Czyli jest tak jak przewidywałem

. Te skrzynie nie ciekną z przodu tak sobie

.
Przyczyn zatarcia może być wiele.
Zbyt mały poziom (kiedyś) i chwilowy zanik ciśnienia podczas jazdy. Jeśli w oleju nie ma opiłków to pewnie ktoś go już po zatarciu wymienił.
Nie wyważony konwerter - to trudne w diagnozie bez zaplecza.
Za małe ciśnienie smarowania.
Nie właściwa wymiana oleju - za mało nalane i zanim pompa zaciągnęła olej nastąpiło przytarcie panewki. I pewnie jeszcze kilka innych.
Te silniki mają ciężkie konwertery, jakiekolwiek wady powodują zmielenie panewki.
Z racji możliwości zamulenia skrzyni opiłkami z panewki wypadało by ją praktycznie całą rozebrać i wyczyścić (jeśli będą zauważalne ślady). Rozebrać i wymyc płytę sterującą -> Problem jest taki, że blokowanie się zaworków w zamulonej płycie zaowocuje szybkim spaleniem sprzęgieł z uwagi na duży moment obrotowy silnika.
Trzeba zbadać stan i wymienić sprzęgła wstecznego i uszczelniacze tłoka. Wtedy będzie spokój na dłuższy czas.