MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 09, 2025 6:07 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr cze 03, 2009 11:07 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sty 11, 2005 3:21 pm
Posty: 245
Lokalizacja: Tychy
Witam szanowne grono

Od pewnego czasu mam problem z ASD a konkretnie z tzw akumulatorem ciśnienia który znajduje się pod prawym siedzeniem pasażera - wydwał on regularnie odgłosy typu puk puk ( czy coś w tym stylu). W celu załatwienia tematu kompleksowo nabyła taki sam nastąpiła jego wymiana i zalanie układu nowym płynem ZHM ale sytuacja się powtarza ale w mniejszym zakresie.

Nadmienię, że zeka mnie jeszcze raz wymiana płynu ZHM bo zassało jakieś brudy z NIVO i płyn nie jest już przeźroczysty.

Czy kupiłem część, która już była uszkodzona, czy może akurat ten akumulator działa poprawnie?

Poza mankamentem dźwiękowym cały system działa bez zarzutu, macie panowie może jakieś sugestie co jeszcze może niedomagać?

Pozdrawiam

_________________
obecnie w202 c220 kombi automat
ex.MB124 300TD turbo w automacie R.I.P.
ex.MB123 240TD


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 20, 2009 1:13 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw cze 18, 2009 8:30 pm
Posty: 37
Witam.
Miałem podobny problem z ASD też co jakiś czas stukało pompe mam tylko na asd nie tak jak u ciebie jeszcze na nivo objaw był taki że co jakiś czas układ jakby wypuszczał nadmiar ciśnienia lub coś w tym stylu a pod maską przed każdym puknięciem naprężał się wąż wszystko działało poprawnie poza tym puk puk .Szukałem usterki i nie mogłem znaleść dopiero po czasie okazało się że wąż ma dziurę i do układu dostaje lewe powietrze usterka została znaleziena dopiero w momencie kiedy dziura była na tyle duża że było widać wyciek płynu.Może to to sprawdz.

pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: sob cze 20, 2009 4:17 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 12, 2003 7:21 pm
Posty: 249
Lokalizacja: Bełżyce woj. lubelskie
ucho pisze:
Witam.
też co jakiś czas stukało ......co jakiś czas układ jakby wypuszczał nadmiar ciśnienia ....a pod maską przed każdym puknięciem naprężał się wąż .....

Witam
Mam dokładnie takie objawy.
W którym wężu i w którym jego miejscu była dziura? - może to standardowe miejsce pekania/przecierania.
Pozdrawiam Kamil.

_________________
MB W124 230E '88
2x Warszawa 224 '69
Syrena 104 '73
PF 126p 600 '76
PF 125p '83
Polonez '85
3xToyota Crown MS 55 '67


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 23, 2009 7:09 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw cze 18, 2009 8:30 pm
Posty: 37
Witam

Wąż wychodzi z pompy póżniej przechodzi za plastikami które zasłaniają aparat zapłonowy i w tym miejscu wąż jest przeprowadzony przez metalowe oczko(uchwyt) tam mi się przetarł .Jak staniesz przodem do maski wąż leci jakieś 10 cm od chłodnicy.Jestem tu nowy i nie bardzo trybie w tym wszystkim bo wysłał bym ci zdjęcie.I sorry że tak póżno odpisuje ale przez 2 dni miałem problem z zalogowaniem się.I jeszcze jedno ja węża dorobiłem w firmie Hanssa Fleex chyba tak się pisze koszt 80 zł.
Pozdrawiam
Ucho

_________________
124 300 CE-24V 1991
WDB1240511B430878


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 23, 2009 7:29 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
ucho pisze:
Jestem tu nowy i nie bardzo trybie w tym wszystkim bo wysłał bym ci zdjęcie.



siemnako :)

Tu http://www.w114-115.org.pl/forum/imgresizer4.php

Klikasz przeglądaj, wybierasz z dysku fotkę.

Potem pomiędzy [img],%20a[/img] wklejasz link, i po sprawie.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 23, 2009 8:37 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lip 19, 2007 8:48 pm
Posty: 376
Lokalizacja: Kraków
tez mam taki objaw jak Adamkatowice.mam tylko asd.Stuki po siedzeniem pasażera z przodu.jeżeli auto zimne to bardzo żadko i ledwo słyszalne.jeżeli silnik sie dobrze zagrzeje(np. korki)słychać bardzo wyraźnie.przy tym stuku napręża sie wąż idacy z pompy(ten elastyczny obok zbiorniczka wyrównawczego).Cały system działo ok.Oprócz sugestii kolegi Ucho macie jakieś pomysły w czym leży przyczyna?

_________________
W124 230E 89'Skóra ASD.Klima.Automat...to jest to:)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 24, 2009 9:52 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt sty 11, 2005 3:21 pm
Posty: 245
Lokalizacja: Tychy
Zastanawiam się nad jeszcze jedną opcją. Bo skoro jest to przyczyna lewego powietrza to jest czy sparciały wąż pomiędzy zbiorniczkiem a pompą wspomagania nie jest przyczyną takiego nadmiernego ciśnienia.

_________________
obecnie w202 c220 kombi automat
ex.MB124 300TD turbo w automacie R.I.P.
ex.MB123 240TD


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 24, 2009 7:07 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw cze 18, 2009 8:30 pm
Posty: 37
Witam

Może tak być wąż w tym przypadku o którym piszesz jest częścią tego samego układu.

Pozdrawiam


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl