MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 09, 2025 5:57 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz maja 31, 2009 11:08 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw gru 04, 2008 3:12 am
Posty: 44
Lokalizacja: Gliwice
Witam, wiem ze problem poruszany juz wiele razy na forum, ale moze ktos cos nowego moze jeszcze poradzic albo zarekomendowac jakis dobry warsztat z okolic Gliwic. kiedy kupilem samochod mial problem z obrotami, lubil sobie przygasnac na D wiec podkrecilem tylko troche obroty w gore zeby dojechac spokojnie do mechanika, ktory mial zrobic pare innych nie zwiazanych z problemem rzeczy, oraz sprawic zeby silnik chodzil rowno i stabilnie, pozniej autko poszlo do lakiernika, ktory akurat spisal sie na piatke. Tak czy siak byl "poza domem" przez ostatnich pare miesiecy. Po odbiorze od lakiernika jest jeszcze gorzej niz bylo przedtem, w miare przyzwoicie zachowuje sie na zimnym silniku (pierwsze 2 minuty), potem z reguly zaczyna przygasac, najczesciej poprzec obcizenie silnika wrzucajac D ale rowniez i bez tego obroty leca w dol i umiera, pozniej jest go ciezko zapalic, a czsem jest to niemozliwe, po odczekaniu pol godziny zazwyczaj moge go juz zapalic. Mechanik twierdzi ze wyregulowal go i bylo ok, lakiernik mowi ze jemu tez dobrze palil. Powyzaj 1000 obrotow chodzi juz gladko. Wymienilem kopulke, palec, swiece, filtr powietrza,kable sprawdzone, nie widac przebic, sprawdzilem w miare mojej niewielkiej niestety wiedzy czy wszystkie kable i wezyki sa na miejscu czy styki czyste itp, Wyglada ok. Z tego co widze to chyba pospolita przypadlosc tych silnikow, moze ktos moglby sie podzilic jakimis wlasnymi doswiadczeniami i radami. Bo w tej sytuacji nawet dojazd do mechanika moze byc ciezka przeprawa jesli mi przygasnie na jakim skrzyzowaniu.

_________________
W126 260SE 1989


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 31, 2009 11:23 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
sprawdź szczelność dolotu -wszystkich gumowych elementów...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl