Witam,
ja sam wymieniałem cały zapłon ok 1,5 roku temu.
Kolejność cylindrów jest taka:
Prawo od szyby: 4-3-2-1
Lewo od szyby: 8-7-6-5
Kable miałem z gotowego kompletu od Roberta Bosch'a i nie było na nich znaczeń, więc dopasowałem po długości oryginałów. W serwisie kupuje się kable na metry i zarabia końcówki.
Lewa i prawa kopułka mają takie same oznaczenia i montuje się je w ten sam sposób tzn. kolejność kabli. Środkowe to są kable do cewek, a dalej nie pamiętam. Napisz jakie masz znaczenia na kopułce, może coś mi się przypomni. Wiem, że pomyliłem dwa cylindry na jednej stronie i byłem w szoku jak nierówno silnik pracuje. Szybko znalazłem błąd.
Jeśli masz czas to w weekend mogę sprawdzić dla ciebie na starych elementach, jak powinno się podłączyć kable do rozdzielaczy. <br>
Dodano po 36 minutach.:<br> OK, oznaczenia na kopułkach są takie:
R1 lub L2
R4 lub L5
R6 lub L8
R7 lub L3
R oznacza dla prawej strony, L dla lewej. Cyfra to numer cylindra.
Z tego oznaczenia wychodzi, że pomyliłem się w poście powyżej co do kolejności cylindrów. Sorry.

<br>
Dodano po 1 minutach.:<br>