MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 11, 2025 4:25 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob paź 10, 2009 12:54 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lis 16, 2007 9:33 am
Posty: 131
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Witam

Szanowni forumowicze mam nie zidentyfikowany problem z obrotami.

Po odpaleniu obroty utrzymują się na wysokim poziomie. Dla przykładu obojętnie czy silnik jest zimny czy ciepły mam np. 2000 obr.
Obrazek
Jak wcisnę gaz to potrafią na moment wrócić do normalnego stanu.

Często gdy dojeżdzam do świateł obroty na D spadają i silnik gaśnie.
Obrazek
Próbowałem "przegonić" auto ale czasami zaczyna przerywać.

Odłączenie przepływomierza nic nie dało. Chwilową poprawę dało wyczyszczenie kanału przed przepustnicą, po czym objawy powróciły.

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

P.S. Zapomniałem dodać, w124 220CE 94` m111 bez gazu + ASB

_________________
DB w124 E 220 C - using
DB w210 E 220 CDI - using
DB w210 E 290 TD - sold
DB w124 E 200 C -sold
DB w124 250 TD - sold


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 10, 2009 12:36 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Sprawdź potencjometr przepustnicy, byc może zawór biegu jałowego sie zawiesza.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 10, 2009 3:34 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt lis 16, 2007 9:33 am
Posty: 131
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
darus pisze:
Sprawdź potencjometr przepustnicy, byc może zawór biegu jałowego sie zawiesza.


Możesz mi powiedzieć gdzie mam go szukać lub jak on wygląda??
Po nazwie się aż tak nie znam [zlosnik]

_________________
DB w124 E 220 C - using
DB w210 E 220 CDI - using
DB w210 E 290 TD - sold
DB w124 E 200 C -sold
DB w124 250 TD - sold


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 10, 2009 3:47 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Potencjometr jest przy przepustnicy, taka plastikowa kostka, z 3 lub 4 pinami, sprawdza się mierząc zmianę napięcia, między stykiem sygnałowym, a masą, tzn. czy płynnie sie zmienia wraz z ucylaniem przepustnicy. Mozna tez sprawdzic oporność ścieżki, tzn, czy w całym zakresie ma przejście. spojrzałem na zdjęcie silnika 2.2, tam jest chyba nowszy lh-jetronic, więc przy przepustnicy jest silnik krokowy, nie ma zaworu biegu jałowego, moze silniczek jest walniety, nie wiem, podjedź gdzies do speca jezeli sie nie znasz i nie masz chocby miernika, nie bierz sie za to.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl