Za regulację ciśnienia odpowiedzialny jest regulator. Problemem jest kwestia wydajności przy regulowanym ciśnieniu.
15 sek. googlowania
http://www.justenginemanagement.com/fuelpumps.pdf
Dokładniejszych krzywych łączących wydajność z ciśnieniem trzeba szukać dokładnie dla danego typu pompy. <br>
Dodano po 34 minutach.:<br> Trzeba by się zagłębić w istotę działania KE.
Ilość paliwa wtryskiwanego nie zależy od wtryskiwaczy tylko od rozdzielacza. On podaje paliwo które wtryskiwacz ma rozpylić.
Ilość paliwa jaką daje rozdzielacz najbardziej zależy od róźnicy ciśnień - zmienianej tłoczkiem naciskanym klapą i regulatorem EHA.
Zwiększenie ilości paliwa najprościej w granicach możliwości rozdzielacza wykonać modyfikujac prąd EHA.
To temat na długą dyskusję z rysunkami aby się trochę zastanowić jak i co zrobić.
Modyfikacje ciśnienia głównego, prądu eha, nastaw rozdzielacza nie są proste - a w porónaniu do jakiegoś systemy EFI programowanego z PC - kompletnie nie opłacalne.
Regulatory w większości KE miały zbliżone ciśnienia. Dane mam w domu.