MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 11, 2025 11:52 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob sie 01, 2009 1:41 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 20, 2009 11:09 am
Posty: 240
Lokalizacja: Gdańsk
Dziś miałem przygodę, jako, że wciąż czekam na taśmę do oplotu tej wiązki odporną na temperaturę to nie zrobiłem tego przewodu od przepływomierza. Jadę sobie 50, nagle kichnął obroty spadły, siwy gęsty dym poszedł przez nawiewy i spod maski, wspomagania brak a silnik niby pali. Zjeżdżam w zatoczkę maska w górę (w sumie po fakcie pomyślałem, że to jednak głupie rozwiązanie bo można jeszcze bardziej wzniecić ewentualny pożar) szukam jakiegoś ogniska, na szczęście brak. Okazało się, że się kawałek tego przewodu zaczął kopcić. Mam nadzieję, że po wymianie na przewód wysokotemperaturowy w otulinie z taśmy odpornej na wysoką temperaturę pocisk odżyje. Także polecam sprawdzać jakość izolacji. NIE MA ŻARTÓW! [totalszok]

_________________
W140 400SE 1991
W124 200E 1993
Ex: W124 220E 1993
Ex: S210 420E 1996


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl