MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 11, 2025 2:25 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt wrz 18, 2009 10:16 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
Witam.
Panowie po co jest ta blacha na poduszkach silnika w W126? to spelnia jakies powazne zadanie ? mozna tego nie zalozyc ?? pytam bo mam problem z poduszkami i tak sobie kminie rozne opcje...

a drugie moje pytanko .. czy poduszki od 300 sel i 500 sel pasuja zamiennie ? ( wiem ze 500 ma mocniejsze i sruby sa nie po przekatnych tylko w polowie scian, ) ale chodzi mi o to czy rozstaw tych otworow jest taki sam i jest szansa zamontowac je zamiennie ?


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 19, 2009 5:49 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
poduszki mają trzymać i "amortyzowac" drgania silnika nie sądzisz??? i nie sądzisz że te dwa silniki całkiem co innego ważą???

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 19, 2009 7:27 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Frytejro pisze:
Panowie po co jest ta blacha na poduszkach silnika

blacha jest po to, żeby chronić gumę przed olejem, który ją rozpuszcza.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 19, 2009 9:41 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
Chuck Norris pisze:
poduszki mają trzymać i "amortyzowac" drgania silnika nie sądzisz??? i nie sądzisz że te dwa silniki całkiem co innego ważą???


Chuck czytaj ze zrozumieniem.. :roll: :roll: nie pytalem ile waza silniki!!! Pytalem czy mozna poduszki zamiennie stosowac? bo npmimo wszystko maja te same rozstawy mocowania..?? tergo nie wiem i to chce sie dowiedziec

a kwoli scislosci bo bedizesz sie dalej czepial , mam w budzie 300 SEL silnik OM 603 turbo , a poduszki od 300SEL. Wg danych EPC i aukcji z USA szejki z silnikami OM603 Turbo mialy poduszki takie jak 420,500 SEL !! Kupic je moge bez problemu, pytanie czy rozstaw mocowan jest taki sam - czyli bardziej po Polsku : czy da sie je zamontowac w mojej budzie :roll:

a co do blachy to tak myslalem dzieki ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 19, 2009 4:18 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
a ja dalej będę twierdził że poduszka silnika jest robiona pod wagę silnika... jeśli 300 turbo waży tyle co 500-ta to można zamieniać...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 20, 2009 8:47 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 03, 2009 7:23 am
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Opola
Frytejro pisze:
Panowie po co jest ta blacha na poduszkach silnika w W126?

u mnie z silnikiem m103 blacha jest tylko przy prawej poduszce i służy ona jako osona termiczna , bo z prawej strony jest znacznie cieplej od pod kolektorem wydechowym. Podejrzewam, że z silnikami V8 sa blachy na obu poduszkach

_________________
Mercedes-Benz W126 1988r 260SE, m103 3,0 EFI


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 20, 2009 12:46 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 02, 2005 9:45 pm
Posty: 261
oress pisze:
Podejrzewam, że z silnikami V8 sa blachy na obu poduszkach


Tak, sa na obu ;)

_________________
Ex:
'88 W126 420SE 5.0
'83 W126 280SE
'72 /8 230.6 -> 280


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 21, 2009 8:27 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
Chuck Norris pisze:
a ja dalej będę twierdził że poduszka silnika jest robiona pod wagę silnika... jeśli 300 turbo waży tyle co 500-ta to można zamieniać...




ale czy mocowania sa te same i da sie zamienic? o to pytam....


w przypadku blach ja mam po obu stronach a silnik seryjny to byl 300


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl