MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 11, 2025 9:52 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn sie 31, 2009 7:24 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr sty 11, 2006 9:16 pm
Posty: 42
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Gerri pisze:
chip-manewru

Zawsze gdzie jest turbina jest pole manewru. Do ""350" Przydałby się cooler. Pogrzebać przy doładowaniu, dawce paliwa i już będzie więcej Hp i Nm. Oczywiście przez ludzi którzy mają pojęcie o zachodzących zjawiskach w dieslu a nie jakiś tuningowców z alledrogo

_________________
MB W124 300-24V


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 31, 2009 8:02 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Pole może jest ale ziemia bardzo kiepskiej kategorii.
350 - jest znane z kłopotów z głowicami ale też i z wichrowaniem korbowodów. Wystarczy poszukać opinii ludzi z USA gdzie trafiło ich stosunkowo dużo. To nie jest dobrze zaprojektowany silnik - ma podobno kiepsko dobrany współczynnik wiążący długość korbowodu z promieniem zataczanym przez korbę - stąd wichrowanie i spadki kompresji na cylindrach. Druga z teorii mówiła o wpadniu syfu z EGR i takich samych efektach. Więc jeśli che się spać spokojnie to silnik 350TD należy zostawić w spokoju a i na mszę w intencji wypadało by dać jeśli kto proaktykujący.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 31, 2009 8:27 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
ajakie wogole cisnienie ma turbina w 350 ?? takie jak w 300 ze 124 ? czy ma wieksze ??


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 31, 2009 8:28 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
ukaniu pisze:
.350 - jest znane z kłopotów z głowicami Wystarczy poszukać opinii ludzi z USA gdzie trafiło ich stosunkowo dużo.


Tak jakoś mi się kojarzy, że USA to głównie "300 SD" - z tymi było troszkę mniej problemów (zwłaszcza z uszczelką pod głowicą)

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 01, 2009 7:16 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 14, 2008 5:56 pm
Posty: 351
Numer GG: 10018978
Lokalizacja: Legnica
To teraz kolego Gerri mnie oświeć, jaka jest różnica między silnikiem 300SD a 350TD?Bo cały czas szukam odpowiedzi.

Czy to są takie same silniki pod inną nazwą czy jednak się różnią?

_________________
W140 S350TD '96
W201 200D '88
W123 240D '79-84

Bez gwiazdy nie ma jazdy:)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 01, 2009 7:26 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
No wg danych to wg mnie to samo .. nawet koncowka 971 ta sama w modelu silnika.. swoja droga bylem swiecie przekonany ze to ten z koncowych lat w126 3,5DT , ale tamten to byl 970 rozwiercony i mial 136 konikow a nie 150 :roll:


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 01, 2009 7:44 am 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Tutaj:

http://www.mb-w140.de/

jest trochę informacji o silnikach (technische daten). Jest jeszcze silnik 300 o nrze 606.960

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 01, 2009 8:15 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 14, 2008 5:56 pm
Posty: 351
Numer GG: 10018978
Lokalizacja: Legnica
Dla mnie to sa nadal takie same silniku [zlosnikz] [zlosnikz] [zlosnikz]

_________________
W140 S350TD '96

W201 200D '88

W123 240D '79-84



Bez gwiazdy nie ma jazdy:)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 01, 2009 9:20 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Jeśli chodzi o nazewnictwo modeli to jak widać MB stosował 300 i 350.
Chodzi o silnik 606.960 który okazuje się solidniejszy i mocniejszy od 603.971
Warto poszukać i poczytać narzekań dość sporej grupy właścicieli wadliwych 3,5l - stąd uważam, że dotykać a szczególnie wzmacniać takiego sprawnego silnika się nie powinno.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl