te membranki/przeponki to niestety jest zmorą tych gaźników.
jesli mowisz o el. nr 9 na:
http://www.w114-115.org.pl/jomla/index. ... SOLEX.html
to w zestawach naprawczych są dostępne.
pozatym 4a1 występowały w róznych konfiguracjahc. Najlepiej porob foty swojego gaźnika. Bo nawet była opcja regulacji wolnych obrotów ( dodatkowo ) na zimnym
pozatym 4a1 były masowo stosowane w beemkach, wiec pamietaj o tym przejezdzając obok szrotu. Zawsze mozna membranki pokrasc
nie poddawaj sie.
pamietaj ze elektro zawory musz byc tak samo ustawione !
wiec najlepsza metoda to oba skrecic do zera i potem odkręcac co pól obrotu. do momentu az auto odpali. potem odkrecaj co pol obrotu patrzac jak sie wjkeca na obroty. potem tocząc sie wcisnij gwaltownie hamulec. jka auto zgassnie to trzeba mu troche dodac paliwka

a na koniec analizator . ale zawsze odkręcaj je rownomiernie.