MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 10, 2025 4:35 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: co sądzicie??
Post: czw lip 02, 2009 5:12 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: czw lip 02, 2009 5:08 pm
Posty: 5
Na początku chciałbym się przywitać ze wszystkimi właścicielami mesiów, HEJ!!!

mam pytanie, co myślicie o tym autku, czy ewentualnie warto???

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8713544

pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 02, 2009 5:57 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Witam [zlosnikz] , to auto było już opisywane na forum -tak mi się pamięta...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 02, 2009 6:06 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: czw lip 02, 2009 5:08 pm
Posty: 5
szukałem i znalesc nie moge, moze zle szukam:)

a coś więcej, ja sie niestety na samochodach nie znam


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 02, 2009 6:34 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn sty 08, 2007 6:35 pm
Posty: 885
Lokalizacja: Wro
KE-JET + LPG = problemy

_________________
ex. W124 E220 ASB, BRC Seq 24
ex. Corolla E11 1.4
ex. Toledo I 1.8, BRC II Gen


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 02, 2009 7:19 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
z zewnątrz wg zdjęć spoko, choć ja nie lubię Longów ani rzędówek, ale trzeba by go zobaczyć na żywo i co tam pod pokrowcami... Coś było kombinowane z Photo Shopem, bo na jednym zdjęciu kawałek gwiazdy zginął...


WojtekW pisze:
KE-JET + LPG = problemy

gdybym tak myślał do dziś jeździłbym 240d a nie 500SE... [zlosnik]

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 03, 2009 11:43 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn sty 08, 2007 6:35 pm
Posty: 885
Lokalizacja: Wro
Cytuj:
WojtekW pisze:
KE-JET + LPG = problemy

gdybym tak myślał do dziś jeździłbym 240d a nie 500SE... [zlosnik]


Po analizie ryzyka można podjąć decyzję, że przyjemność z jazdy > ryzyk które występują. Powinien to być świadomy wybór.

_________________
ex. W124 E220 ASB, BRC Seq 24
ex. Corolla E11 1.4
ex. Toledo I 1.8, BRC II Gen


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 03, 2009 12:37 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
WojtekW pisze:
Po analizie ryzyka można podjąć decyzję, że przyjemność z jazdy > ryzyk które występują. Powinien to być świadomy wybór.

wierz mi jeżdżąc tym autem na co dzień, naprawdę bez obawy wsiadam bez względu na długość trasy, oczywiście wymagało to zadbania o dolot, ale po wymianie na nowe gum i normalnej obsłudze elektryki -problemy się skończyły. Komputer sterujący składem mieszanki tez pomaga... Tak czy siak nie ma co demonizować problemu LPG plus KE -da się to tak zrobić aby było bezpieczne dla motoru i bezproblemowe...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 09, 2009 11:22 am 
Offline
nowy

Rejestracja: czw lip 02, 2009 5:08 pm
Posty: 5
Widze, ze dużo ludzi gaz jednak krytykuje. Tam jest tak zainstalowane, ze jest przełącznik ręczny. Jak się nagrzeje w czasie jezdy się przestawia na gaz, nie wiem czy to dobre rozwiązanie??
czytając posty na forum natknąłem się na zwrot , że auto moze sobie "kichnąć", co to oznacza.
Kolejne pytanie dotyczy części do 126. Jak z ich dostępnością i czy nie są zbyt drogie??
A może lepiej dozbierac do 140?? Jak w 140 gaz sie sprawuje??


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 09, 2009 5:19 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt cze 30, 2009 12:18 am
Posty: 100
Janfocus pisze:
z zewnątrz wg zdjęć spoko, choć ja nie lubię Longów ani rzędówek, ale trzeba by go zobaczyć na żywo i co tam pod pokrowcami... Coś było kombinowane z Photo Shopem, bo na jednym zdjęciu kawałek gwiazdy zginął...


WojtekW pisze:
KE-JET + LPG = problemy

gdybym tak myślał do dziś jeździłbym 240d a nie 500SE... [zlosnik]


z tego co widzę to nie pokrowce tylko obszyte w całości


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 09, 2009 6:26 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 25, 2007 1:19 pm
Posty: 559
Lokalizacja: Nidzica
adamer123 pisze:
Widze, ze dużo ludzi gaz jednak krytykuje. Tam jest tak zainstalowane, ze jest przełącznik ręczny. Jak się nagrzeje w czasie jezdy się przestawia na gaz, nie wiem czy to dobre rozwiązanie??

chyba raczej dość starodawne, takie coś moi rodzice mieli w golfie pierwszej generacji jakieś 15 lat temu....


adamer123 pisze:
czytając posty na forum natknąłem się na zwrot , że auto moze sobie "kichnąć", co to oznacza.

też zadałem to samo pytanie, dostałem ładną odpowiedź ludzi obeznanych na tym forum w sprawach technicznych, ale jak na złość nie mogę znaleźć tej odpowiedzi ! :x kichnięcie to chyba inaczej wystrzał gazu. W każdym razie nic dobrego, może przyczynić się do awarii silnika z kosztami liczącymi się w tysiącach złotych.


Cytuj:
Kolejne pytanie dotyczy części do 126. Jak z ich dostępnością i czy nie są zbyt drogie??
A może lepiej dozbierac do 140?? Jak w 140 gaz sie sprawuje??

LPG w w126

spalanie LPG w w140 i ogólna dyskusja :p

_________________
[b]Tatowy MB [W210] 99. rok 2.2CDI[/b]

dlatego tutaj jestem
[quote]"Jazda Mercedesem to tak jakby trafić do nieba- bez konieczności umierania"[/quote]

na co dzień skromny ale dumny posiadacz swojego pierwszego auta:
Opel Astra F 1.4 8v :)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 09, 2009 6:50 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 29, 2006 10:00 am
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
adamer123 pisze:
Widze, ze dużo ludzi gaz jednak krytykuje.

Pewnie nie wiedzą co tracą.
adamer123 pisze:
Tam jest tak zainstalowane, że jest przełącznik ręczny. Jak się nagrzeje w czasie jazdy się przestawia na gaz, nie wiem czy to dobre rozwiązanie??

Czasem jest to nawet fajne rozwiązanie, bo można się poczuć jakbyś miał pod ręką przycisk detonatora.
adamer123 pisze:
..czytając posty na forum natknąłem się na zwrot , że auto może sobie "kichnąć", co to oznacza

To taka pieszczotliwa nazwa niekontrolowanej eksplozji gazu w układzie dolotowym silnika i najczęściej zamieniającej układ KE-Jet w gruz.
adamer123 pisze:
..A może lepiej do zbierać do 140?? Jak w 140 gaz się sprawuje??

Oprócz większych kosztów napraw praktycznie tak samo jak W126. Do tego dochodzi bezcenny widok W140 na stacji LPG lub załogi grzebiącej bezradnie pod maską na poboczu drogi.

Pozdrawiam.

_________________
Mercedes W201 2,5D Turbo 90' - ex -rdza
Mercedes S124 300 TDT 91' - ex -rdza
Opel Frontera 2,8 TDI 96' - ex -silnik od betoniarki
Mercedes W126 500 SEL 88' - ex -prob. z LPG
Mercedes W126 420 SE 87' - ex -prob. z LPG
Mercedes S123 300 TD 81' - ex -rdza


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl