MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 11, 2025 9:47 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: śr paź 14, 2009 11:12 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr paź 17, 2007 10:25 pm
Posty: 20
Lokalizacja: Kraków
Witam.
Chcę kupić W210 diesel 1 seria, proszę o poradę jaki silnik polecacie a jakiego unikać, czy automaty są awaryjne czy nie, na co zwracać szczególna uwagę przy zakupie, itp...
Pozdrawiam.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 14, 2009 11:29 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 23, 2008 10:43 pm
Posty: 411
Lokalizacja: Koło
Poczytaj na forum.

Też się przymierzam do W210. Wg mnie:

-moc: 3,0TD
-moc/spalanie: 2,9TD

Chociaż i tak najważniejszy jest stan: ASB, silnika i blachy.

_________________
Sprzedam:
--------------------
Termometr KOMPLETNY W124 LINK
Radio Alpine CDE 111 R - stan perfekcyjnie idealny :]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 15, 2009 2:09 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
w pierwszej serii się zgadzam... chociaż byłbym bardziej za 3,0 turbodiesel bo 2,9 jednak ma tych kucy "fabrycznie" za mało jak na taką gablotę i na silnik prawie 3 litrowy z turbiną...
ale to dwa różne silniki
2,9 5 garów 10V
3,0 6 garów 24V
to już powinno dac dużo do myślenia...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 15, 2009 9:26 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
To ja napisze jakiego silnika unikać - zdecydowanie 2.2D [zlosnik] (OM604)

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 15, 2009 11:42 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr paź 17, 2007 10:25 pm
Posty: 20
Lokalizacja: Kraków
A co jest złego w 2.2D, pytam dlatego, że właśnie tych jest najwięcej w ogłoszeniach sprzedaży


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 15, 2009 11:47 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Pompa Lucasa, Króla Ciemności :)
Trzeba dokładnie przejrzeć blachę, bo lubią gnić Okularki, zwłaszcza kielichy amorków. Na szczęście to łatwo dojrzeć przy otwartej masce.

Co do silników to zgadzam się z przedówcami - 300D turbo lub 290D turbo, przy czym ten drugi dla oszczędności. Ale nie zgadzma się, że 129KM to mało "jak na taką gablotę". 113KM w 300D W124 daje radę, 136KM z 24 zaworowego 124 też. Zatem te 129KM w 210 też sobie radzi, ale wyścigówka to nie będzie (aczkolwiek znane są przypadki spektakularnych zwycięstw w zawodach sportowych na najwyższym szczeblu [zlosnik] ).

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 15, 2009 3:19 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: pn lip 23, 2001 2:00 am
Posty: 1817
Tematow dot. kupna w210 , silnikow ,blach ,stanu technicznego jest na forum duzo.
Uzyj szukajki i bedzie jasne .Jak nie wystarczy wejdz na forum W210 i skonforntuj te informacje .

_________________
V


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 15, 2009 8:00 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Bukol pisze:
Pompa Lucasa, Króla Ciemności :)).


Oprocz pompy to MUŁ na maxa, nie da sie jezdzic, w pakiecie dostajesz kijki do odpychania sie spod świateł [zlosnik]

Bukol pisze:
Trzeba dokładnie przejrzeć blachę, bo lubią gnić Okularki, zwłaszcza kielichy amorków.


Lubią gnic, oj lubią... i amorkow i sprezyn i ramki drzwi i tylne klapy i dol drzwi i ranty blotnikow... ja ostatnio spawalem kielich sprezyny ;)

Bukol pisze:
nie zgadzma się, że 129KM to mało "jak na taką gablotę". te 129KM w 210 też sobie radzi, ale wyścigówka to nie będzie (aczkolwiek znane są przypadki spektakularnych zwycięstw w zawodach sportowych na najwyższym szczeblu [zlosnik] ).


