MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 09, 2025 5:51 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn maja 25, 2009 4:46 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 27, 2007 7:00 am
Posty: 187
Lokalizacja: Kęty
tak jak w temacie nie wiem gdzie mam go szukac ://

_________________
MB 124 300CE +LPG 89r.
Opel Corsa +LPG 93r.

http://www.youtube.com/watch?v=DrsJusis ... re=related


Na górę
 Tytuł:
Post: pn maja 25, 2009 4:49 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
ja bym go szukał pod czujnikami 1 i 2
Obrazek

a tu szczegóły http://anonymouse.org/cgi-bin/anon-www.cgi/http://www.detali.ru/cat/oem_mb2.asp?TP=1&F=126045&M=117%2E96%5F322&GA=722%2E323350&L=765%2E706&CT=M&cat=322&SID=20&SGR=015&SGN=01

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 30, 2009 10:21 pm 
Pozwolę sobie uzupełnić temat, bo jest u mnie aktualnie na czasie...

Termostat w 968 znajduje się pod "kolankiem" wychodzącym z lewej (patrzymy od strony przedniego zderzaka), dolnej strony elementu oznaczonego przez Janfocusa czujnikami 1 i 2 (na fotce widać kawałek rurki wychodzącej tym "kolankiem" pionowo w dół).

Całość jest tutaj pokazana, numer "kolanka" to 44:
Obrazek

Wyciągnięcie termostatu, jak sam aktualnie mam okazję się przekonać, to bardzo niewdzięczna robota. Cholernie trudno dostać się z kluczem do dolnej "tylnej" śrubki, próbowałem już 3 wersji narzędziowych i nadal lipa. Chyba skończy się na odkręceniu alternatora...

Pozdrawiam


Na górę
   
 Tytuł:
Post: ndz maja 31, 2009 7:33 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
Szymon. pisze:
Cholernie trudno dostać się z kluczem do dolnej "tylnej" śrubki, próbowałem już 3 wersji narzędziowych i nadal lipa. Chyba skończy się na odkręceniu alternatora...

Nie ma opcji, żebyś po zrzuceniu węża się tam nie dostał.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 31, 2009 9:31 am 
Problem zaczyna się, gdy chcę się tam dostać z jakimś konkretnym kluczem. ;) Śruba trzyma tak mocno, że muszę to porządnie chwycić z jakimś żelastwem, bo małe klucze z różnymi przedłużkami nie dają rady...

Aha, dla informacji - nowy termostat w ASO to 90PLN.


Na górę
   
 Tytuł:
Post: śr cze 03, 2009 9:39 am 
Przedstawiam prawdziwy hit - mój termostat:
Obrazek
Pozostałe elementy zaginęły w nieznanych okolicznościach. :o

Przy okazji - jak mam zalewać układ chłodzenia co by się tam nic nie zapowietrzyło? W tej chwili mam spuszczoną wodę z chłodnicy i okolic w/w "termostatu". Gdzieś czytałem, że trzeba robić to na odpalonym silniku, odkręcić jakiś odpowietrznik i do tego jakiś kabelek odpiąć, prawda to? Nie mam chwilowo dostępu do "literatury".

Pozdrówka


Na górę
   
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl