MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 09, 2025 6:04 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt cze 23, 2009 7:04 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 26, 2008 9:04 pm
Posty: 27
witam
posiadam mercedesa w210 98 rok 2.0 benzyna manual.
od pewnego czasu auto dziwnie zaczeło jeżdzić - sarpało traciło moc oraz nie mogłem wkręcić go powyżej 4tys obrotów. wymieniłem filtr paliwai niby ustało . teraz podobne objawy pojawiają sie tylko na zimnym silniku, po przejechaniu 2 km wszystko ustaje i wraca do norny
a na zimnym gdy dodaje mocno gazu auto szarpie niby chce jechać, jak by go cos trzymało -dusi go
co może być przyczyną takiej pracy silnika?


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 23, 2009 7:33 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Trzeba by podłączyć komputer, odczytać błędy, sprawdzić parametry. Raczej wygląda na to, że nie dostatecznie wzbogaca mieszanke, lub poprostu pompa nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia, albo nie ma wydajności.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 23, 2009 7:37 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 26, 2008 9:04 pm
Posty: 27
a na ciepłym silniku tzn jak juz osiagnie 60 st to jest ok


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 23, 2009 11:11 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 08, 2008 7:14 pm
Posty: 557
Przepływomierz, gasgeber, świece, przewody WN,

........to na początek.

_________________
[URL=https://za10groszy.pl/start/496330124/index.html]Wszystko za 10 groszy ![/URL]


Na górę
 Tytuł:
Post: pt cze 26, 2009 12:22 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 26, 2008 9:04 pm
Posty: 27
ale co? mam wymieniac po kolei
czy jak?
jak sprawdzić co jest zapsute a co nie ?


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 28, 2009 9:52 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 22, 2003 8:20 pm
Posty: 216
Lokalizacja: Nowa Dęba Podkarpacie
Witam.
Prawdopodobnie uszkodzony przepływomierz, na wyłączonym silniku wypnij wtyczke z niego i po tym zabiegu jak silnik zacznie lepiej pracować to już prawie wszystko wiadomo.

_________________
Andrzej
Chrysler Grand Voyager LX 3.8 AWD 99/00'
MB W210 E230 96'
ex MB W123 300TD 82`TAXI
ex Fiat CC 700


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl