MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 11:30 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz sie 02, 2009 9:19 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 31, 2006 1:49 pm
Posty: 703
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Witam
Potrzebna mi pilna pomoc nie moge zgasic w123 300TDT (po ulewie) przestal tez dzialac centralny przypuszczam ze cos przy skrzyni (automat), albo sie urwalo albo wypadlo.
Jestem teraz w Szwajcarii i nie wiem czy mam jechac do domu czy dalej?
Gdzie szukac wezuka od podcisnienia w skrzyni?
Prosze o pomoc.

_________________
Polski Fiat 126p "Maluszek"
Mercedes - Benz C123 230 CE "Żaba"
Mercedes - Benz S123 300 TDT "Mysza"
Mercedes - Benz K123 250 Krankenwagen BINZ
Mercedes - Benz W123 300 D "TAXI"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 02, 2009 9:33 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 29, 2004 11:44 pm
Posty: 653
Lokalizacja: Kielce
Przy pompie wtryskowej powinien być przycisk STOP. Można nim zgasić awaryjnie silnik.

_________________
MB - mój drugi dom


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 02, 2009 9:51 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Sprawdż, czy siedzą przewody w zaworkach zwrotnych pod maską. Może skoro była ulewa, pasek napędzający waku-pompę zaczął się ślizgać, hamulce działają normalnie, jak z ładowaniem?

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 02, 2009 9:57 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 31, 2006 1:49 pm
Posty: 703
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
ladowanie chyba jest lampka sie nie palila

_________________
Polski Fiat 126p "Maluszek"
Mercedes - Benz C123 230 CE "Żaba"
Mercedes - Benz S123 300 TDT "Mysza"
Mercedes - Benz K123 250 Krankenwagen BINZ
Mercedes - Benz W123 300 D "TAXI"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 02, 2009 10:31 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 12, 2009 11:51 am
Posty: 123
przy skrzyni raczej nie bo miałbys problem z biegami
central i gaszak to "górny" obieg -sprawdzaj jak leci po kolei trójniki od waku pompy czy cos niewyskoczyło...
no i niezapomnij sprawdzić czy pompka wogóle działa :D
najczesciej pada central bo najdłuzszy obieg najwieksza ilośc połaczeń
mozesz wyciagnac jego przewody o zaślepić trólniki patylkiem chwilowo najważniejze by skrzynia miała cisnienie-gasic można "na biegu" albo gaszakiem-blaszka z napisem stop na pompie wtryskowej

_________________
W123, 300D, 5 biegowy manual, 1977
W123, 200D, 3 biegowy automat, 1980- ex
Volvo 460 1,9TD 1996
Ford Escort 1,4 1991
Tarpan Honker 300D 1991 -serce z merca :D


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 02, 2009 11:30 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 31, 2006 1:49 pm
Posty: 703
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
wydaje mi sie ze slysze wyrazne syczenie na dole auta tak wlasnie jak bygdzies przy skrzyni

_________________
Polski Fiat 126p "Maluszek"
Mercedes - Benz C123 230 CE "Żaba"
Mercedes - Benz S123 300 TDT "Mysza"
Mercedes - Benz K123 250 Krankenwagen BINZ
Mercedes - Benz W123 300 D "TAXI"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 03, 2009 12:44 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 12, 2009 11:51 am
Posty: 123
tak jak juz wspominałem objawiałoby sie to problemem z biegami-przynajmniej ja tak miałem-przewody centralnego biegną przez całe auto aż do bagażnika trójniki są koło wlewu i w okolicy drązka zmiany biegów-te akurat mogą sprawiać wrażenie syku spod auta

_________________
W123, 300D, 5 biegowy manual, 1977

W123, 200D, 3 biegowy automat, 1980- ex

Volvo 460 1,9TD 1996

Ford Escort 1,4 1991

Tarpan Honker 300D 1991 -serce z merca :D


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 03, 2009 9:35 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 31, 2006 1:49 pm
Posty: 703
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Problem rozwiazany tymczasowo - odlaczylem centralny - problem z gaszeniem silnika przestal istniec.
Dziekuje wszystkim za podpowiedzi i rady.
Ruszamy w dalsza podroz.

_________________
Polski Fiat 126p "Maluszek"
Mercedes - Benz C123 230 CE "Żaba"
Mercedes - Benz S123 300 TDT "Mysza"
Mercedes - Benz K123 250 Krankenwagen BINZ
Mercedes - Benz W123 300 D "TAXI"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 03, 2009 9:46 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 12, 2009 11:51 am
Posty: 123
:) odezwij sie po powrocie :D bedziemy dalej walczyć :)

_________________
W123, 300D, 5 biegowy manual, 1977

W123, 200D, 3 biegowy automat, 1980- ex

Volvo 460 1,9TD 1996

Ford Escort 1,4 1991

Tarpan Honker 300D 1991 -serce z merca :D


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl