MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 11, 2025 1:49 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt sie 25, 2009 3:02 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob gru 02, 2006 5:57 pm
Posty: 78
Lokalizacja: Wrocław
Witam serdecznie!
124 E 300 D Kombi 93r. Przejechałem ok 150 km z przyczepką w dość upalnym dniu, temperatura czynnika chłodzącego dochodziła do następnej kreski pow.80 st., czasem lekko ją przekraczała.
Po dojechaniu na miejsce zgasiłem silnik, lecz po chwili ponownie już nie mogłem go uruchomić. Wszystkie kontrolki świeciły prawidłowo, lecz po przekręceniu kluczykiem w pozycję rozruch nie było żadnej reakcji - rozrusznik nawet nie drgnął.
Nawet kontrolki nie przygasały.
Po ok godzinie próbowałem ponownie i rozrusznik zakręcił bez problemu.
I teraz mam pytanie - czy istnieje jakieś zabezpieczenie,(rozruch zbyt gorącego silnika), czy szukać usterki czego - i gdzie?
Proszę o pomoc.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 25, 2009 4:44 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
nie ma. koncza Ci sie szczotki, badz cos ze szczotkotrzymaczem- tojesli chodzi o rozrusznik, mozesz tez miec gdzies luzny przewod i nie zawsze CI styka. Ale u mnie jak miaelm Twoje objawy to byl wlasnie juz prawie zerowy stan szczotek i caly szczotkorzymacz do wymiany.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 25, 2009 6:18 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Ja miałem to samo w beczce. W moim przypadku była to sprawa tulejek, ale może być też kwestia zwarcia w uzwojeniu powstającego przy nagrzewaniu.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 25, 2009 6:22 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
A najlepiej odpalać na P ;)

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 25, 2009 6:23 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
u mnie też to była sprawa tulejek w rozruszniku, ale za razem wymieniłem też automat bo się kończył, więc trudno jednoznacznie powiedzieć gdzie była przyczyna...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 25, 2009 8:36 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 18, 2009 2:44 pm
Posty: 200
Lokalizacja: W-wa
Wymiana szczotek i tulejek powinno załatwić sprawę!

_________________
Nie jedź szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...

_________________
W126 250D, 81'
W 126 250D, 86' - dawca
W 124 E-klasse, '93 - ex
W 124 250D, '87 - ex
W 123 240D '81 - ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl