MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 10, 2025 4:28 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz lip 12, 2009 8:30 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
Witam,

Prosze o porade, poniewaz moja gwiazdka z powodu mojej nieobecnosci stala pod chmurka nieruszana przez okolo miesiac - wczoraj po odpaleniu i krotkiej przejazdzce stwierdzilem objaw tluczenia podczas hamowania, narastajacy przy zwiekszaniu predkosci - czy to mozliwe zeby az tak sie zasyfily klocki i tarcze ???... zrobilem lacznie wczoraj okolo 30km chcac sprawdzic czy po przejechaniu takiego odcinka objaw ustapi ale zmniejszyl sie tylko troche... przed postojem hamulce dzialaly idealnie bez zadnych turbulencji :o... czy zdejmowac kola i czyscic jakims preparatem czy przeczekac az samo sie unormuje ?...

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 12, 2009 9:52 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 23, 2008 10:43 pm
Posty: 411
Lokalizacja: Koło
Cremek pisze:
czy zdejmowac kola i czyscic jakims preparatem czy przeczekac az samo sie unormuje ?...
Samo nic się nie naprawi ;)
Zdejmij kółka i zobacz, co się tam porobiło. Opony się nadają?

_________________
Sprzedam:
--------------------
Termometr KOMPLETNY W124 LINK
Radio Alpine CDE 111 R - stan perfekcyjnie idealny :]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 12, 2009 9:54 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
qoompel pisze:
Zdejmij kółka i zobacz, co się tam porobiło. Opony się nadają?


Ale co maja opony do rzeczy skoro przed postojem wszystko chodzilo jak w zegarku...

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 12, 2009 10:03 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 23, 2008 10:43 pm
Posty: 411
Lokalizacja: Koło
Cremek pisze:
qoompel pisze:
Zdejmij kółka i zobacz, co się tam porobiło. Opony się nadają?


Ale co maja opony do rzeczy skoro przed postojem wszystko chodzilo jak w zegarku...
Przed postojem hamulce też Ci nie wariowały :roll: Opony są dość istotnym elementem... Chyba, że w 100% twierdzisz, że "tłucze" Ci coś przez hamulce...
Może przez ostatnie deszcze zalało Ci tarcze z klockami i masz na nich teraz 20kg rdzy? :P

_________________
Sprzedam:
--------------------
Termometr KOMPLETNY W124 LINK
Radio Alpine CDE 111 R - stan perfekcyjnie idealny :]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 12, 2009 12:03 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
qoompel pisze:
Przed postojem hamulce też Ci nie wariowały :roll: Opony są dość istotnym elementem... Chyba, że w 100% twierdzisz, że "tłucze" Ci coś przez hamulce...
Może przez ostatnie deszcze zalało Ci tarcze z klockami i masz na nich teraz 20kg rdzy? :P


Wlasnie to podejrzewam bo przez ten okres kilkanascie dni lalo praktycznie bez przerwy, opony sa na 100% OK, kola niedawno byly wywazane (wiadomo piekne polskie drogi) i sprawdzone byly gumy pod katem przydatnosci do uzytku. A od stania w miejscu raczej z felga czy opona nic sie nie dzieje jesli cisnienie jest takie jak bylo wiec prawdopodobnie postawie wlasnie na rdze - ciekawe czy kilkudniowa jazda doprowadzi do jej starcia, czy bede musial wczesniej zainwestowac w nowe tarcze i klocki... :(

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 12, 2009 2:45 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
Tarcze Ci pordzewiały w miejscu w którym były zbliżone do klocków.
"Wyrdzewienie" ma około 0,05-0,1mm i jest prawie niewidoczne.
Mam to samo w E200.
Rozwiązania problemu są trzy:

1. najtańsze: nic nie robić, tarcze samo się dotrą i w miarę przejechanych kilometrów (ilości hamowań) i będzie OK.

2. droższe i uważam, że nierozsądne: demontaż tarcz i przetoczenie, koszt przetoczenia 30zł za sztukę + domontaż i montaż = +/- 120 zł za komplet

3. najdroższe i najbardziej rozsądne: wymiana tarcz, koszt 70zł za sztukę + demontaż i montaż = +/-200zł za komplecik.

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 12, 2009 8:56 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
MMM pisze:
3. najdroższe i najbardziej rozsądne: wymiana tarcz, koszt 70zł za sztukę + demontaż i montaż = +/-200zł za komplecik.


Rzeczywiscie najrozsadniejsze chociaz te kwoty dotycza chyba jednej osi, a zauwazylem efekt z przodu i z tylu... biorac pod uwage ze wiek tarcz nie jest mi znany postanowilem sprawdzic ich stan w wolnej chwili i ewentualnie wymienic [zlosnikz] .

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 13, 2009 8:17 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
Cremek pisze:

Rzeczywiscie najrozsadniejsze chociaz te kwoty dotycza chyba jednej osi, a zauwazylem efekt z przodu i z tylu... biorac pod uwage ze wiek tarcz nie jest mi znany postanowilem sprawdzic ich stan w wolnej chwili i ewentualnie wymienic [zlosnikz] .


To cena na tył.
Przód wentylowany będzie kosztował coś około 300-400zł.

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl