MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 09, 2025 2:04 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw sty 05, 2006 5:43 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz paź 09, 2005 1:28 pm
Posty: 1004
Lokalizacja: Pleszew
no to mam problema. wsiadam po robocie (8 godzin postoju) do auta, grzeję świece ze 25sek i ........ no właśnie kręci, kręci i tak prawie jak by miał ochotę odpalić ale nic, powtarzam cykl i znowu tak samo kręci kręci i kicha............ za trzecim razem odpala na dotyk odrazu równiutko i i bez problemu. w zbiorniku 100% ON z Orlenu na zewnątrz ok -4stC. po powrocie z roboty dolałem mu jakiegoś uszlachetniacza i jutro zobacze jak będzie... nie podobno co by się silnik kończył?? ale jestem podłamany. :( :( :cry: [szalone]


Na górę
Post: czw sty 05, 2006 6:26 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
Sokol pisze:
no to mam problema. wsiadam po robocie (8 godzin postoju) do auta, grzeję świece ze 25sek i ........ no właśnie kręci, kręci i tak prawie jak by miał ochotę odpalić ale nic, powtarzam cykl i znowu tak samo kręci kręci i kicha............ za trzecim razem odpala na dotyk odrazu równiutko i i bez problemu. w zbiorniku 100% ON z Orlenu na zewnątrz ok -4stC. po powrocie z roboty dolałem mu jakiegoś uszlachetniacza i jutro zobacze jak będzie... nie podobno co by się silnik kończył?? ale jestem podłamany. :( :( :cry: [szalone]


Może woda była w ukladzie i przymarzła.Dla pewności jak miałem diesla to przed mrozami i przy tankowaniu dodawałem specyfik,który zapobiegal wytrącaniu sie parafiny z ON.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 05, 2006 10:13 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
albo moze gdzies sie cofa paliwko albo jakis filterek zapchany ...i jak gesciej to kicha ... :/ silniczek raczej nie bo by Ci wogole nie odpalil tylko akumulator wychechal na kreceniu :) tak mialem u siebie przed remontem :)

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 05, 2006 10:45 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 23, 2005 10:08 pm
Posty: 170
Lokalizacja: Kłodzko,Stuttgart
Ja bym swiece sprawdzil.Byc morze ze dwie sa uszkodzone i moga takie teatry robic
Pozdr

_________________
W123 250
W116 280SE
W126 420SE
W126 420SEC
313 CDI-ex
316 CDI Maxi SprintShift
319 CDI
W215 CL500


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 07, 2006 6:24 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz paź 09, 2005 1:28 pm
Posty: 1004
Lokalizacja: Pleszew
dzisiaj dzoszedłem do wniosku że to chyba wtryski, jak go podgrzeję tak z 50s to odpala za pierwszym razem, wnioskuję że świece w tym czasie zdążą podgrzać wtryskiwacze i jest ok. ( nie na dotyk ale po jakiś 5s kręcenia zapalił)
jeżeli moja teoria jest całkowicie kosmiczna to proszę o sprowadzenie na ziemię ;)
filtry paliwa wymnieniałem z miesiąc temu to powinny być ok. świece z 3 miechy po wymianie(sprawdzałem grzeją).


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 08, 2006 2:25 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
SWIECE NIE PODGRZEWAJĄ WTRYSKIWACZY TYLKO POWIETRZE W KOMorze wstępnej.Może faktycznie wtryski nie pylą tylko leją.Trzeba wyjąć i wrzucić na próbnik.Inaczej nie da się tego ustalić.przy lejących wtryskach z tyłu musi być czarny dym po przegazowaniu.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 08, 2006 4:26 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz paź 09, 2005 1:28 pm
Posty: 1004
Lokalizacja: Pleszew
na szczęście kopci jak cholera przy wyższych obrotach ( przy 90 km/h na 3 biegu we wstecznym lusterku widać tylko ścianę czarnego dymu) więc jest nadzieja że to wtryski tylko :P bo chwilowo (przez następne 5 lat) mam wazniejsze wydatki (czyt. budowa domu)


stanleym126 pisze:
SWIECE NIE PODGRZEWAJĄ WTRYSKIWACZY TYLKO POWIETRZE W KOMorze wstępnej

wiem wiem tylko tak sobie wykombinowałem że jak świeca ma coś kolo 800st C to jednak trochę nagrzeje wszystko to co jest w okolicy.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 08, 2006 4:51 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Na szczescie koncowki wtrysku w tym silniku sa tanie-wymien na nowe i ciesz ssie jazdą [oczko]

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 08, 2006 10:17 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz sty 01, 2006 8:17 pm
Posty: 47
Lokalizacja: Trójmiasto
Mam też 250 tkę,nigdy mnie nie zawiodła! Przywiozłem ją 3 lata temy gdy miała udokumentowane 126 kkm. Teraz ma 140 kkm i jak podgrzeję świece (a to nigdy nie trwa dłużej niż 7-8 sek.)odpala za pierwszym razem i nigdy nawet nie jęknie. Dobra bateria,sprawne świece żarowe i nigdy nie powinno być z tym problemu,nawet jak ma z 500kkm.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 11, 2006 9:28 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob cze 11, 2005 9:55 am
Posty: 35
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
zobacz czy rano przy odpalaniu dźwignia gaszaka pompy wtryskowej jest prawie w pionie. Czasami jak sie zamieni wężyki w stacyjce to trzeba kilka razy przekręcić stacyjką żeby gaszak dostał powietrza i poszedł w górę. I proponuję sprawdzić też świece żarówka nowa też czasami 2 dni poświeci

_________________
Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 11, 2006 9:38 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 22, 2005 4:21 pm
Posty: 1313
Lokalizacja: Płońsk / Warszawa-Bemowo [WPN]
Co to jest gaszak pompy i gdzie to jest?


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 11, 2006 9:50 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob cze 11, 2005 9:55 am
Posty: 35
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
na górze pompy z wężykiem do stacyjki

_________________
Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł: Gaszak
Post: sob lip 04, 2009 11:42 am 
Offline
nowy

Rejestracja: sob lip 04, 2009 11:38 am
Posty: 1
Ja mam takie pytanie czy jak jest zgaszony silnik to gaszak powinien być w pionie przy w124 2.0 d automat


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl