MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 11, 2025 2:18 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw wrz 17, 2009 11:27 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw mar 22, 2007 4:36 pm
Posty: 15
witam po dłuższej przerwie nic się nie psuło aż coś wkońcu poleciało. Do rzeczy, jak rano zapalam silnik pali od pierwszego to obroty falują do 1400 i w dół do 1100 tak chwile to potrwa i normalnie już trzyma 1100. Potem jak już trochę się nagrzeje to prawidłowo obroty spadają na 900 i silnikiem troszkę telepie. Wcześniej tego nie miałem. W momencie jak silnik ma około 60 stopni i go zgaszę to już nie odpala. Odpali dopiero jak przycisnę pedał gazu i to odrazu i tak za każdym razem, problem ten też jest jak temperatura dojdzie do 80- stopni, powyżej 80 stopni pali normalnie. mercedes 2.0 benzyna rok 1989


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 18, 2009 8:22 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
szukaj lewego powietrza, sprawdź klapkę przepływomierza i przeszukaj forum, wpisując "falujące obroty"

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 18, 2009 10:22 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw mar 22, 2007 4:36 pm
Posty: 15
klapka ustawiona dobrze nic nie ruszałem więc sama się nie obluzowała chodzi płynnie bez zacięć, opisywany problem jest na początku jak zapale i między temperaturą 40 a 80 stopni potem jest ok. zacząłem sprawdzać miernikiem te wartości we wtyczce tej okrągłej koło modułu i na pinie 3 a 5 na zapalonym zapłonie silnik nie zapalany zimny mam wartość 8,60v nie wiem właśnie jak sprawdzać te wartości mierozne i czy dobrze pomierzyłem. Co do lewego powietrza to wszystko co mogłem to sprawdziłem raczej go nie ma bo problemy byłyby z gazem bo tego nie lubi. <br>Dodano po 18 minutach.:<br> aha i jeszcze czujnik temperatury jak silnik zimny pokazuje coś około 4k omów a jak zagrzeję silnik do 80 stopni to ma 624 omy a jak znalazłem to powinien mieć około 300 omów i chyba tutaj będzie przyczyna bo jak zgaszę silnik w przedziale temperaturowym 40 - 80 stopni to nie odpala a po odłączeniu dwóch pinów od tego czujnika odrazu zapala tak jak wcześniej z tym że ma za duże obroty.

_________________
Mercedes 190E 2.0 1989r. 4 manual


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl