MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 11, 2025 9:45 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr wrz 30, 2009 8:14 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sie 16, 2008 5:42 pm
Posty: 99
Lokalizacja: Pszczyna
Obrazek
Obrazek
Blacharz sam pomalował minia i teraz nie jestem pewnie co z tym robić czy ja zmywać czy na to kłaść konserwacje

_________________
124 250 - 86 r.
124 300 turbo -89 r.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 01, 2009 4:56 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Ja bym zmył i położył dobry grunt, np, wurtha. Jak na to położysz konserwacje to o kant dupy rozbić dobrą robote blacharza.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 01, 2009 5:01 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
A czy ja wiem, minia to wcale nie jest taki zły środek, tylko nie może zostać sama, wypadałoby ją jeszcze czymś pomalować i zakonserwować.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 04, 2009 10:28 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Wczoraj odebrałem auto od blacharza, stwierdził podobnie jak kolega Xytras, że najlepszym środkiem jest minia, oczywiście na minie konserwacja. Kiedys robił test na kawałku blachy i mówił, że minia to najtańszy i niezawodny środek, a wszystkie te grunty sa troche przereklamowane. Z kolei widząc poczynania niektórych z forum, stosuja przy remontach dobre grunty, jakieś farby z cynkiem, epoxy, więc się zastanawiam co jest najlepsze, bo zgłupiałem.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 04, 2009 10:58 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
No podstawą jest przygotować odpowiednio podłoże, bo jak co niektórzy kładą na rdzę to potem nie ma siły, zgnić musi [cool]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 04, 2009 11:05 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:19 pm
Posty: 633
Lokalizacja: ZSZ
Też mi się wydaje że minia nie jest taka zła, widziałem wiele aut wyczyszczonych i tylko zaminiowanych, które stały dłuugo pod chmurką i nic nie wylazło.

A z trochę innej beczki, ale pokrewnej: wiadomo że w autach leciwych mimo że na wierzchu nie zawsze widać, to w profilach rudy lubi sobie hulać - przynajmniej powierzchniowy - co polecacie na to: zwykły wosk do profili może być czy też jakieś systemy wielowarstwowe (o ile są)?


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 04, 2009 11:05 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
I blacharz udowodnił tym samym, że cały przemysł podkładów trawiacych (wash primerów) to lipa ;-) - wystarczy zrobić test na gołej blasze, pomalować minią, podkładem właściwym i zarysować oraz wash primerem, podkładem i zarysować. Teraz jest XXI wiek, auto-kity zastąpiliśmy poliuretaniami i silanami. Mamy doskonałą chemię samochodową, ale różnice widać po 2 latach a nie po miesiącu.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 04, 2009 3:13 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Sama minia i konserwacja to tez nienejlepszy pomysl. Minie trzeba by zabezpieczyc najpierw jakas farba nawierzchniowa....

ps. jezeli chodzi o podklady reaktywne (bardzo mnie mierzi wsadzanie na sile obcojezycznych nazw), to bardzo dobra i tania jest Corrina (podklad stosowany w renowacji kadlubow stalowych)

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl