MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 11, 2025 11:39 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn sie 31, 2009 12:20 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 14, 2008 5:56 pm
Posty: 351
Numer GG: 10018978
Lokalizacja: Legnica
Dokładnie w 200D jest elektromagnetyczne.

Chodziło mi o to, że możę visko się uszkodziło, bo ktoś je ściągał i przewracał.
Albo poprostu Viskoza jest przewidziana na 10 lat i później śmietnik [zlosnikz] [zlosnikz] [zlosnikz]

Tak czy inaczej większość viskoz ze starych diesli jest taka sama.Mogą się różnić chyba temp. załączania.Jak bardzo chcesz się doktoryzować to po numerze,ale w ASO bedą chcieli za "behr-a"1300zł [zlosnikz] [zlosnikz] [zlosnikz]

_________________
W140 S350TD '96
W201 200D '88
W123 240D '79-84

Bez gwiazdy nie ma jazdy:)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 31, 2009 2:56 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
skuter_66 pisze:
DO niedawna moj silnik jeżdził w innej budzie i nie było problemu teraz 250D zostało przełożone do budy z 81 roku. I od samego początku się przegrzewa... w korku.

a w starej budzie był tunel lastikowy między chłodnicą a wiatrakiem? Bo zauważyłem że w nowym nie miałeś, co może wpływać mocno na chłodzenie

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 31, 2009 3:40 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 18, 2009 2:44 pm
Posty: 200
Lokalizacja: W-wa
Zarówno w jednej jak i w drugiej nie ma...

Czyli to, że mogę niemal ręką zatrzymac wiatrak to jeszcze nie oznacza, że Visko jest do wymiany? <br>Dodano po 4 minutach.:<br> http://moto.allegro.pl/item723582415_me ... sruba.html takie będzie pasować??

_________________
Nie jedź szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...

_________________
W126 250D, 81'
W 126 250D, 86' - dawca
W 124 E-klasse, '93 - ex
W 124 250D, '87 - ex
W 123 240D '81 - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 31, 2009 3:56 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
trudno powiedzieć, bo wisko włącza się jak jest ciepłe, a skoro nie ma tunelu to jest owiewane przez niewiadome powietrze... Ale oczywiście może też być przyczyną samo wisko...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 31, 2009 4:36 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 14, 2008 5:56 pm
Posty: 351
Numer GG: 10018978
Lokalizacja: Legnica
To kolega nie ma jeszcze tunelu osłaniającego visko? [zlosnikz] [zlosnikz] [zlosnikz]

_________________
W140 S350TD '96

W201 200D '88

W123 240D '79-84



Bez gwiazdy nie ma jazdy:)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 31, 2009 4:42 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
w uzywke visko sie nie baw, to juz lepiej zregeneruj stare... pewniej bedzie.

ja tez nie mam tunelu bo nie moge dobrac :(( chlodnica opd 3,0 PB a silnik od balerona 3,0 turbo.,. jakby ktos znal na ta konfiguracje cos..


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 31, 2009 6:53 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lut 18, 2009 2:44 pm
Posty: 200
Lokalizacja: W-wa
Hmmm to gdzie można zregenerować takie Visko?? POradźcie co robić...

_________________
Nie jedź szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...



_________________

W126 250D, 81'

W 126 250D, 86' - dawca

W 124 E-klasse, '93 - ex

W 124 250D, '87 - ex

W 123 240D '81 - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 31, 2009 7:08 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
kup motodoktora w puszce, do tego najgrubsza strzykawke i igle w aptece. złam igle tak by zostala plastikowa czesc nakladana na strzykawke (najlepiej wyciagnij tylk igle z tej nakladki jak dasz rade ;) ) zagoruj w garczku wode z tym motodoktorem (jest bardzo gesty, jak bedzie cieply to sie zrobi bardziej plynny) wloz tez wisko do tej wody by je nagrzac. Wczesniej delikatnie blaszke bimetalowa sciagnij z visko (na niej jest numer i nazwa przewaznie) i pod nim bedziesz mial zaworek (wystajacy bolec malutki) osloniety gumowa "czapka" - czapkre zdejmujesz zdejmujac uprzednio pierscien z niej metalowy (nie uszkodz ten oslonki!!) i jak juz zagrzejesz to wisko i motodoktora to wyciagnij ten zaworek(bolec) posta wisko w pozcyji pracy (a najlepiej jak bedizesz je gotowal w pozcyji pracy czyli pionowej) i wstrzykuj strzykawka motodoktora w ta dziure po zaworze.. jakies 4 strzykawki 20stki powinny spokojnie wejsc.. to klejaca i upierdliwa robota, olej ci bedzie sie wyciskal ale sie nie przejmuj.. dobrze wciskaj to. po wstyknieciu mozesz je jescze raz podgrzac wczesneij zatykajac zaworek i tak samo jak wczesniej w pozcyji pionowej. Powinno pomoc... na ile pomoze to zalezy ile masz cierpliwosci i ile tego motodoktora wstrzykniesz.. patent przez kilku moich znajomych w tym mnie sprawdzony.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl