MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 11, 2025 4:25 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz paź 11, 2009 6:59 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 19, 2004 9:12 am
Posty: 987
Numer GG: 5552450
Lokalizacja: Golczewo woj. Zachodniopomorskie
Witam, kożystam z konta darka bo on właśnie ogląda 124 2,5 D proszę o rozkodowanie VIN bo ja nie znam angielskiego i nie moge sobie poradzić.

WDB1241251A827716

_________________
historia
pf 125 76r, dwie W-115, dwa Poldki Caro, Golf III i 124 ce
Obecnie
FSO Warszawa Truck 1995 1.6, FSO Polonez Caro 94r 1.6GLE (Złombol-car), Jakieś Exeo, Koreański Mercedes Korando 98r.


Ostatnio zmieniony pn paź 12, 2009 2:38 pm przez Darius, łącznie zmieniany 2 razy.

Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 11, 2009 7:03 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 11, 2006 12:30 am
Posty: 515
Lokalizacja: Wrocław
VIN WDB1241251A827716
Model 250 D
Chassis 1241251A827716
Engine 602912 12 017457
Transmission 722414 02 667054
Order 0 8 364 00658
Lights HELLA
Wiper SWF
Cab 22062
Delivery date 12.08.88
Dealer S & G KHE (Schoemperlein & Gast), karlsruhe (364)
Interior mb-tex black (171)
Paint
623 light ivory (T) (с 01.01.1972 по 1993)
Options
335 special housing with tray (с 01.10.1987 по 30.09.1996)
412 electric sliding roof with tilting device (с 01.07.1983)
420 automatic transmission, floor shift (с 01.01.1963)
450 International taxi (с 01.09.1972)
466 central locking system (с 01.04.1970 по 31.10.1993)
506 outside rear view mirror, left and right, heated (electrically adjustable on the right) (l.h.d.) (с 01.10.1983 по 31.03.1989)
outside rear view mirror, right, convex, taxi export version
563 front seats, left and right, reinforced (с 01.04.1970)
570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970)
front folding armrest w202 - housing at front with armrest
673 high-capacity battery (с 01.01.1964)
837 rubber mats on front floor and rear floor; with chassis, front only; with station wagon, including loading floor (с 01.11.1969)
933 guide sign for taxi (с 01.12.1972 по 30.11.1991)

_________________
C123 280E '81
W124 E320 '94
ex- W201 190D '92
ex- W124 200D '92- skradziony w DW
ex- W124 300TD '92
ex- W115 240D 3.0 '74


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 11, 2009 7:41 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 23, 2008 10:43 pm
Posty: 411
Lokalizacja: Koło
Interior mb-tex black (171) tapicerka skórzana MB-TEX
412 electric sliding roof with tilting device (с 01.07.1983) elektryczny szyberdach
420 automatic transmission, floor shift (с 01.01.1963) automatyczna skrzynia biegów
450 International taxi (с 01.09.1972) wersja taxi
466 central locking system (с 01.04.1970 по 31.10.1993) centralny zamek
506 outside rear view mirror, left and right, heated (electrically adjustable on the right) podgrzewane oba lusterka zewnętrzne, prawe sterowane elektrycznie
570 folding armrest front przedni podłokietnik
673 high-capacity battery akumulator o większej pojemności

_________________
Sprzedam:
--------------------
Termometr KOMPLETNY W124 LINK
Radio Alpine CDE 111 R - stan perfekcyjnie idealny :]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 11, 2009 7:45 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 19, 2004 9:12 am
Posty: 987
Numer GG: 5552450
Lokalizacja: Golczewo woj. Zachodniopomorskie
Dzięki za pomoc, byłem widziałem - kolor szary metalik ale faktycznie taxa była, ogólnie to szukam dalej jutro jade obejżeć ex takse 200D z automatem z 94 roku w polsce tylko używana prywatnie.

w Szczecinie znalazłem jeszcze coś takiego http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10199381
troche go po przerabiał nie znam się na wyglądzie silnika ale po błotniku sugeruję że ma turbo a pod maską kiepskie zdjęcie. Jutro będe do niego dzwonił zobaczymy co powie a przedewszystkim czy coś opuści. I jeszcze pytanie czy będzie warto?

_________________
historia
pf 125 76r, dwie W-115, dwa Poldki Caro, Golf III i 124 ce
Obecnie
FSO Warszawa Truck 1995 1.6, FSO Polonez Caro 94r 1.6GLE (Złombol-car), Jakieś Exeo, Koreański Mercedes Korando 98r.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 11, 2009 7:58 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 10, 2007 9:17 pm
Posty: 407
Lokalizacja: Szczecin
Wg mnie to zwykłe om603 bez turbo.

_________________
w124 400E 93'
s210 320CDI 00'
w201 3.0 24v 89'


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 11, 2009 8:05 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 23, 2008 10:43 pm
Posty: 411
Lokalizacja: Koło
Darius pisze:
po błotniku sugeruję że ma turbo
Dziura w błotniku nie musi oznaczać "turba".

Jedno jest jeszcze wiadome - kierowca za późno dowie się o niskim poziomie płynu spryskiwaczowego [zlosnik]

_________________
Sprzedam:
--------------------
Termometr KOMPLETNY W124 LINK
Radio Alpine CDE 111 R - stan perfekcyjnie idealny :]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 11, 2009 9:04 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 19, 2004 9:12 am
Posty: 987
Numer GG: 5552450
Lokalizacja: Golczewo woj. Zachodniopomorskie
mam jeszcze pytanie- czy slinik 200d z automatem moge wymienić na 250D który też współpracował z automatem.

To 200d które jade oglądac ma ponad 500 000 km przejechane a mam silnik 250D i ciekawi mnie czy by ewentualnie w razie potrzeby pasował?

_________________
historia
pf 125 76r, dwie W-115, dwa Poldki Caro, Golf III i 124 ce
Obecnie
FSO Warszawa Truck 1995 1.6, FSO Polonez Caro 94r 1.6GLE (Złombol-car), Jakieś Exeo, Koreański Mercedes Korando 98r.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 13, 2009 7:36 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob lis 10, 2007 9:45 pm
Posty: 30
to już lepiej kupić 250D z dobrym silnikiem - a swój trzymać na dawcę, niż przekładać silnik - dużo niepotrzebnej pracy i efekt może być zbyt nikły

_________________
123 200D 1978r
124 250D 1994r
a w planach 10 letnich ujęto W220 :-) lub E38


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 14, 2009 8:24 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 19, 2004 9:12 am
Posty: 987
Numer GG: 5552450
Lokalizacja: Golczewo woj. Zachodniopomorskie
Hej koledzy, oglądałem już kilka aut i powiem że to 200D z 94 roku jest w stanie prawie idealnym (jak na te lata i pieniądze), i gdyby nie to że ono się toczy a nie jedzie [zlosnik] już by stało na podwórku pod domem. Przebieg ponad pół miliona ale cyka jak zegareczek. Jest jeszcze opcja w 202 z tą samą konfiguracją, ale myślę, że te 120 kilo mniej nie będzie robiło różnicy i to też będzie się toczyło a nie jechało.

_________________
historia
pf 125 76r, dwie W-115, dwa Poldki Caro, Golf III i 124 ce
Obecnie
FSO Warszawa Truck 1995 1.6, FSO Polonez Caro 94r 1.6GLE (Złombol-car), Jakieś Exeo, Koreański Mercedes Korando 98r.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 14, 2009 8:49 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: sob lis 10, 2007 9:45 pm
Posty: 30
powiem tak. nie jeździłem 124 200D, ale po przesiadce z 123 200D na 124 250D mam wrażenie, że jednak moja 123 to była rakieta :-)
dodam, że 124 250D jest w kombi :-)

także, MB z reguły rakietą nie jest, ja bym brał z uwagi na niskie koszty eksploatacji, no i wiadomo komfort i niezawodność

_________________
123 200D 1978r

124 250D 1994r

a w planach 10 letnich ujęto W220 :-) lub E38


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 14, 2009 9:14 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 19, 2004 9:12 am
Posty: 987
Numer GG: 5552450
Lokalizacja: Golczewo woj. Zachodniopomorskie
Ach gdyby tylko moja mama zgodziła się na kombi to już by stało bardzo ładne 250D ze Szczecina, naszego kolegi z forum.

124 200D też się zbiera ale tylko w manualu, w automacie to naprawdę toczydło.

_________________
historia
pf 125 76r, dwie W-115, dwa Poldki Caro, Golf III i 124 ce
Obecnie
FSO Warszawa Truck 1995 1.6, FSO Polonez Caro 94r 1.6GLE (Złombol-car), Jakieś Exeo, Koreański Mercedes Korando 98r.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 14, 2009 9:22 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Darius pisze:
124 200D też się zbiera ale tylko w manualu, w automacie to naprawdę toczydło.


Wydaje Ci sie, bo kazde w124 z automatem ma inaczej dobrane przelozenia. Dla jadacego w srodku odczucia sa takie, ze auto ledwo co przyspiesza, ale bez problemu daje rade manualowi. Automatu nie da sie tez pociagac na biegach, porobic wiecej halasu itd, ta bezduszna maszyna zmienia tylko biegi przy opytmalnych obrotach i robi to sprawnie [oczko]

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 14, 2009 9:33 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 19, 2004 9:12 am
Posty: 987
Numer GG: 5552450
Lokalizacja: Golczewo woj. Zachodniopomorskie
Może i racja, ja nie jestem obiektywny bo na codzeń śmigam CE 2,2 150 koników [zlosnik] więc nie powinienem porównywać tych aut, ale śmigałem 200D w manualu i wydaje mi się że zbierało się lepiej od 200D automat.

_________________
historia
pf 125 76r, dwie W-115, dwa Poldki Caro, Golf III i 124 ce
Obecnie
FSO Warszawa Truck 1995 1.6, FSO Polonez Caro 94r 1.6GLE (Złombol-car), Jakieś Exeo, Koreański Mercedes Korando 98r.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl