MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 09, 2025 9:31 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt kwie 24, 2009 2:26 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
no no no...
jeszcze nie widziałem takiego poklasku dla tak skundlonego auta...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 25, 2009 8:26 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt lut 24, 2009 6:34 pm
Posty: 33
Lokalizacja: Hindenburg O/S
jeszcze nie widziałem takiego poklasku dla tak skundlonego auta...
_________________dzięki :lol: <br>Dodano po 15 minutach.:<br>
Cytuj:
no no no...
jeszcze nie widziałem takiego poklasku dla tak skundlonego auta...
_________________

na razie cieszę się z tego co mam :) ,ale nie długo nadejdzie taki dzień (rok może dwa) kiedy wstawię tu fotki a VIN będzie zgodny.W tej chwili,poprostu nie było mnie na ta taką gablotę stać ,i tyle. :cry:


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 25, 2009 8:51 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Nie martw się, Czak za to woli od czasu do czasu sobie wymienić jeden tłok w silniku.

Auto może i skundlone, ale to tylko 124 i wcale źle nie wygląda, ważne by się sprawowało jak należy.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 25, 2009 4:57 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
Cytuj:
Czak za to woli od czasu do czasu sobie wymienić jeden tłok w silniku

nie... lepiej wymienić wszystkie... tym bardziej gdy to niekonieczne...
ciekaw jestem czy jak złapiesz kapcia to też profilaktycznie wymieniasz wszystkie koła??? czy tylko to które nawaliło???

i pamiętaj!!!!
Cytuj:
to tylko 124 i wcale źle nie wygląda

ot sentencja...


aha... no i życzę stalowych nerwów przy ewentualnych naprawach jak bedziesz jezdzil i 3 razy wymieniał części bo miały być od tego modelu a nie pasują...
przerobiłem to sam na sobie gdy miałem przerobionego 85r na 92r...
nie ja przerabiałem i nie wiedziałem już co w w nim jest od niego a co nie...
głupia uszczelka pod kolektor dolotowy do jednego motoru... wychodziły 3 egzemplarze...
i to w tym samym motorze a po skundleniu to juz nic nie będzie wiadomo...


i to bez żadnych złośliwości jak u niektórych widać...
ale życzę bezawaryjności bo w innym wypadku stracisz nerwy, czas i pieniądze...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 25, 2009 7:06 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Wiadomo, jak się nie znasz na mechanice to nie wiem po jakiego łapy w auto wkładasz, a jeśli dajesz do mechanika, który również sobie z takim czymś poradzić nie umie to lepiej zmień mechanika, dobrego mechanika nie interesuje czy auto jest skundlone czy nie, tak czy siak sobie poradzi.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 25, 2009 9:40 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
Chuck Norris pisze:
ciekaw jestem czy jak złapiesz kapcia to też profilaktycznie wymieniasz wszystkie koła??? czy tylko to które nawaliło???


EJ CZAK!!!!! Wyczyść klawiature!!!!! Bo!!! Ci sie shift zaciął!!!!!! I odpuść takie zdania jak to powyżej, bo są żałosne do potęgi. Co ma Kurw* koło do tłoka? Żenada.

Dobra. Koniec OT.

Auto naprawde cacy. Kierownica raida(jeśli ja będziesz wymieniał, to ja jestem pierwszym klientem do jej kupna) :) I silnik 300D :) Bajeczna furka :D Nivo działa? Jak z przełożeniami? Most od 300D??

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 25, 2009 10:20 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Ale co wy chcecie od czaka? Przeciez ma racje (zarowno co do skundlania jak i do wymiany jednego tloka). A porownanie z tlokiem i kolem bylo jak najbardziej na miejscu.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 25, 2009 10:38 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Ech co ty wiesz o wymienianiu :P

Po pierwsze tłoki w silniku sa dobierane pod wzgledem masy aby wymienić jeden trzeba by dobrac go masowo do reszty lub doprowadzić do wlaściwej wagi poprzez obróbke. Osobiście kiedys musialem odciążyc tłok do Focusa o 20g i to jest naprawdę od ch...a materialu. Tloki były tego samego producenta i z podobnego rocznika a mimo to duza roznica w wadze. Te 20g to bardzo dużo jeśli idzie o wyważenie ukladu korbowo tlokowego zazwyczaj producent dopuszcza rożnicę do 2-3g a do sportu tłoki wyważa sie na zero dodadkowo osobno wyważa sworznie korbowody i stopki korbowodów. Jak na kole ci brakuje 10g to już masz drgania na kierownicy a troche wolniej jednak się kreci niz silnik.
Co do opon jak jedna sie rozwali to można wymienic o ile reszta nie jest juz zuzyta bo jak masz 3 opony zuzyte w 50% i zalożysz jedna nowa to juz auto prosto jechać nie bedzie. Niby zawsze można na tył wrzycić ale i tak bedzie roznica.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 25, 2009 10:51 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
Wymienić jeden tłok, to tak jakby umyć jeden ząb. Niby czyste, ale nie do końca. I nigdy tak nie zrobie. :)

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 25, 2009 10:52 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 14, 2006 8:30 pm
Posty: 566
Lokalizacja: Oberschlesien
darzamat pisze:
jeszcze nie widziałem takiego poklasku dla tak skundlonego auta...
_________________dzięki :lol: <br>Dodano po 15 minutach.:<br>
Cytuj:
no no no...
jeszcze nie widziałem takiego poklasku dla tak skundlonego auta...
_________________

na razie cieszę się z tego co mam :) ,ale nie długo nadejdzie taki dzień (rok może dwa) kiedy wstawię tu fotki a VIN będzie zgodny.W tej chwili,poprostu nie było mnie na ta taką gablotę stać ,i tyle. :cry:



Nie przejmuj się [zlosnik] , taka to nasza " mercedesowa " przyjaźń [zlosnik] , trochę szorstka czasami , ale nikt nie chowa urazy ...

Wiadomo że większość z nas ma swoje motoryzacyjne marzenia limitowane kasą , ale trzeba umieć cieszyć się z tego co się ma ;)

Jak widzę twoje auta są na zabrzańskich rejestracjach , więc jakbyc czegoś potrzebował daj znać .

Powodzenia

_________________
C140 5.0

Ex - S123 200D W124 E200T W126 560SEC ,W123 240D ,W124 230CE ,W124 300D , W123 200D u.v.a. :)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 26, 2009 12:05 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 5:00 pm
Posty: 341
Lokalizacja: Wlkp.
Autko ładnie wygląda, szkoda tylko że ktoś wcześniej zrobił z niego "szczepana". Sam szukam autka, i wiem jak trudno znaleźć "czysty" model z niedużym przebiegiem... :roll:

_________________
w126 420sel '89
w108 280S '70


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 26, 2009 12:11 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
roadrunner pisze:
Ech co ty wiesz o wymienianiu :P

Po pierwsze tłoki w silniku sa dobierane pod wzgledem masy aby wymienić jeden trzeba by dobrac go masowo do reszty lub doprowadzić do wlaściwej wagi poprzez obróbke. Osobiście kiedys musialem odciążyc tłok do Focusa o 20g i to jest naprawdę od ch...a materialu. Tloki były tego samego producenta i z podobnego rocznika a mimo to duza roznica w wadze. Te 20g to bardzo dużo jeśli idzie o wyważenie ukladu korbowo tlokowego zazwyczaj producent dopuszcza rożnicę do 2-3g a do sportu tłoki wyważa sie na zero dodadkowo osobno wyważa sworznie korbowody i stopki korbowodów. Jak na kole ci brakuje 10g to już masz drgania na kierownicy a troche wolniej jednak się kreci niz silnik.
Co do opon jak jedna sie rozwali to można wymienic o ile reszta nie jest juz zuzyta bo jak masz 3 opony zuzyte w 50% i zalożysz jedna nowa to juz auto prosto jechać nie bedzie. Niby zawsze można na tył wrzycić ale i tak bedzie roznica.
No faktycznie, niewiele wiem. Wiem natomiast, ze tloki i korbowody (stopki korbowodow obrabiane sa w podzespole z korbowodem i pasuja tylko do tego, z ktorym wyszly w parze "spod frezarki" - sa tez wywazane lacznie z korbowodem) sortowane sa wg grup wymiarowych (masowych) i wymienianie pojedynczych elementow z zachowaniem tych grup jest powszechny praktyka rowniez wg zalecen producentow samochodow.

Co do opon: jak sa slabe i jedna strzeli to oczywiscie wypada wymienic przynajmniej obadwie na jedej osi.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 26, 2009 5:54 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
no to może załóżmy kółko skundlania aut... i te które będą najbardziej odbiegające od tego co wyszło z fabryki będziemy chwalić a te które będą jak oryginał wyzwiemy od lamusów!!!
naprwde życzę szczęścia chociażby przy wymianie np tarczy sprzęgłowej...
i mechanik niby też fachura ale jak 3 raz zamówi wg czego sobie tam chcecie nie to co trzeba to cie wypier...oli z tym autem z warsztatu... i każe jechac do tego co to pozmieniał i nic nie pasuje z modelem rocznikiem czy VINem

i powtarzam: nie mówię tego złośliwie...
przerobiłem to na własnej skórze i nie miałem swapa silnika!!!!

już nie wspmnę że trzysetki miały chociażby podwójne tarcze a 230-tka nie...




do mercswir
widze ze naprawde jestes swir!!!
jesli ci sie jeden ząb zepsuje a nie pobrudzi!!! mylisz pojęcia "fachowcu"!!!
to od razy wyrywasz wszytskie???? bo sie jeden zepsuł i do reszty nie pasuje????
chłopie weź sie ogarnij!!! pieprzysz farmazony!!!
to może lepiej zamiast tego:
jak sie silnik zepsuje to go trzeba wymienić na nowy!!!!
no bo przeciez jak wymienisz tłoki a zostawisz wał korbowy to tak jakbyś umył górną szczękę a dolnej nie.. nie????
niby czyste ale nie do końca....
ogarnij sie proszę Cię...


zapraszam do posłuchania silnika i sprawdzenia czy telepie... wg teorii fachury mercswira...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 26, 2009 7:19 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Ale normalnie targają Tobą emocje, krótki pościk a mniej więcej "pińcet" wykrzykników i pytajników. Rozkosz czytać Twoje posty [cool]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz kwie 26, 2009 8:07 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
Cytuj:
do mercswir
widze ze naprawde jestes swir!!!
jesli ci sie jeden ząb zepsuje a nie pobrudzi!!! mylisz pojęcia "fachowcu"!!!
to od razy wyrywasz wszytskie???? bo sie jeden zepsuł i do reszty nie pasuje????
chłopie weź sie ogarnij!!! pieprzysz farmazony!!!
to może lepiej zamiast tego:
jak sie silnik zepsuje to go trzeba wymienić na nowy!!!!
no bo przeciez jak wymienisz tłoki a zostawisz wał korbowy to tak jakbyś umył górną szczękę a dolnej nie.. nie????
niby czyste ale nie do końca....
ogarnij sie proszę Cię...






"Nigdy nie rozmawiaj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl