MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 09, 2025 5:33 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: W 211
Post: ndz maja 10, 2009 8:45 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz maja 10, 2009 8:38 pm
Posty: 4
Witam wszystkich i proszę o pomoc.Jestem użytkownikiem w210 270 cdi.Generalnie jestem z auta zadowolony,ale denerwuje mnie jego ciągłe rdzewienie,w coraz to innych miejscach.Obecnie zastanawiam się nad kupnem 211 320 cdi w wersji kombi rocznik 2004,przebieg 160 000 km.Zakupiony w Polsce,1 właściciel,bez wypadku,serwisowany w mercedesie.Ponieważ słyszałem różne opinie o tym aucie,to moje pytanie jest czy warto zamienić na ten samochód mój,zawsze to trochę młodszy(3 lata),no i nowocześniejszy,ponoć już nie rdzewieje,ale mogą być inne problemy.Proszę o jakieś porady.Bardzo dziękuję!


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 10, 2009 11:07 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 29, 2005 1:44 pm
Posty: 445
Lokalizacja: ZGY Gryfice
ponoć też widziano Yeti :)

rdzewieje tak samo, może mniej widać bo auto modelowo młodsze

_________________
[VW1200, VW1300, bulik - ma już kółka, MB C123, BMW E12 525 i OSA M52 wciąż bez iskry]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 11, 2009 6:35 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz maja 10, 2009 8:38 pm
Posty: 4
Widzę,że szanowne towarzystwo nie za bardzo zorientowane w temacie nowszych modeli.Myślałem,że gdzie jak gdzie ale tu uzyskam jakieś informacje.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 11, 2009 8:00 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
nie napisałeś który rok chcesz kupić...
a tam też była modyfikacja bodajże w 2006 roku
jak kolega napisał wyżej : auto modelowo młodsze co nie znaczy że bez wad...
rudy na pewno też wylezie... tylko pytanie kiedy? za rok czy za 10 lat?

to też zależy od użytkowania go kiedy i w jakich warunkach... jak bedziesz darł laczki na żwirze to wylezie szybko a jak będziesz jeździł tylko bezdeszczowa pogodę po niemieckich autobahnach to i może dłużej wytrzyma...

ups nie doczytałem że 2004r...
do tego możesz mieć jakieś problemy z hamulcami... tzn z elektronicznym systemem hamulcowym... tyle wyczytałem w modelu przed modyfikacją z którego sie mercedes później wycofał...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 11, 2009 9:18 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 29, 2005 1:44 pm
Posty: 445
Lokalizacja: ZGY Gryfice
problemów z SBC nie ma, pod warunkiem że mało będziesz hamować :)
bo jakimś czasie dostaniesz komunikat na zegarach że hamulce się kończą, i że trzeba moduł wymienić/wyzerować, klocków hamulcowych też sam nie wymienisz, i nie każdy warsztat Ci to zrobi - trzeba mieć maszynkę

rdza go je, widziałem już parę, od pierwszych modeli po roczne i każdy już miał coś do czego można by się przyczepić

poza tym to forum /8, więc nie dziw się, że niewiele osób będzie się rozpisywać o masowym plastiku

_________________
[VW1200, VW1300, bulik - ma już kółka, MB C123, BMW E12 525 i OSA M52 wciąż bez iskry]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 11, 2009 9:57 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz maja 10, 2009 8:38 pm
Posty: 4
No to już coś więcej wiem,aczkolwiek dalej nie wiem czy warto?Auto podobno jest w doskonałym stanie,cały czas serwisowane w ASO,no i kupione w kraju.Tylko ta rdza mnie przeraża,głównie dlatego chce auto wymienić,bo juz mam to u siebie.W każdym razie dzięki.Mimo to czekam na dalsze opinie.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 12, 2009 1:14 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 19, 2009 10:50 pm
Posty: 190
Lokalizacja: Poznan
Mam dwóch znajomych którzy maja 211 nstki z 2007 i są generalnie strasznie zadowoleni. Poki co nic sie im nie dzieje i ruda nie wychodzi,jak długo czas pokaże


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 12, 2009 9:36 am 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz maja 10, 2009 8:38 pm
Posty: 4
No tak.ale to jednak wersja po lifcie,wiem,że nie ma z nimi problemów,tyle tylko,że na taką to mam za mało kaski.Natomiast przed liftingowe to ponoć różnie z nimi bywa,stąd moje pytania o doświadczenia.Może jest jakiś użytkownik takowego?


Na górę
 Tytuł:
Post: wt maja 12, 2009 3:53 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 06, 2009 5:00 pm
Posty: 341
Lokalizacja: Wlkp.
Mój znajomy i jego rodzice mają po w203 (jeden 7 lat, drugi 8lat). Oboje auta garażują od nowości i jeżdżą tylko po niemieckich drogach, a nie wiedzieć czemu już w obu autach wymieniali tylne błotniki bo rdza ich brała :o !?! Wcześniej użytkowali podobny okres w124 oraz w201 i żaden z nich nie miał takich problemów....
Nie wiem o co chodzi z tymi nowymi Mercami, ale naprawdę sporo osób się skarży na szybsze pojawianie się rdzy... czyżby jakiś nowy szczep rdzy, który bierze tylko nowsze autka...?

_________________
w126 420sel '89
w108 280S '70


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 13, 2009 2:09 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
nieee...
jest za to nowy sposób podchodzenia do klienta...
zrobisz auto niezawodne jak W123 czy W124 i zbańczysz na serwisie
zrobisz auto zawodne firma sie utrzyma a i klient częściej odwiedzi salon a może coś nowego weźmie :)

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr maja 13, 2009 7:32 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:57 pm
Posty: 422
Lokalizacja: Gdynia
Andy73 pisze:
W każdym razie dzięki.Mimo to czekam na dalsze opinie.

Z obserwacji pojazdów kilku znajomych - z rdzą jest lepiej, niż w w 210 - kilka elementów z aluminium powoduje, że korozja ma mniejsze pole do popisu [oczko] [oczko] . Jednak jeśli chodzi o silniki (ON), to ich niezawodność już dawno odeszła do lamusa (przepływomierze, wtryski, turbiny, czujniki, etc...).

_________________
Pozdrawiam, Marcin
BMW E60 530D, Suzuki Intruder VZR 1800
Ex: Peugeot 505 2.5D, W123 240D, W124 200E, W210 E320, C126 500 SEC, Yamaha Drag Star, Audi A8 4.2Q


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl