MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 11, 2025 4:58 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pn wrz 14, 2009 7:34 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 15, 2008 2:53 pm
Posty: 561
Lokalizacja: mazowiecka wieś (WPI)
Waciak pisze:
Sneer, denerwujesz się a nie czytasz dokładnie, choć 1000 razy było o stacyjce.
Żeby wyjąć bębenek trzeba przekrecić go w pozycję 1
A żeby przekręcić w pozycję 1 potrzebny jest kluczyk !!!
Znajdź mi w Warszawie fachowca, który pick'ami bezinwazyjnie otworzy Ci drzwi i przekręci nimi stacyjkę aby nic nie uszkodzić?
I o ile ktoś to wykona, to jaką kwotę zaśpiewa?


otworzyli bezinwazyjnie drzwi. trzeba bylo uzyc 2 zestawow poduszek (czyli 4). dorobili kluczyk na podstawie zamka drzwi, ale stacyjki nie moga przekrecic.

_________________
Bartek Rybak
W126 420 SEL 1986 315 kkm


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 14, 2009 7:44 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lis 20, 2004 6:02 pm
Posty: 1919
Numer GG: 12453483
Lokalizacja: Warszawskie Jelonki
Bardzo słuszny pomysł.
Ramka drzwi w mercedesach jest cholernie gruba i ciężko ją odciągnąć, stąd az 4 poduszki.
Może dorobiony kluczyk jest za mały?
Wkładki się wycierają, spróbujcie dorobić klucz z ciut większymi ząbkami.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 14, 2009 9:42 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
sneer pisze:
no i dupa. trzeba być z samochodem, czyli holowanie. niby jakies procedury bezpieczenstwa.
Rzeczywiscie niektore ASO robia cyrki i nic nie poradzisz, musisz isc do innej. Z drugiej strony trzeba miec naprawde nierowno pod sufitem, ze by sadzic, ze ktos przyjdzie do ASO kupic oryginalny kluczyk do kradzionego dwudziestoletniego auta [zlosnik]. W Niemczech wystarczy dowod rejestracyjny samochodu i dokument tozsamosci. Zamawiasz, placisz z gory i po dwoch-trzech dniach dzwonia, ze kluczyk jest do odbioru.
sneer pisze:
dorobili kluczyk na podstawie zamka drzwi, ale stacyjki nie moga przekrecic
Przeciez wkladka stacyjki ma wiecej zapadek niz wkladka zamka drzwi wlasnie po to, zeby nie dalo sie dorobic kluczyka do stacyjki na podstawie kombinacji zapadek z zamka drzwi.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 14, 2009 9:52 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 15, 2008 2:53 pm
Posty: 561
Lokalizacja: mazowiecka wieś (WPI)
kielbik pisze:
[Przeciez wkladka stacyjki ma wiecej zapadek niz wkladka zamka drzwi wlasnie po to, zeby nie dalo sie dorobic kluczyka do stacyjki na podstawie kombinacji zapadek z zamka drzwi.


teraz to juz wiem :-)
17 zapadek vs. 10. Natomiast niniejszym dementuję, jakoby nie dało się obrócić bębenka stacyjki bez oryginalnego kluczyka. Dało się, chociaz zajelo ze 3 godziny. warstat w Warszawie przy pl. Grzybowskim 10.
tanio nie było :(

_________________
Bartek Rybak
W126 420 SEL 1986 315 kkm


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 15, 2009 7:34 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 14, 2005 12:08 pm
Posty: 605
Lokalizacja: W-wa Ursus
Podepne sie pod temat.
Czy cos sie zmienilo w kwestii dorobienia kluczyka do W124 ale w E-klasie (kluczyk na podczerwien)?
Do tej pory nie bylo magika co by dorobil i trzeba bylo wydac od 600 PLN w gore (zal od ASO).

_________________
pozdrawiam
S211 220
W639
http://www.supermoto.pl" onclick="window.open(this.href);return false;


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 15, 2009 9:28 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Mechanicznie kluczyk-scyzoryk nie rozni sie od zwyklego. Dorobic to co wchodzi do stacyjki i zamkow to zaden problem. Natomiast pilot to tylko w ASO tak ci dobiora [zlosnik].

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 16, 2009 6:57 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 14, 2005 12:08 pm
Posty: 605
Lokalizacja: W-wa Ursus
kielbik pisze:
Natomiast pilot to tylko w ASO tak ci dobiora [zlosnik].

Tyle czasu i nic sie nie zmienilo. Dzieki.

_________________
pozdrawiam
S211 220
W639
http://www.supermoto.pl" onclick="window.open(this.href);return false;


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 16, 2009 11:01 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
Crazy_Russian pisze:
Tyle czasu i nic sie nie zmienilo. Dzieki.
I juz raczej sie nie zmieni...

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 16, 2009 11:10 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 14, 2005 12:08 pm
Posty: 605
Lokalizacja: W-wa Ursus
W takim razie na minus dla portfela, że nikt nie potrafi skopiować mercedesowskiego pilota, ale na plus dla inżynierów ze Stuttgartu.

_________________
pozdrawiam
S211 220
W639
http://www.supermoto.pl" onclick="window.open(this.href);return false;


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 16, 2009 1:13 pm 
kielbik pisze:
sneer pisze:
Czy do W126 tez da sie dorobic na podstawie VIN? Ile to trwa?
Po raz setny (bo nawet w tym watku bylo o tym dwa razy): na podstawie numeru nadwozia mozna w ASO dorobic kluczyk (a nawet wiadro kluczykow)!!! :evil: :evil: :evil: :evil:. Pod warunkiem oczywiscie, ze numer nadwozia nalezy do tego nadwozia, w ktorym zgubil sie kluczyk oraz, ze zamki nie byly zmieniane.

Koszt: ok. 70-100 zl, czas oczekiwania, ok. tygodnia.

Wcale nie jest to takie jasne i oczywiste... W "moim" ASO nic nie wiedzą o dorabianiu kluczy do 126 i proponują nowy klucz + wkład stacyjki za 450PLN, lub nowy klucz + wkład stacyjki i komplet zamków za 3000PLN. :lol:

W innym ASO natomiast po 10 minutach "szukania" w kompie zaproponowali dorobienie "klucza głównego" (jak mniemam chodzi o ten prostokątny z czerwoną kropką) w Niemczech za 120PLN (czas oczekiwania około 2 tyg.) i chyba na to się zdecyduję... Tylko muszę jechać do nich 100km moim MB, żeby go sprawdzili, zrobili ksero papierów i pobrali zaliczkę - PARANOJA.

Wolałem już nie pytać o klucz nie-główny i serwisowy, bo bym chyba godzinę wisiał na telefonie.


Na górę
   
 Tytuł:
Post: śr wrz 16, 2009 11:24 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
A wiec tak:

1. A 000 760 25 06 - kluczyk glowny (wszystkie zamki)
2. A 000 760 44 06 - kluczyk glowny (wszystkie zamki), przy fabrycznym alarmie (kod 551)
3. A 000 760 26 06 - kluczyk "warsztatowy" (tylko drzwi, stacyjka i ew. korek wlewu paliwa)
4. A 140 766 06 06 - kluczyk plaski, bez plastikowej glowki - do przechowywania jako zapasowy, np. w portfelu (wszytkie zamki)

Znalezienie tych numerow zajelo mi cale 1,5 (poltorej) minuty. Takie same numery obowiazuja tez dla W124, R129 i W140 wiec ludzie, ktorzy zajmuja sie zawodowo powinni znac je na pamiec! :evil:

Ceny netto* (w €) odpowiednio (podrozaly, i to sporo :o):

1. 25,00
2. 9,89
3. 25,00
4. 25,00

Za kazdym razem przy zamawianiu trzeba podac kod kluczyka, ktory wyskakuje na karcie danych jak tylko kolo w ASO wstuka do EPC numer nadwozia. Potem wypelniaja formularz i zalaczaja kopie dokumentow zamawiajacego oraz samochodu i wysylaja to wszystko faxem do centrali. Tylko od dobrej (lub zlej) woli zamawiacza zalezy czy beda pietrzyc trudnosci czy podejda do sprawy z rozsadkiem. Ale niestety mentalnosc kozakow w ASO jest taka, ze numeru samodzielnie nie znajda a madrzyc sie beda. Dla nich najlepszy klient to wlasciciel max. dwuletniego W220, ktorego podpinaja do komputra i kasuja za nic pare tysiakow. No bo kto to w ogole slyszal jeszcze o mechanicznych kluczykach? [zlosnik]


EDIT:

Numery kluczykow do W201:

1. A 000 760 19 06 - kluczyk glowny
2. A 000 760 42 06 - kluczyk glowny, przy fabrycznym alarmie (kod 551)
3. A 000 760 20 06 - kluczyk "warsztatowy"
4. A 201 760 12 06 - kluczyk "warsztatowy", przy fabrycznym alarmie (kod 551)
5. A 201 760 29 06 - kluczyk plaski, bez plastikowej glowki
6. A 201 760 16 06 - kluczyk plaski, bez plastikowej glowki, przy fabrycznym alarmie (kod 551)

Ceny netto (w €) odpowiednio:

1. 8,62
2. 25,00
3. 19,76
4. 12,96
5. 17,88
6. niedostepny

--------------------------------------------------------------------

Numery kluczykow do W123:

1. A 000 760 08 06 - kluczyk glowny, HUF
2. A 000 760 10 06 - kluczyk glowny, YMOS
3. A 000 760 09 06 - kluczyk "warsztatowy", HUF
4. A 000 760 11 06 - kluczyk "warsztatowy", YMOS
5. A 000 766 59 06 - "surowka" (bez glowki), kluczyk glowny, HUF
6. A 000 766 61 06 - "surowka" (bez glowki), kluczyk glowny, YMOS
7. A 000 766 60 06 - "surowka" (bez glowki), kluczyk "warsztatowy", HUF
8. A 000 766 62 06 - "surowka" (bez glowki), kluczyk "warsztatowy", YMOS
9. A 000 766 44 06 - glowka kluczyka, kluczyk glowny
10. A 000 766 45 06 - glowka kluczyka, kluczyk "warsztatowy"

Ceny netto (w €) odpowiednio:

1. 8,62
2. 25,32
3. 30,00
4. 22,22
5. 10,55
6. 10,55
7. 10,55
8. 10,55
9. 3,34
10. 3,35

--------------------------------------------------------------------

Numery kluczykow do /8:

1. A 000 760 04 06 - kluczyk glowny, HUF
2. A 000 760 06 06 - kluczyk glowny, YMOS
3. A 000 760 05 06 - kluczyk "warsztatowy", HUF
4. A 000 760 07 06 - kluczyk "warsztatowy", YMOS
5. A 000 766 51 06 - "surowka", kluczyk glowny, HUF
6. A 000 766 53 06 - "surowka", kluczyk glowny, YMOS
7. A 000 766 52 06 - "surowka", kluczyk "warsztatowy", HUF
8. A 000 766 54 06 - "surowka", kluczyk "warsztatowy", YMOS

Ceny netto (w €) odpowiednio:

1. 28,04
2. 17,12
3. 18,81
4. 18,81
5. 11,72
6. 7,36
7. 5,39
8. niedostepny, ale zamienny z kluczykiem HUF (zreszta w /8 wszystkie kluczyki HUF i YMOS sa zamienne)

Dalej juz nie szukam - ide spac ;)

* wg aktualnego cennika DB (3 kw. 2009)

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl