MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 11, 2025 10:07 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob wrz 26, 2009 1:40 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sie 16, 2008 5:42 pm
Posty: 99
Lokalizacja: Pszczyna
Witam, i chce sie pochwalić ze jestem już po remacie silnika. No doszło tam jeszcze kilka rzeczy jak pompa wtryskowa i wspomagania i turbina. Ale co będę pisał o głupotach(bo by mi brakło nocy) ale powoli wychodzę na prosta :).

Auto pojechało do blacharza bo jak zacząłem tam dłubać śrubokrętem to okazało sie że trzyma sie to kupy tylko na konserwacji pełno dziur . Już jest po spawaniu wyszło to łata kolo łaty, ale teraz mam problem czym to zabezpieczyć, bo im więcej szukam tym mniej wiem.

Co forum i strona to ktoś coś innego poleca a mi chodzi o coś w skutecznego i w rozsądnej cenie. ale wyjaśnionego krok po kroku jeśli można <br>Dodano po 6 minutach.:<br> Obrazek
Obrazek
Obrazek <br>Dodano po 3 godzinach. 29 minutach.:<br> Obrazek

_________________
124 250 - 86 r.
124 300 turbo -89 r.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 26, 2009 10:48 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
O matko - ale pognil!! :o Ale ladnie pospawane (nie punktowo) [ok]
O konserwacji bylo juz pare razy na forum. Ja stosuje "cynk w sprayu" ale przedtem wszysto pokrywam cortraninem (odrdzewiacz), ktory po przereagowaniu zmywam dokladnie rozpuszczalnikiem nitro. Na cynk farba nawierzchniowa (najlepiej odporna na oleje) a na to "autosmar"/"baranek".


ps. Nie przepadam za farbami/podkladami epoksydowaymi

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 26, 2009 11:14 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
TreneR, wstydziłbyś się pisać o tym cynku w spreju.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 26, 2009 11:28 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Ja bym szlifował te spawy, po dokładnym usunięciu rdzy czy to mechanicznie czy chemicznie grunt(podobno wurth dobry) w razie potrzeby pasta na spawy i potem jakiś podkład i konserwacja, ja ostatnio stosowałem Bolla na pędzel, czy będzie dobra też się zobaczy ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 26, 2009 11:34 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Fakt, pospawany dokładnie, ale strasznie zgnił. Ja bym te spoiny troche zeszlifował, żeby zbytnio nie było ich widać. Na to proponuje grunt epoxydowy jakiejś dobrej firmy. Po zagruntowaniu spoiny potraktuj masą uszczelniającą (tylko nie żadnym silikonem), są specjalne masy w tubkach pod pistolet silikonowy. Na to mozna nałożyć jakiś czarny mat, np. najtańszy Motip spray, a od zewnątrz pokryć to barankiem.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 26, 2009 12:44 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
(me: how) pisze:
TreneR, wstydziłbyś się pisać o tym cynku w spreju.

A to dlaczego? Prubowales kiedys sam, czy ludzie mowili, ze ludzie mowili?

Stosuje od kilku lat i jestem zadowolony.

ps. a co to jest "sprej"? ;)

ps.1 http://www.allegro.pl/item747275397_mal ... ulver.html

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Ostatnio zmieniony ndz wrz 27, 2009 3:05 pm przez TReneR, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 26, 2009 1:36 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr maja 20, 2009 11:09 am
Posty: 240
Lokalizacja: Gdańsk
Pytanie: Tak wygląda profesjonalne robienie blacharki ? Samochód na kołku, przechylony i do tego nie wyjęcie zespołu zawieszenia ? :roll:

_________________
W140 400SE 1991
W124 200E 1993
Ex: W124 220E 1993
Ex: S210 420E 1996


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 26, 2009 1:53 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Oczywiscie, że nie jest to profesjonalny remont, ale trzeba przyznać, że blacharz jest dobry, zrobił wstawki na styk, bardzo gestym spawem. Podejrzewam, że w tym aucie jeszcze nie jedno by sie znalazło.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 26, 2009 2:47 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
darus pisze:
Podejrzewam, że w tym aucie jeszcze nie jedno by sie znalazło.

Sprawdz nad tylnym wozkiem zawieszenia - tam jest to bardzo slabo fabrycznie zabezpieczone... Dwa lata temu robilem - wozek wyjechal i nastapil tyzien ze szlifierka i spawarka (szczegolnie "trojkaty" i nadkola - rdza pod barankiem).

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 26, 2009 3:15 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sie 16, 2008 5:42 pm
Posty: 99
Lokalizacja: Pszczyna
Ja jestem zadowolony z blacharza, już sie nie łudzę, ze zrobię z tego auta ''ideał''. Estetyka to nie był priorytet chodziło mi o to żeby to było dobrze zrobione

_________________
124 250 - 86 r.

124 300 turbo -89 r.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 26, 2009 3:43 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
O ja pierdziele ale go zżarło [zlosnik]
Ja u siebie łatałem teraz dziury w bagażniku pozostawione przez gazowników .. a było ich 6 i to konkretnych rozmiarów. Na razie jest ok. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 26, 2009 3:52 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
tomek_p pisze:
Ja jestem zadowolony z blacharza, już sie nie łudzę, ze zrobię z tego auta ''ideał''. Estetyka to nie był priorytet chodziło mi o to żeby to było dobrze zrobione

Pochwalisz się gdzie robisz, bo prace nie wyglądają źle, a wiedza o takim fachowcu w okolicy zawsze się przyda ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 26, 2009 8:53 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
..a na koniec zastosuj kompletne zabezpieczenie podwozia i profili ...np TECTYL i tak co 2-3 lata.Przed położeniem musisz wszystko wyczyścić z rudego nalotu.

_________________
V


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 26, 2009 9:18 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Odtłuścić, oczyścić, popsikać dinitrolem RC900, czy brunoxem epoxy, zostawić do wyschnięcia na 2-3 dni, zmyć acetonem, odrazu pomalować wash primerem a potem podkładem epoksydowym. Jest wielu producentów tych środków.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 27, 2009 11:40 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Ja odstawiam swojego w czwartek do blacharza w celu zrobienia prawego progu przy tulejkach oraz załatania dziury w ławie silnika. Ciekawy jestem jak mu to wyjdzie, ogólnie czekałem na termin ponad miesiąc, podobno gość jest dobry. Zrobi wstawki, odstawiam auto na konserwe profili. W Słupsku w Pzmocie trudnia sie konserwacją preparatem Rust Check, macie koledzy jakieś zdanie na temat konserwacji tymże środkiem?

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl