MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 03, 2025 7:16 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz maja 03, 2009 11:38 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 29, 2008 8:00 pm
Posty: 194
Lokalizacja: Trojmiasto
Witam,

Zastanawiam sie nad rozebranim mojego M110 na czesci pierwsze, a nastepnie zlozyc go na nowo po wyczyszczeniu i przegladzie. Odrazu rowniez interesuje mnie wymiana wszystkich uszczelek i uszczelnien w silniku aby nie wkladac czegos nie sprawnego z powrotem.

I teraz moje pytanie jak jest z dostepnoscia uszczelek od M110, i to wszystkich a nie tylko glowicy. Oraz lancucha i napinaczy

Pozdrawiam

_________________
W123 i W140 :) prawdziwe Mercedesy

W123 81` 280E manual 185hp
200SX 94` S14 SR20DET 250hp


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 04, 2009 12:58 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 12, 2008 10:45 pm
Posty: 243
Lokalizacja: [EZG] Smardzew k. zgierza
noo jasne ze jest, ale niektóre są naprawdę drogie i tylko sprowadzane z Niemiec (jeżeli mówimy o oryginałach) bo z oryginalnych części to byś nowy taki silnik złożył, po prostu dalej je produkują :), gdzie kupić?? ASO lub specjalistyczne sklepy MB w łodzi np Pałys na maratońskiej 121

_________________
w123 300D '83


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 04, 2009 1:24 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lis 29, 2004 6:23 pm
Posty: 564
Lokalizacja: WROCŁAW-Bristol UK
I.T pisze:
jak jest z dostepnoscia uszczelek od M110, i to wszystkich a nie tylko glowicy. Oraz lancucha i napinaczy


właśnie będę to przerabiała lada dzień [zlosnikz] wszystko da się kupić, nawet w oryginale ale cena wyrywa z butów...w dobrych zamiennikach tylko niemieckich będzie taniej ale tylko trochę ;) Polecam zrobić to na uszczelkach Erlinga lub Goetze bo szkoda oszczędzać na jakims badziewiu ;)

_________________
MB W123 300D 80r. Czarnoksiężnik
MB S123 280TE 84r.-srebrny dawca
MB S123 280TE 83r.-zielonkawy project
MB S123 280TE 82r.-GRÜN Gurke=OGÓR
MB S124 280TE 96r.-BeetrooT
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/11764 ... CT7881.jpg


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 04, 2009 2:57 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 12, 2008 10:45 pm
Posty: 243
Lokalizacja: [EZG] Smardzew k. zgierza
ZORTOX pisze:
I.T pisze:
jak jest z dostepnoscia uszczelek od M110, i to wszystkich a nie tylko glowicy. Oraz lancucha i napinaczy


właśnie będę to przerabiała lada dzień [zlosnikz] Polecam zrobić to na uszczelkach Erlinga lub Goetze bo szkoda oszczędzać na jakims badziewiu ;)


nie wiem, ja to przerobiłem z odma do OM 617, niby świetny niemiecki zamiennik (firmy nie pamiętam) i po 2-3 miesiącach zaczął się pocić :/, oryginał droższy nie da się ukryć ale pól roku i nawet kurz się nie przykleja w okolicy [zlosnik] wiec osobiście wole wydać na uszczelkę trochę więcej kasy ale mieć spokój przez kolejne kilka lat :)

_________________
w123 300D '83


Na górę
 Tytuł: ;]
Post: pn maja 04, 2009 6:39 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn paź 13, 2008 12:50 pm
Posty: 25
Ja wszystkie uszczelki, jak i czeski kupuje w hurtowni, oczywiście stawiam na markowe, raz zrobiona robota na dobrych częściach na pewno posłuży.W serwisie raczej się nie zaopatruje, gdyż troszeczkę przerażają mnie ich ceny. Dla porównania komplet uszczelniaczy zaworowych do silnika Om616 w serwisie 95 zl(Goetze). W zaprzyjaźnionej hurtowni 2,40zł (elring) za sztukę. Poszukaj w hurtowniach chyba, ze czegoś nie można dostać, wtedy serwis, pozdrawiam;]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 05, 2009 2:43 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 29, 2008 8:00 pm
Posty: 194
Lokalizacja: Trojmiasto
A jakies konkrety cenowe ile za dana uszczelke? Jakby ktos mogl przytoczyc jakies ceny bylo by super.

Ogolnie do mojego Nissana za zestaw oryginalnych uszczelek, uszczelniaczy, simeringow itp wszystko co potrzebne do re-budowy silnika to koszt 500-700zl, spowiedzam sie ze w M110 pewnie bedzie lepszy ?

I pytanie przy okazji.

Jaki olej lejecie od wyczyszczonego swiezego silnika ? I jakie efekty ? W sumie do wszystkich samochodow leje syntetyk Motula i taki tez planuje do M110 bo na swiezo zlozonym silniku syntetyk powinien ladnie smigac. Bo mineralny to brudzi silnik i robi nagar po czasie a tego strasznie nie lubie u siebie : (

_________________
W123 i W140 :) prawdziwe Mercedesy

W123 81` 280E manual 185hp
200SX 94` S14 SR20DET 250hp


Na górę
 Tytuł: ;]
Post: wt maja 05, 2009 8:58 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn paź 13, 2008 12:50 pm
Posty: 25
Ja osobiście po przeglądzie silnika, robie parę setek na oleju tańszym w celu przepłukania i potem zalewam świeżym(tym na którym silnik będzie pracował już do następnej wymiany czyli z jakieś 8 tys km) <br>Dodano po 31 minutach.:<br> Ja mam reaktor Om616 wiec na temat oleju do jednostki M110 niech wypowiedzą się Fachowcy-Użytkownicy tych silniczków.
Na ceny części popatrz sobie tutaj http://moto.sklep.pl/?grut=101835

_________________
W123 240D 80r ;]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 05, 2009 10:42 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lut 21, 2008 9:37 pm
Posty: 393
Lokalizacja: Kraków
nie wiem czy syntetyk jest taki dobry do jakby nie mówić starych silników. do przepłukania ok, ale do jazdy to jednak półsentetyk moim zdaniem będzie lepszy

_________________
W123, 1984 TAXI .... 200D


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 05, 2009 12:37 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
I.T pisze:
Zastanawiam sie nad rozebranim mojego M110 na czesci pierwsze, a nastepnie zlozyc go na nowo po wyczyszczeniu i przegladzie. Odrazu rowniez interesuje mnie wymiana wszystkich uszczelek i uszczelnien w silniku aby nie wkladac czegos nie sprawnego z powrotem.

potem taka operacja kończy się remontem, bo zawsze znajdzie się cos do poprawienia, ja bym się tylko nastawiał na wymianę uszczelek -jesli w ogóle musisz, rozkładanie silnika do pomiarów i składanie spowrotem wykaze Ci że zawsze jest cos nie tak (bo silniki sie róznie zużywają) a potem taki złozony motor znów musi się ułozyć, co nie robi mu dobrze i często potem są problemy że cos zaczyna stukać....
Więc jesli Ci nie cieknie, to ja bym sobie odpuścił takie zabiegi -wiem że robi sie to w dobrej wierze, ale skutki bywają odwrotne...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 05, 2009 2:39 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 29, 2008 8:00 pm
Posty: 194
Lokalizacja: Trojmiasto
W silnikach nissanowskich takie zabiegi daja bardzo duze efekty. Bo znikaja wszystkie zbedne dzwieki, wycieki i niepewnosci co do skladu silnika. Wiec w M110 wole zrobic raz a dobrze. Spodziewam sie ze cos sie znajdzie do wymiany dlatego tez chce to zrobic.

_________________
W123 i W140 :) prawdziwe Mercedesy

W123 81` 280E manual 185hp
200SX 94` S14 SR20DET 250hp


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 07, 2009 8:01 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
I.T pisze:
W silnikach nissanowskich takie zabiegi daja bardzo duze efekty. Bo znikaja wszystkie zbedne dzwieki, wycieki i niepewnosci co do skladu silnika. Wiec w M110 wole zrobic raz a dobrze. Spodziewam sie ze cos sie znajdzie do wymiany dlatego tez chce to zrobic.


Nie wiem co masz dokładnie na myśli "raz a dobrze" bo to się skończy na kwocie rzędu 5000-8000zł. A ceny możesz sobie przeanalizować na przykład na stronach intercarsu online.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl