MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 11, 2025 7:04 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: ndz sie 30, 2009 11:02 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 14, 2008 5:56 pm
Posty: 351
Numer GG: 10018978
Lokalizacja: Legnica
Oooo wreście coś się układa i pasuje do stanu mojego autka.
Ale jestem ciekaw czy kolega
Cytuj:
psinthos
i inni, którzy mają nienaganną blache zaglądali pod progi, bo taki stan rzeczy ma się tylko pod progami.

_________________
W140 S350TD '96
W201 200D '88
W123 240D '79-84

Bez gwiazdy nie ma jazdy:)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 31, 2009 8:34 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 27, 2006 12:23 am
Posty: 330
Lokalizacja: Warszawa
karolkarol pisze:
Od nowości w Polsce.


To wiele znaczy.


karolkarol pisze:
Niemożliwe pozaglądajcie po plastiki swoich W140,może już mieliście robione?

Ale ten sam problem mam w123 i W201(tył).Dlatego też nie bardzo wierze że wasze blachy nie korodują [zlosnikz] [zlosnikz] [zlosnikz]


Wszystkie moje MB pochodza ze Szwajcarii. W 126 byly bardzo niewielkie ogrniska rdzy wokol niektorych otworow lewarka, na przednim lewym blotniku i na tylnych nadkolach w okolicy ich tylu. Wszystko zostalo usuniete.

124 jest czysciutkie poza korozja na jednej 'podstawce' mocowania 'kolyski'.

A 140 jest czyste. Nie rozbieralem go, ale nastapi to zapewne, bowiem chce przywrocic oryginalny kolor listew i zderzakow (pierwszy wlasciciel zafundowal im przemalowanie na kolor nadwozia. [szalone]

Gorzej z omega - trzeba ja 'odrdzewiac' raz do roku. [zlosnik]

_________________
126.037 126.024 140.050 124.079 210.265 205.242 639.813
However much the Fatherland’s finest might appear to be the best in the world, you can’t help but wonder if the engineers lost themselves in a haze of technological overkill.
WhatCar? o W140 IX.1992


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 02, 2009 10:13 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
co polecacie do konserwacji?

muszę zabezpieczyć sie przed polskimi warunkami i zrobić gruntowną konserwację bo mam dziewicze kalifornijskie blachy

pytał ktoś w aso ile kosztuje kompletna konserwacja W140
myślę o aso bo kto zrobi fachowo demontaż tego wszystkiego

ewentualnie rust check bez demontażu ma ktoś z Was doświadczenie z tą technologią

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 02, 2009 1:16 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Ja polecam to co polecam od dawna:
Terostat HV400 w profile i WAX na spód.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 02, 2009 1:57 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 07, 2008 11:45 am
Posty: 240
a ja sie znowu powtorze: opinie ze swiata raczej mowia, ze nienaprawiany (albo naprawiony bardzo fachowo) i nie zarysowany W140 raczej nie powinien rdzewiec...
ale moze sa wyjatki...

_________________
140 600 '91


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 02, 2009 4:00 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
ukaniu pisze:
Ja polecam to co polecam od dawna:
Terostat HV400 w profile i WAX na spód.


A znasz coś w postaci takiej gumy jak jest fabrycznie podwozie w np. 126?
Chodzi o to, że mam 2 x 2cm^2, gdzie wdarł się rudy (przy odpływach przy przednich kołach) czyli widoczne miejsca i po zrobieniu, chcę to pokryć czymś, żeby było jednolicie z fabryczną powłoką. <br>Dodano po 2 minutach.:<br>
pepe pisze:
a ja sie znowu powtorze: opinie ze swiata raczej mowia, ze nienaprawiany (albo naprawiony bardzo fachowo) i nie zarysowany W140 raczej nie powinien rdzewiec...
ale moze sa wyjatki...


Miałem ostatnio w140 z UK'a i m.in. miał dziury w progach, a tam raczej nie był naprawiany :)

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 02, 2009 6:13 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn mar 27, 2006 12:23 am
Posty: 330
Lokalizacja: Warszawa
pepe pisze:
a ja sie znowu powtorze: opinie ze swiata raczej mowia, ze nienaprawiany (albo naprawiony bardzo fachowo) i nie zarysowany W140 raczej nie powinien rdzewiec...
ale moze sa wyjatki...


Wiele zalezy od miejsca i sposobu eksploatacji. Auta z CH sa generalnie w znacznie lepszym stanie niz takie same jezdzace od nowosci w PL.

Regularne mycie i czyszczenie, szczegolnie w zimie, sporo daje. Trzeba tez wnikliwie przygladac sie karoserii i gdy tylko pojawi sie jakas podejrzana kropeczka, natychmiast dzialac. [oczko]

Ogolnie sprawa sprowadza sie w duzej mierze do 'kultury eksploatowania' auta. [zlosnik]

_________________
126.037 126.024 140.050 124.079 210.265 205.242 639.813
However much the Fatherland’s finest might appear to be the best in the world, you can’t help but wonder if the engineers lost themselves in a haze of technological overkill.
WhatCar? o W140 IX.1992


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 07, 2009 10:42 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
po rozważeniu kilku wariantów i przeprowadzeniu szczerych rozmów
ostatecznie do swojej "wunderwaffe" przekonał mnie dyr.Ruciński z Rust Check Poland
jestem umówiony w Wa-wie
bezbarwny aerozol pod wielkim ciśnieniem na nadwozie i podwozie
wszędzie ma penetrować bez żadnego demontażu
profile zamknięte przez otwory etc.
podobno rewelacja i długa gwarancja

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 07, 2009 10:56 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Reklama dźwignią handlu, w latach 90 znajomy zabezpieczył r-c swoje nowe salonowe Tico - zardzewiało tak jak inne. Zaszkodzić nie zaszkodzi a pewnie pomoże. Nie widziałem niezależnych testów tego środka konserwujacego.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 07, 2009 12:59 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
co 18 miesięcy trzeba powtarzać w przypadku aut starszych bez korozji
za trzecim cyklem ma być trwałe zabezpieczenie
są testy i opinie m.in auto bild w sieci bardzo pozytywne,ponad 20 lat to stosują...
to jest olej penetrujący więc dotrze wszędzie bez demontażu elementów
a na tym mi zależało
poza tym jest bezbarwny i nie widać że jest położony a to też dla mnie ważne

przy demontażu pewnie zastosował bym dinitrol tuff-kote to metoda w pełni skomputeryzowana z doborem dysz pod konkretny model auta
jest ze dwa warsztaty w Polsce co to zrobią profi

piszę o metodach zaawansowanych technologicznie bo baranek,tectyl etc.to wiadomo że można zawsze...

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 07, 2009 1:16 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Nie wiem co rozumiesz przez metod zaawansowane technologicznie bo najlepszy od zawsze był modyfikowany łój zwierzęcy kładziony na gorąco ;-) A reszta to marketingowy skomputeryzowany bełkot ;-)
Oczywiście mówimu od profilach zamkniętych czy bezbarwny czy barwny to akurat bez znaczenia.
Ja rozumiem, że jak się płaci to wszystko musi być skomputeryzowane, właściwie dobrane i profesjonalne - a i tak lepiej wychodzi w szopie samemu - tyle, że z sercem.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 07, 2009 1:29 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
ukaniu pisze:
Oczywiście mówimu od profilach zamkniętych czy bezbarwny czy barwny to akurat bez znaczenia.


Ma :-D To scierwo, przez pare dni jescze kapie zapaskudzajac podloze - tragedia.


ps. byl nawet o tym program w TVN Turbo...

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 07, 2009 6:05 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
sorry ukaniu ale łój w szopie to nie dla mnie..., ;)

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 07, 2009 7:48 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
munich pisze:
sorry ukaniu ale łój w szopie to nie dla mnie..., ;)


No cóż, za słabo reklamowany w TV [zlosnik] za pracochłonny i za drogi.
Ale jeśli mówimy o dobrych rozwiązaniach a nie dobrze reklamowanych to warto wspomnieć.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 07, 2009 8:09 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 08, 2008 9:55 pm
Posty: 71
Lokalizacja: korczowa
Ukaniu ma racje łój jest najlepszy, czasami na rame Scanii skapnie troche ciepłego łoju, który idealnie pokrywa i penetruje zakątki ramy i jak naraize nie ma rdzy, a w scaniach pordzewiała rama to codzienność. Topie łój i sprzedaje także firmom, które zajmują się produkcją specyfików do konserwacji.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl