MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 03, 2025 9:49 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt kwie 21, 2009 7:03 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lut 22, 2007 1:33 pm
Posty: 25
Lokalizacja: Kołobrzeg
Witam ;) Znów wracam do Mercedesa. Otóż zakupiłem ładną kompletną budę odnowioną z uszkodzonym silnikiem 2.8 w automacie. Tak się składa że w domu pozostała u nas jeszcze jedna beczka ;) silnik igiełka buda już zgnita. Chcemy wrzucić 2.4d do tej ładnej budy. Czy automat podpasuje? Jak z mostem?
Pozdrawiam Merc maniaków ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 21, 2009 8:41 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 11, 2006 8:54 am
Posty: 482
Lokalizacja: Ruda Śląska/Katowice
automat powinien podejść most raczej zmienić na dieslowski
pozdrawiam

_________________
www.mbfans.pl
W123 450TE "beżuch"
R129 500SL "Czarnuch"
W114 280C 73 "Miami Blue"
W126 300SE "koksik"
W123 230CE"kaleson"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 21, 2009 8:44 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lip 13, 2006 6:46 pm
Posty: 187
Lokalizacja: Lodz
Nie lepiej zostawic 2.8 (jesli zgodna z vinem to juz w ogole). Powiem szczerze ze jesli na jazde codzienna to czy 240D czy 280 + lpg to nie ma zbyt wielkiej roznicy- tak samo bija po kieszeni a mysle ze z silnikiem 2.8 jest wieksza frajda z jazdy.

_________________
W zyciu piekne sa tylko chwile...

123 240D Automat '77


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 21, 2009 9:25 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
ziulek pisze:
mysle ze z silnikiem 2.8 jest wieksza frajda z jazdy.

Co racja to racja.

Tylko czy warto gazować dobre M110? A jak nie jest dobre, to po co gazować skoro to padaka? Ogólnie jestem przeciw gazowaniu tego silnika, no chyba że komuś nie zależy na oryginalności i liczy się z jego wymianą gdyby coś przykrego się zdarzyło... W końcu remont jest nieopłacalny, taniej będzie wstawić diesla...

Jeśli beka jest ładna i zdrowa to zostań przy oryginalnym motorze, przynajmniej będzie czego pozazdrościć. Kundel 240D to żaden rarytas...

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 21, 2009 10:55 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 12, 2008 10:45 pm
Posty: 243
Lokalizacja: [EZG] Smardzew k. zgierza
przecież napisał ze 2.8 jest uszkodzony :P, ja również podpisuje się pod wypowiedziami kolegów żeby jednak zachować oryginalność, a już na pewno nie zagazowywać (jednak gaz to gaz i silnik na gazie to już nie to samo) natomiast przekładka to w tym przypadku sporo pracy, bo diesel ma inna elektrykę, most, skrzynia z benzyny również może nie pasować (rozrusznik w dieslu jest po prawej, w benzynie po lewej i coś mi się obiło o uszy ze to jest problem przy przekładce skrzyni, ale czytałem o manualnej) tak wiec zabawy trochę jest, bardziej opłacało by ci się znaleźć dobra budę z zajechanym dieslem (240 lub 200, 300 ma różnice w elektryce) przekładasz tylko silnik i po sprawie (nawet most od 200 pasuje do 240, będzie trochę wolniejszy ale powinien działać) a co do bicia po kieszeni to 240 nie jest jakoś bardzo paliwożerna, a przynajmniej taka która nie dochodzi swego żywota :P 300D w mieście pali mi 9,5 to 240 powinieneś się zamknąć w 8-8,5, benzyna nie wiem ile pali, nie jeździłem

voytas pisze:
Tylko czy warto gazować dobre M110? A jak nie jest dobre, to po co gazować skoro to padaka? Ogólnie jestem przeciw gazowaniu tego silnika


[zlosnik] ten niezagazowany [zlosnik] ps. na spocie w lgw coś mówiłeś ze nie tak z regulacja silnika i skrzyni, jakoś tak, udało się wyregulować??

_________________
w123 300D '83


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 21, 2009 11:25 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt mar 24, 2009 1:22 am
Posty: 151
Lokalizacja: Śląsk, Pszczyna
Zgadzam sie z voytas'em, moja 240D jest zgodna z winem i niedługo będzie w stanie oryginalnym i żaden to rarytas, a co dopiero jeszcze szczepan. Moim dieslem poruszam sie na codzień więc taki motor mi odpowiada, jest w miare ekonomiczny, ale sam bede szukał czegoś z większym motorem na przejażdżki w weekendowe słoneczne dni. Jeśli nie zależy Ci na oryginalności auta i chcesz go używać na codzień to wkładaj diesla i zmieniaj dyfer 3.69 i ciesz sie przemieszczaniem po polskich drogach, a jeśli chcesz doprowadzić samochód do stanu właściwego to reanimuj 280, tylko nie trój go gazem.

pozdrawiam.

_________________
https://t.me/pump_upp


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 22, 2009 10:50 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
optymizer pisze:
ten niezagazowany ps. na spocie w lgw coś mówiłeś ze nie tak z regulacja silnika i skrzyni, jakoś tak, udało się wyregulować??

Powoli! M110 które mam już 2 lata na razie jest niezagazowane...
To że zamiast pakować się w pseudoekonomiczne 300D kupiłem zatrute 230TE do codziennej jazdy to już inna sprawa.

PS
Po regulacji zaworów i na nowym oleju Lodóweczka chodzi miodzio 8)

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 22, 2009 10:59 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 12, 2008 10:45 pm
Posty: 243
Lokalizacja: [EZG] Smardzew k. zgierza
no fakt, zapomniałem o 126 :P natomiast w ekonomi lodówka na pewno wygrywa z 300D [zlosnikz]

_________________
w123 300D '83


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl