MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 11, 2025 4:24 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn paź 12, 2009 10:18 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt wrz 22, 2009 9:58 pm
Posty: 12
Lokalizacja: wrocław
witajcie Mmaniacy jak zdemontować kratkę środkowego nawiewu powietrza,dzieki i pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 12, 2009 10:21 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
W prawej kratce wewnątrz jest śruba na imbus.
Dojrzysz ją jak poświecisz sobie jakimś przenośnym źródłem światła ;) po odkręceniu wystarczy wyjąć.

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł: dzęki
Post: pn paź 12, 2009 10:27 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt wrz 22, 2009 9:58 pm
Posty: 12
Lokalizacja: wrocław
dzięki bardzo,szerokiej drogi


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 13, 2009 8:41 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt wrz 22, 2009 9:58 pm
Posty: 12
Lokalizacja: wrocław
wczoraj Ci dziekowałem ale dzisiaj to bym Cię........ mocowanie kratki nawiewu to dwie śrubki od strony tablicy i od strony schowka[widoczna po otwarciu schowka] [zlosnik] <br>Dodano po 2 minutach.:<br> śrubka na imbus to wyłącznie regulacja nawiewu


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 13, 2009 9:21 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
jarjar47 pisze:
wczoraj Ci dziekowałem ale dzisiaj to bym Cię........


Powolutku! [cool]

Jesteś nowy na forum - to się zachowuj (i obserwuj!)
Śrubka występuje od strony schowka - od strony licznika oryginalnie nie występuje (pomimo że jest przynależna dziura)
Natomiast jeżeli nie wykręcisz imbusowej śruby regulacyjnej - to środkowych dysz nie wyjmiesz.
Przepraszam: wyjmiesz - ale w kawałkach. [zlosnik]
Tak więc powstrzymaj się od złośliwych uwag, weź sobie browara na powstrzymanie emocji i uruchom wyszukiwarkę. Według starego porzekadła: "kto czyta (lub szuka!) - nie błądzi" [oczko]
Temat wyciągania środkowego nawiewu był już omawiany na forum - wystarczy poszukać...

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 13, 2009 9:39 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt wrz 22, 2009 9:58 pm
Posty: 12
Lokalizacja: wrocław
sorry trochę mnie poniosło, moje pytanie dotyczyło kratki nie dysz....... nie mam co prawda doświadczenia z MB ale jak długo żyję a żyję już długo to wiem że nic na chama,wiesz jak by wyglądała kratka gdybym ślepo Ci zaufał? czemu w pierwszym poscie nie wspomniałeś o tej ŚRUBCE?????? nie potrzebnie mnie strofujesz bo to Ty wprowadziłeś mnie w błąd,ale nie ma co płakac nad rozlanym mlekiem,przepraszam jeśli Cie uraziłem i pozdrawiam.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 13, 2009 10:18 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Gerri pisze:
weź sobie browara


Kolega wzial..

jarjar47 pisze:
nie potrzebnie mnie strofujesz bo to Ty wprowadziłeś mnie w błąd


i to raczej niejednego [zlosnik] Na pohybel kratkom nawiewow!!

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 13, 2009 10:27 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
WeebShut pisze:
W prawej kratce wewnątrz jest śruba na imbus.
Dojrzysz ją jak poświecisz sobie jakimś przenośnym źródłem światła ;) po odkręceniu wystarczy wyjąć.

Gerri pisze:
Jesteś nowy na forum - to się zachowuj (i obserwuj!)

jarjar47 pisze:
nie potrzebnie mnie strofujesz bo to Ty wprowadziłeś mnie w błąd

jarjar47 Pomyliłeś adresata niemniej jednak Forum jest po to żeby pomagać. No to pomagajmy... [zlosnik]

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 13, 2009 10:47 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
jarjar47 pisze:
wczoraj Ci dziekowałem ale dzisiaj to bym Cię........


Co byś mnie? Z miłą chęcią usłyszę tą końcówkę i zweryfikuję prawdomówność.
Dobrze, że przeczytałem najpierw ten temat a nie prywatną wiadomość bo otrzymałbyś kilka miłych słów ode mnie.

A więc tak jak Ci Gerri dopisał, a którego pomyliłeś ze mną. Wypuść trochę powietrza bo kołnierzyk nie wytrzyma.
Podałem Ci śrubę, która trzyma kratki, a której nie widać i dzięki której można wyrwać pół deski rozdzielczej zamiast samego elementu. Masz rację popełniłem błąd pomagając i nie pokazując instrukcji rysunkowej. Obiecuję, żę to będzie po raz ostatni, a następne Twoje pytanie bez użycia wyszukiwarki, zostanie skwitowane standardowo.

Cieszę się, że się udało i że mogłem pomóc. Pozdrawiam.

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 13, 2009 11:08 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt wrz 22, 2009 9:58 pm
Posty: 12
Lokalizacja: wrocław
na pohybel,dzięki za wymianę spostrzeżeń,pozdrawiam Was i życzę szerokiej drogi


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 14, 2009 8:41 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 24, 2006 12:08 pm
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa-Suwałki
Tak, tak. A jak masz poduchę, to ją trzeba najpierw odkręcić (klucz 12 mm sztorcowy i odkręcamy najpierw poduchę od spodu [z komory nogowej], mniej więcej na jej środku). Widać otwór, jak głowę włoży się tam, gdziew zwykle masz kolana (pasażera/rki).
Pozdrawiam
Szymon

_________________
Wołga Gaz 2410 '88
W124 500E '91 - Pani Jagoda www.w114-115.org.pl/forum/img01/1224070157_IMG_2600m.jpg
W211 320CDI 4Matic
W124 280TE '92 - Oliwka - ex
W124 300TD '92 - Czarna Wdowa - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 14, 2009 8:44 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
szymon.dziawer pisze:
(klucz 12 mm sztorcowy)


Nie 12. Dziesięć.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 15, 2009 10:13 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 24, 2006 12:08 pm
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa-Suwałki
Gerri pisze:
Nie 12. Dziesięć.

W każdym razie sztorcowy.
[zlosnik]
Pozdrawiam
Szymon

_________________
Wołga Gaz 2410 '88
W124 500E '91 - Pani Jagoda www.w114-115.org.pl/forum/img01/1224070157_IMG_2600m.jpg
W211 320CDI 4Matic
W124 280TE '92 - Oliwka - ex
W124 300TD '92 - Czarna Wdowa - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 15, 2009 7:53 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
szymon.dziawer pisze:
W każdym razie sztorcowy.


Tak. I na długim kiju - bo śruba jest głęboko. [zlosnik]

_________________
W203 Kompressor


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl