MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 11, 2025 4:59 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt wrz 04, 2009 10:05 am 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 14, 2001 2:00 am
Posty: 6403
Numer GG: 85536
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Znajomy chce kupić takie autko w Wiedniu.

Srebrne w kremowej skórze 160 k przebiegu na pokładzie wszystko co możliwe.

Pytanie o motor i elektronike czy to nie jest jakiś felerny model lub rocznik.

VINu niestety nie mam.

Za wszelkie uwagi dziękuję ja zupełnie w tym modelu nie siedzę.

_________________
Nissan Pathfinder 3,5 03'
Sprzedana w dobre ręce - W116 280 SE '77 - Szwedka


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 04, 2009 10:33 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 23, 2009 11:28 pm
Posty: 485
Rocznik 1994 - jeśli już II seria fajne auto...

Silniki 4.2 to podobno zmniejszone V8 5.0l. Słyszałem, że niby są gorsze, ale o jakiś awariach nie słyszałem...

Na pewno co wadliwe w tych samochodach wiązka przewodów elektrycznych silnika - kable za cienkie, izolacja do kitu. Albo trzeba kupić nową - koszt ok.2500zł albo zrobić samemu nową - dniówka roboty i jest...

Poza tym sam mam 1994 rok, tylko V8 5.0l. Przebieg podobny i nic się nie dzieje. Autko wygląda jak nowe, jeździ super.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 04, 2009 4:16 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
W niedzie4lę rozmawiałem z gościem co posiada dwie 140 3,2 i 5.l Pb i mówił mi to samo,że by nie brać raczej 4.2 gdyż są wadliwe, ale nie wiem o co w tym chodzi.Podobne opinie słyszałem już od dawna.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 04, 2009 4:52 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
maclaw pisze:
Na pewno co wadliwe w tych samochodach wiązka przewodów elektrycznych silnika - kable za cienkie, izolacja do kitu.


O za cienkich kablach to słysze pierwszy raz.
Wiązka o ile dobrze pamiętam od 1994 nie sprawiała już kłopotów, nie były już wtedy używane te proekologiczne izolacje.

Maciek nie dam sobie głowy obciąć, ale w tym roczniku ten problem już nie powinien występować. Chyba broneq o tym też wspominał.

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 04, 2009 9:26 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sty 02, 2009 10:57 am
Posty: 138
Lokalizacja: gorzów wlkp
witam ja mam silnik 4.2 w cupe i nie mam z nim zadnych problemów , załozyłem gaz brc pali mi srednio 16-17 l polecam ten silnik, to to samo co 5l tylko z miejszymi tłokami

_________________
C 140 4.2 rok 1995


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 04, 2009 9:51 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Ja radze uważać na przepustnice w tych silnikach, padają jak muchy ;)

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 04, 2009 10:45 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
Cytuj:
Wiązka o ile dobrze pamiętam od 1994 nie sprawiała już kłopotów, nie były już wtedy używane te proekologiczne izolacje.


W m119, problem wiązki na pewno występuje do końca produkcji z LH-jetronikiem czyli 09.95. To samo tyczy się m120.
Ale nie słyszałem żeby te silniki na motronicu były wyleczone.

Niestety MB nigdy nie przyznało się do tej lipy z wiązką.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 04, 2009 11:10 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 27, 2006 12:23 am
Posty: 330
Lokalizacja: Warszawa
Ach te mity i legendy... [zlosnik]

M119 jak M119 - moze byc do wymiany wiazka (biodegradowalna izolacja, ktora z pewnoscia ulegla juz biodegradacji [oczko] ) i nalezy przyjrzec sie stopniowi rozciagniecia lancucha rozrzadu.

I jeszcze kwestia smarowania rozrzadu - w tym roczniku chyba juz byly plastikowe rurki, ktore lubia sie stopic. [zlosnik]

_________________
126.037 126.024 140.050 124.079 210.265 205.242 639.813
However much the Fatherland’s finest might appear to be the best in the world, you can’t help but wonder if the engineers lost themselves in a haze of technological overkill.
WhatCar? o W140 IX.1992


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 14, 2009 1:31 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw sie 20, 2009 4:33 pm
Posty: 44
Ja sam niedawno miałem podobny problem wahałem się między 4,2 a 5,0 więc poszedłem na kompromis i kupiłem 6,0. A tak na poważnie to w W140 najważniejsze jest sprawdzenie jak już koledzy wspomnieli wiązki elektrycznej zawieszenia a i dobrze jest zajrzeć pod zderzaki i plastiki przy drzwiach nieraz pięknie wyglądające egzemplarze zaczynają rdzewieć właśnie w niewidocznych miejscach.

_________________
Mercedes W140 S600
Mercedes W123 200D
BMW 725 TDS ex
Mercedes W126 S420 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 14, 2009 5:39 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 23, 2009 11:28 pm
Posty: 485
problem wiązki jest - miałem go u siebie i wiązkę robiłem...

co do reszty, to fakt problem przepustnicy jest...

co do silnika 4.2 to o problemach z tym silnikiem słyszałem od wielu osób, także serwisantów MB

_________________
MB W140 500SE '94


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl