - seria w S 600. System ESP w S 600 coupe.
09.1995 – 5 biegowy automat w S600, ESP dostępne dla V8 sedan i coupe a dla V12 seria. Nowa konsola klimatyzacji automatycznej.
06.1996 – 5 biegowy automat dla modeli V6 (S280 na zamówienie), ASR i tempomat(S350 na zamówienie), wprowadzenie S300TD 5 biegowy automat w serii. Białe migacze tylne i biało czerwone w coupe.
08.1996 – zaprzestanie produkcji S350TD
12.1996 – ESP dostępne z S280 i S320. BAS wszystkie 140 i 129
06.1997 – wprowadzenie systemu ASSYST (Aktive Service System).
07.1998 – koniec produkcji S600
08.1998 – koniec produkcji CL 420, S300, S280, S420, S500
09.1998 – koniec produkcji CL500, CL600, S320, S320L, S420L, S500L, S600L <br>
Dodano po 8 minutach.:<br>
pepe pisze:
to co pokazujesz to kwestia grilla i niczego wiecej z zewnatrz.
Nie do końca. Na zdjeciach jest model przed liftingiem 1994 i po liftingu - inne zderzaki, leflektory, migacze i grill
Tu jeszcze plan produkcji różnych modeli W140