Potwierdzam [zlosnik]
2.9 rządzi - OM602 RULEZZZ [zlosnik]

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 16, 2009 11:24 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr lis 19, 2008 2:50 pm
Posty: 30
Lokalizacja: Gorzów Wlkp FG
Nigdy 2.2 . Najlepiej 2,9 turbo lub 3.0 turbo . Co do 3.0 24v 136 km uważam że jak na 210 to mało a w automacie tylko 4 biegi . Zawsze od sprzedającego 2.2 będziesz słyszał że bez turbo to lepiej bo tańszy w eksplaatacji , Jesli chcesz jezdzić normalnie szukaj silnika z turbo .

_________________
124 E 300TD
S210 270 CDI "01
Dawniej 123 , 116


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 16, 2009 11:46 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr paź 17, 2007 10:25 pm
Posty: 20
Lokalizacja: Kraków
Dziękuję za wszystkie porady, a jeszcze zapytam o skrzynie automatyczną, a poniwaz nigdy z automatem nie jeździłem to prosze o garść informacji przed ewentualnym zakupem.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 17, 2009 7:45 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
tak dla wyjasnienia!!! nie wporwadzajcie chłopaka w błąd!!!!!
3,0 turbo to nie 136 tylko 177KM a to wielka różnica...
czyli prawie 3 litrowy silnik 2,9 129KM
i 3 litrowy silnik 177KM... niech mi nikt nie mówi że nie ma różnicy...
2,9 zchipowany daje radę... ale teraz zchipuj 3,0!!!! i wtedy porównajcie osiągi...


tu jest taka ładna tabelka z danymi... moc, moment, prędkość do setki i takie tam... wszytskie diesle i benzynki w w210 warto spojrzeć i porównać...
http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/mercedes/klasa-e/w210.html

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 17, 2009 9:54 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 23, 2008 10:43 pm
Posty: 411
Lokalizacja: Koło
Chuck Norris pisze:
tak dla wyjasnienia!!! nie wporwadzajcie chłopaka w błąd!!!!!
3,0 turbo to nie 136 tylko 177KM
Śpisz? Bukol i piotrmaja pisali o OM606, czyli 3.0 24V 136KM. Nikt nie napisał, że 3.0TD ma 136KM.

Chuck Norris pisze:
2,9 zchipowany daje radę... ale teraz zchipuj 3,0!!!! i wtedy porównajcie osiągi...
Pokaż mi kilka porządnie podkręconych 3.0TD [zlosnik]

_________________
Sprzedam:
--------------------
Termometr KOMPLETNY W124 LINK
Radio Alpine CDE 111 R - stan perfekcyjnie idealny :]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 17, 2009 10:17 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
290D 129KM - dla oszczędności.
300D 24V (atmosferyczny) 136KM - sporadycznie się trafia w 210, częściej w 124 - ani specjalnie oszczędny, ani rakieta, za to niezawodny i 6-cio cylindrowy, ładnie praacuje.
300D turbo 24V 177KM - bardzo dobre osiągi przy umiarkowanym spalaniu, ale 2-3 litry więcej niż 290D trzeba liczyć.

Można jeszcze ustrzelić 210-tkę z 20 zaworowym 250D. Ale nie jest łatwo.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 17, 2009 11:01 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lis 20, 2004 6:02 pm
Posty: 1919
Numer GG: 12453483
Lokalizacja: Warszawskie Jelonki
Chyba nadszedł czas W210, bo i ja powoli przymierzam się do kupna 290TD/300TD ale już po lifcie.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 17, 2009 11:35 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 25, 2007 1:19 pm
Posty: 559
Lokalizacja: Nidzica
Waciak pisze:
Chyba nadszedł czas W210, bo i ja powoli przymierzam się do kupna 290TD/300TD ale już po lifcie.

po lifcie to już chyba tylko cdi z diesli ? przeskakuje teraz po allegro i na to by wychodziło... chyba, że o czymś nie wiem

_________________
[b]Tatowy MB [W210] 99. rok 2.2CDI[/b]

dlatego tutaj jestem
[quote]"Jazda Mercedesem to tak jakby trafić do nieba- bez konieczności umierania"[/quote]

na co dzień skromny ale dumny posiadacz swojego pierwszego auta:
Opel Astra F 1.4 8v :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl