MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 12:24 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr lip 08, 2009 7:46 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
witam

mam chlopaki mala zagwozdke
otoz chce kupic bryke z silnikiem 3.2cdi
i teraz pytanie czy sa jakies rodzaje tych silnikow?
a drugie pytanie to jezeli sa to jakie sa najlepsze, najmniej awaryjne itp

z gory dziekuje za odpowiedzi pozdrawiam

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 09, 2009 3:08 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
ja tez taki chce kupić :) jednak 6 garów to nie 5 :) i 200KM to nie 170 :)

dlatego podłączam się pod temat bo zauwazyłem że większość aut z tym motorem jest motorshaden... to jakaś reguła????

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 09, 2009 7:46 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Chuck Norris pisze:
dlatego podłączam się pod temat bo zauwazyłem że większość aut z tym motorem jest motorshaden... to jakaś reguła????


No więc takie auta robią po 40-100kkm rocznie więc w wieku 8-10 lat mogą mieć nakulane 350kkm - 1mkm stąd pewnie ich problemy, to dość mocne i wysilone silniki.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 09, 2009 8:55 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 08, 2008 7:14 pm
Posty: 557
Kupa jak każde CDI po większym przebiegu.
Urywają się zawory i głowice się cielą. Wszystko to za sprawą właścicieli z fantazją traktujących gnojożera jak wyścigówkę.

_________________
[URL=https://za10groszy.pl/start/496330124/index.html]Wszystko za 10 groszy ![/URL]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 09, 2009 11:52 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn cze 20, 2005 6:51 pm
Posty: 67
Lokalizacja: k/Radomia
Mam taki w domu z 2001r,krajowy z oryginalnym przebiegiem 180tys.km,po 1.5 roku ma 282tys.km,silnik bez większych awarii oprocz przepływomierza(300zł),wisko,pompa wody,paski i jakas dodatkowa pompa wody przeciekała no i rozrusznik sie powoli kończy.Takze wydaje sie ok.

_________________
W140 CL 5.0 & w210 2.7CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 09, 2009 4:00 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
no własnie... trochę dużo tego jesli chodzi o półtoraroczne użytkowanie...
a odnośnie odpowiedzi kompressora sie nie wypowiem...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 09, 2009 4:41 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 22, 2001 2:00 am
Posty: 365
Heh...
Zrobiłem od nowości do 300 kk km każdym :
1. W210 300 turbodiesel
2. W210 320 CDI
3. W211 270 CDI

Ogólnie dają radę [cool] Jakby co to pytajcie :P

_________________
R 107 380 SL Reloaded i inne takie...

Obwiesił się zegarkami jak ruski żołnierz w 1945 roku....


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 09, 2009 5:12 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Chuck Norris pisze:
no własnie... trochę dużo tego jesli chodzi o półtoraroczne użytkowanie...


Dużo? Jeżeli ktoś robi 5600km miesięcznie to normalne usterki, a własnie te dieselki tyle robią zazwyczaj, czyli tak jak pisałem 10 lat i 600kkm jak nic. Prima chyba też może to potwierdzić.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 09, 2009 9:57 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
zrobilem inaczej
ja zostaje przy swoim niezawodnym 300td a brat kupuje 3,2cdi
zobaczymy kto na tym lepiej wyjdzie [zlosnik]

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 09, 2009 10:53 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
blackmilk pisze:
zrobilem inaczej
ja zostaje przy swoim niezawodnym 300td a brat kupuje 3,2cdi
zobaczymy kto na tym lepiej wyjdzie [zlosnik]


loteria- moze pojezdzi a moze cos sie wysypie.Najgorszą jest ta kosztowna głowica,wtryski i turbo-wogole tam wszytsko kosztuje. [zlosnik]

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 10, 2009 2:46 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
no włąsnie i to jest przrażające... nawet dzisiaj nie wiem czy nie lepiej kupić starego poczciwego 300 turbo niż 3,2 cdi... tylko że w mieście 300-tka spala za dużo jak na możliwości...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 10, 2009 9:36 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 10, 2007 9:17 pm
Posty: 407
Lokalizacja: Szczecin
Około rok temu wraz z ojcem też się zastanawialiśmy czy wziąć 300TDT czy 320CDI. Rozmawiając ze znajomymi mechanikami i ludźmi ogarniającymi temat 90% z nich doradzała kupno 300TDT. Tak więc zdecydowaliśmy że bierzemy 320CDI [zlosnik] Kupiliśmy egzemplarz z przebiegiem 220 tys, z książka i dokumentacją serwisową od prywatnego sprzedawcy. Jeżeli chodzi o silnik to po kupnie wymienialiśmy termostat, przewody paliwowe, sterownik turbiny ( czy coś takiego). Po roku użytkowania i przejechaniu ponad 20 tys. stwierdzam że jak 210 w dieslu to tylko 320 cdi.

_________________
w124 400E 93'
s210 320CDI 00'
w201 3.0 24v 89'


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 10, 2009 10:56 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw cze 05, 2008 6:42 pm
Posty: 292
Lokalizacja: Kolno
necro pisze:
Mam taki w domu z 2001r,krajowy z oryginalnym przebiegiem 180tys.km,po 1.5 roku ma 282tys.km,silnik bez większych awarii oprocz przepływomierza(300zł),wisko,pompa wody,paski i jakas dodatkowa pompa wody przeciekała no i rozrusznik sie powoli kończy.Takze wydaje sie ok.


Tata miał też z 2001roku okulara z tym silnikiem i podobne problemy miał.

_________________
Lexus LS460 Fsport
W126 SE500 1980
C123 280 CE I seria :)
W 123 300D Automat 82 Ex
Vito 112CDI 02


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 10, 2009 5:08 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw gru 06, 2007 8:32 pm
Posty: 723
Lokalizacja: Kępno
i nikomu sie nie stopila glowica czy nie poszly wtryski?

_________________
pozdrawiam
____________________________
W168 170 CDI - prawie jak mercedes
W210 300TDT - ex
W210 320 CDI - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 12, 2009 12:34 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 30, 2006 10:51 pm
Posty: 181
Lokalizacja: Warszawa
Witam,

to i ja swoje dorzucę, mam 300TDT w 124"E" i ponad rok temu kupiliśmy S210 320 Cdi i jak czytam o awaryjności od ludzi, którzy nigdy takich nie mieli,a jeżdżą Soul-ami(oczywiście bez przytyku), to chyba mam jakiś inny model. Na ponad rok użytkowania mogę stwierdzić, że nie kupiłbym już innego (mniejszego) silnika... Co do awaryjności (na razie mnie nie zawiodł), przejechaliśmy nim (mamy oba) ok 25 tyś i nic - odpukać.. Obecnie szukamy jakiegoś sedanika i wiecie co - tylko 320 wchodzi w rachubę...
Pzdr i polecam poszyukać zdrowej sztuki

P.s. mój obecnie ma ok 240tysi, a w życiu miałem już kilkadziesiąt samochodów z różnymi silnikami i powiem tyle, że awaryjność w tych samochodach jest dużo poniżej średniej z innych marek.

_________________
124 300TDT 94' - "Naczelnik Mieczysław"
nowość S210 320CDi Avangarde 00'- Mr.Perfect
Suzuki Swift MKII 1.3 GS - "Miejski zamiatacz"
Honda VT1100 Shadow

Mercedes the best - fuck the rest ...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl