MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 09, 2025 11:56 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn cze 15, 2009 4:36 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 27, 2007 7:00 am
Posty: 187
Lokalizacja: Kęty
Witam wszystkich Forumowiczów i znowu zaczynamy temat LPG + KE-Jetronic kupiłem sobie nowa CE dla mojej dziewczyny z padnięta skrzynia automatyczna. skrzynia zostala naprawiona i czas wziąć sie za silnik. w tej ce jest zamontowany gaz 2 gen i zaczyna sie problem, od razu na wstępie jeżeli zorbie z KE-Jetronic to wywalam gaz do śmieci ..,. zacznijmy od podstaw jak rano przychodzę do auta stoi cala noc odpalę ładnie wchodzi na obroty trzymie itd problem zaczyna sie w tedy gdy auto sie rozgrzeje nagle traci wolne obroty raz ma 500 raz nie ma. jeżeli zgaśnie to muszę trzymać pełny pedał gazu żeby odpalił jak odpali to za mną jest chmura dymu w wydechu. jeżeli odr azu mu puszcze z gazu to zgaśnie muszę go dac do 4000 obrotów przez 30 sek żeby załapał wolne obroty.

z tego co już zrobiłem wymieniłem gumę pod KE-Jetronic i waz do regulatora wolnych obrotów wymieniłem także regulator ciśnienia paliwa i dalej nic.

po odkręceniu KE-Jetronic w korektorze mialem paliwo i powiem ze bylo nawet jego dużo.

po odkręceniu świec wszystkie były zalane.

jeżeli dotknę pręt który idzie do czujnika przepustnicy na kolektorze ssącym zmieniają mu sie obroty na wyższe.

jeżeli nikt nie ma pomysłu co zrobić może ma ktoś jakiś warsztat kto by sie tego podjął naprawić.

po naprawie tak jak wcześniej mówiłem gaz idzie do kosza.

pozdrawiam.

_________________
MB 124 300CE +LPG 89r.
Opel Corsa +LPG 93r.

http://www.youtube.com/watch?v=DrsJusis ... re=related


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 15, 2009 7:40 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 29, 2006 10:00 am
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
Najprostszym rozwiązaniem jest zakup całego układu wtryskowego wymontowanego z auta, które nigdy nie jeździło na LPG.

Pozdrawiam.

_________________
Mercedes W201 2,5D Turbo 90' - ex -rdza
Mercedes S124 300 TDT 91' - ex -rdza
Opel Frontera 2,8 TDI 96' - ex -silnik od betoniarki
Mercedes W126 500 SEL 88' - ex -prob. z LPG
Mercedes W126 420 SE 87' - ex -prob. z LPG
Mercedes S123 300 TD 81' - ex -rdza


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 18, 2009 9:16 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw cze 18, 2009 8:30 pm
Posty: 37
Witam.
Nie wiem czy pomogę ale ?Mam 300 CE-24 w automacie na szczęście nie mam gazu. Też miałem problem z obrotami rano palił wszystko cacy ale jak był ciepły trzeba było trochę pokręcić i jak zapalił to obroty były albo nie.Też trzymałem go na gazie stopniowa zmniejszając i patrzyłem czy zgaśnie czy nie.Pożniej jeżdziłem na dwa pedały bo nigdy nie wiedziałem na którym skrzyżowaniu zgaśnie.No i trochę palił.Byłem aso po zachodniej stronie bo lokalni szamani rozkładali ręce.W aso wymienili sondę lambdęi problem znikł Może sprubuj od tej strony .
Powodzenia


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl