MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 11, 2025 2:21 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw wrz 17, 2009 4:29 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob gru 03, 2005 1:02 pm
Posty: 28
Lokalizacja: Otwock
Jak w temacie, jeśli gaz wciska się stopniowo to wtedy wkręca się prawidłowo, jesli zrobi sie kick downa to skrzynia normalnie redukuje, ale mniej wiec przy 4000obr zaczyna się jakby dławić i dalej nie ciągnie, miał ktoś podobny problem?

_________________
116 x1
124 x8 } EX
210 x2
aktualnie 126 500SE

www.komisotwock.otomoto.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 17, 2009 4:56 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:09 am
Posty: 162
Lokalizacja: Kuj-Pom
Zacznij kolego od sprawdzenia napięcia na potencjometrze klapy spiętrzającej. No i temat o regulacji KE...

_________________
MB C126 560 SEC '87


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 17, 2009 6:52 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
masz może gaz?
kiedy filtr paliwa był wymieniany?
Jak tam napięcia na pompach paliwa?

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 18, 2009 6:49 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob gru 03, 2005 1:02 pm
Posty: 28
Lokalizacja: Otwock
Gazu brak, pozatym niczego nie mierzyłem, od czego zacząć??

_________________
116 x1

124 x8 } EX

210 x2

aktualnie 126 500SE



www.komisotwock.otomoto.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 18, 2009 11:31 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
a ten motor to KE? ma sondę Lambda?

Z tegoco piszesz to wynika że brakuje mu wydajności paliwa, najłatwiej sprawdzić to po złączu diagnostycznym, do tego dobrze sparwdzić przekaźnik pomp, potemsygnał który idzie na regulator składu mieszanki (z tyłu rozdzielacza), a jak to wszystko nic nie wyjaśni pozostaje mierzyć wydajność pomp i zachowanie mechanicznej części wtrysku...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl