MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 09, 2025 8:16 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob cze 13, 2009 9:18 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn maja 11, 2009 5:11 pm
Posty: 44
Lokalizacja: Zduńska Wola
Wczoraj odpaliłem swoją strzałkę na benzynie,po chwili przełączyłem na gaz i jak nie strzelił .... i zgasł..póżniej już tylko kręcił i ani na benzynie ani na gazie nie odpalil..bałem się wyczepania całkowitego aku i dałem spokój .. ktoś wie co moze pomóc w odpaleniu??autko stoi ok 30 km od domu

_________________
W123-200D 79' ex
W123-240D 80' ex
W124-250D 87' ex
W210-290 TD 97' ex
W126 260 SE 87'obecnie


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 13, 2009 9:59 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Poszukaj było kilka razy na ten temat.Przeważnie spadają rurki lub gnie się klapa przepływomierza i autko niema prawa odpalić :(

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 13, 2009 10:49 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn maja 11, 2009 5:11 pm
Posty: 44
Lokalizacja: Zduńska Wola
nie mogę znależć i czas troszkę goni.. moze jakieś szczegóły??byłbym wdzięczny za podpowiedz, mam nadzieję , ze to nic poważnego i bedę mógł wraócic dziś do domu??

_________________
W123-200D 79' ex

W123-240D 80' ex

W124-250D 87' ex

W210-290 TD 97' ex

W126 260 SE 87'obecnie


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 13, 2009 11:58 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
Niech kolega zdejmie dekiel z obudowy filtra powietrza i zerknie na klapę spiętrzającą,zazwyczaj potrafi ją przestawić ,względnie zawiesić u góry, trzeba wtedy zdjąc cały filtr razem z mikserem od gazu i poluzować śrubkę od góry ,ustawić blaszkę klapy tak aby chodziła lekko nigdzie nie ocierając ,na bęzynie powinien chodzić ,( nie polecam próbować dalej na gazie ) w domu zrobić przegląd przewodów gumowych oraz gumowego płaszcza pod wtryskiem bo albo go wyrzuca z mocowań, a w najgorszym scenariuszu gdy guma już stara i sparciała ,go rozrywa .Koszt nowego w ASO ok 170pln . Pozdrawiam ! 8)

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 13, 2009 1:54 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn maja 11, 2009 5:11 pm
Posty: 44
Lokalizacja: Zduńska Wola
Dzieki za radę , zaraz jade sprawdzić mam nadzieję, ze to będzie to.Pozdrawiam <br>Dodano po 2 minutach.:<br> Nie mam doświadczenia z benzyniakami-gazownikami!!Teraz coraz bardziej przekonuję sie do powrotu do diesli!!

_________________
W123-200D 79' ex

W123-240D 80' ex

W124-250D 87' ex

W210-290 TD 97' ex

W126 260 SE 87'obecnie


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 13, 2009 2:25 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
No to zaczynamy:
1. wejśc pod filtr powietrza - tam prawdopodobnie spadła gumowa rurka (0d przodu układu z regulatora).. nakładamy i jazda
2. ... jeśli nie jazda to trzeba przejrzeć klapę spiętrzającą tak jak kolega opisał wyżej..
3. Jeśli nadal nie jazda to współczuję - znam to skądś.
pworach pisze:
Teraz coraz bardziej przekonuję sie do powrotu do diesli!!

No dlatego ... KE-Jeta się nie gazuje jeśli się nie ma doświadczenia z tym układem na LPG (i jeśli nie robi tego doświadczony gazownik)...
Ten KE + LPG zazwyczaj oznacza kłopoty i nadal przy tym ustaję...
Dla własnego spokoju lepiej wywalić gaz albo zamontować IGS na 2 parownikach

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 13, 2009 2:59 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn maja 11, 2009 5:11 pm
Posty: 44
Lokalizacja: Zduńska Wola
No takiego juz kupiłem......Instalacja jest BRC i do tej pory nie miałem żadnych problemów..Spróbuję i jak ruszę to już tylko na benzynie.. <br>Dodano po 30 minutach.:<br> Jeszcze jedno..pod"węzem" doprowadzającym do filtra powietrza od spodu jest otwór średnicy złotówki.Może tam była jakaś zaślepka i po "strzale" ją wywaliło przez co łapie lewe powietrze i ma to wpływ na to , że nie chce palic??

_________________
W123-200D 79' ex

W123-240D 80' ex

W124-250D 87' ex

W210-290 TD 97' ex

W126 260 SE 87'obecnie


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 13, 2009 4:12 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
Nie zapytałem jaki tam kolega ma moterek ,ale w/g mnie na benzynie to nie powinno mieć znaczenia,powinien chociaż zapalić, na gazie już tak bo układ musi być szczelny

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 13, 2009 6:40 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
na tym otworku powinna być guma... albo był tam króciec który też wystrzelił i jest szansa ze został na gumie albo strzelił w powietrze :) i bez niego nie odpali...
tam nie powinno być żadnych dziur - lewe powietrze przyczyną braku możliwości odpalenia...
czeba to wsio porozbierac i poskładać

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 13, 2009 9:22 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn maja 11, 2009 5:11 pm
Posty: 44
Lokalizacja: Zduńska Wola
czarek12 pisze:
Niech kolega zdejmie dekiel z obudowy filtra powietrza i zerknie na klapę spiętrzającą,zazwyczaj potrafi ją przestawić ,względnie zawiesić u góry, trzeba wtedy zdjąc cały filtr razem z mikserem od gazu i poluzować śrubkę od góry ,ustawić blaszkę klapy tak aby chodziła lekko nigdzie nie ocierając ,na bęzynie powinien chodzić ,( nie polecam próbować dalej na gazie )

Zrobiłem tak jak pisałeś i CHODZI :lol:
Wróciłem do domku na benzynie i bez zarzutów(zastanawiam sie nawet nad jazdą na samej Pb lecz dluzsza trasa to już wieksze koszta:(
W sumie oprócz blaszki w komorze , którą poprawiłem wszystko wydaje się ok. Spróbuję w tygodniu przełączyć na gaz i zobaczę jakie będą efekty.
Najpierw jednak postaram się połatać ten "wąż" doprowadzający powietrze do filtra
Jeszcze raz serdeczne dzięki za pomoc, sam nigdy bym na to nie wpadł

_________________
W123-200D 79' ex

W123-240D 80' ex

W124-250D 87' ex

W210-290 TD 97' ex

W126 260 SE 87'obecnie


Na górę
Post: pn cze 15, 2009 11:04 pm 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lut 05, 2009 12:03 am
Posty: 6
Lokalizacja: Warszawa
Witajcie. Czytam co piszecie o problemach z odpalaniem ale nic mi nie pasuje z problemem jaki mam z moim mietkiem. Bardzo bym prosił o pomoc i jakieś wskazówki bo nie wiem już co robić. Wszystko zaczeło się od huku przy uruchamieniu. Trochę się wystraszyłem bo myślałem że coś się urwało. Huk był porównywalny do wybuchu gazu w mieszalniku ale ja nie mam gazu w moim mesiu. Szukałem przyczyny tego wybuchu ale nic nie znalazłem a auto nie chciało odpalić. Kolega zaciągnął mnie do mechanika a ten wykrecił mi tam jakiś czujnik przeczyścił założył i samochód odpalił. przyjechałem zadowolony po odbiór samochodu jade do domu ale coś mi nie pasowało bo samochód szarpał przy każdym dodaniu gazu. dzwonie do mechanika ten mówi ze tak musi być. Nie dawało mi to spokoju wiec zacząłem sam szukać przyczyny i znalazłem odme od silnika krokowego nie podpięta do góry tam. samochód pracował na 1000 obr. podpiełem odme a samochód zgasł. no i nie wiem co to może być??? przecież ta odma musi tam być a samochód przed tym wybuchem chodził bez zarzutu. Prosze o pomoc. moze jakiegoś dobrego speca znacie z warszawy.

MB W 201 1.8 Benzyna
1992r


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 19, 2009 3:04 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn maja 11, 2009 5:11 pm
Posty: 44
Lokalizacja: Zduńska Wola
czarek12 pisze:
Nie zapytałem jaki tam kolega ma moterek ,ale w/g mnie na benzynie to nie powinno mieć znaczenia,powinien chociaż zapalić, na gazie już tak bo układ musi być szczelny

No i właśnie próbowałem go na gazie i nie chodzi!!Na benzynie super lecz po przełączeniu na gaz od razu gasnie..
Jakies pomysły co tym razem mogłbym zrobic??

_________________
W123-200D 79' ex

W123-240D 80' ex

W124-250D 87' ex

W210-290 TD 97' ex

W126 260 SE 87'obecnie


Na górę
 Tytuł: gasnie?
Post: pt cze 19, 2009 9:32 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw maja 21, 2009 8:17 pm
Posty: 11
jesli gasnie na gazie a wczesniej wystrzelil to juz mozesz swiece i kable nowe wysokiego.mialem sierre ale ona chodzila jak zloto.to raz te kable i swiece ,a dalej trzeba przejrzec a to musza zobaczyc gdzie na gaznik zakladaja instalacje gazowa .jak mialem mietka 123 2.8 benzyna tam jest gaznik.ale wymienilem parownik kable i swiece i tak jezdzil jak szalony.to jest podstawa .jesli juz sa stare kable to na gazie jest bardzo czuly .wymien to i niech gazownik dobry przejrzy bo to proste i musi chodzic


Na górę
 Tytuł: Re: gasnie?
Post: sob cze 20, 2009 12:06 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 25, 2007 1:19 pm
Posty: 559
Lokalizacja: Nidzica
merc 500 pisze:
jesli gasnie na gazie a wczesniej wystrzelil to juz mozesz swiece i kable nowe wysokiego.mialem sierre ale ona chodzila jak zloto.to raz te kable i swiece ,a dalej trzeba przejrzec a to musza zobaczyc gdzie na gaznik zakladaja instalacje gazowa .jak mialem mietka 123 2.8 benzyna tam jest gaznik.ale wymienilem parownik kable i swiece i tak jezdzil jak szalony.to jest podstawa .jesli juz sa stare kable to na gazie jest bardzo czuly .wymien to i niech gazownik dobry przejrzy bo to proste i musi chodzic


Kali kochać język Polska, lubić mówić zdanie proste, bo rozumieć to znaczy dobrze... O_o :o

_________________
[b]Tatowy MB [W210] 99. rok 2.2CDI[/b]

dlatego tutaj jestem
[quote]"Jazda Mercedesem to tak jakby trafić do nieba- bez konieczności umierania"[/quote]

na co dzień skromny ale dumny posiadacz swojego pierwszego auta:
Opel Astra F 1.4 8v :)


Na górę
 Tytuł: do Maksia
Post: sob cze 20, 2009 8:57 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw maja 21, 2009 8:17 pm
Posty: 11
do Maksia.a wiesz czemu tak pisze bo rzadko pisze tu za granica i mowie ,dlatego juz w polskim kalecze jezyk bo za granica urzywam innego ,raczej dwoch,wiec pisanie indzie mi zle.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl