MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 11, 2025 4:26 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob paź 17, 2009 8:44 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Czy w silniku M102 na wtrysku jest element, który jest odpowiedzialny za podniesienie obrotów silnika przy włączeniu napędu w ASB ?
Objawy mam takie, że silnik utrzymuje obroty na poziomie 950 rpm ale po włączeniu na "D" za bardzo spadają i lubi zgasnąć.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 17, 2009 9:03 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Od przy klimatyzacji jest jednen sygnal do sterownika, ktory lekko podnosi obroty, ale od automatu nie przypominam sobie.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 17, 2009 11:17 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
TReneR pisze:
ale od automatu nie przypominam sobie.

Ale też chyba coś jest... Kiedys zagłębiałem się w temat i czegoś się doszukałem (muszę odszukać materiały) [oczko] .. Jak już w gaźniku mam "obrotowego podnaszacza"..

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 17, 2009 12:44 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
Nie wiem jak się to ma do tego m102, ale w m103 gdzie jest ke-jet, to po włączeniu D, idzie sygnał ze sterownika, aby obniżyć obroty.

Jeśli masz ke-jeta, to pewnie jest to samo. Mogę wygrzebać, który kabelek trzeba odłączyć, aby obroty nie spadały. Sama ta operacja jest w WIS'ie podawana jako ostateczne rozwiązanie wibracji na wolnych obrotach na D.

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 17, 2009 7:08 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
zegarek wygrzeb proszę ten kabelek ;)
okazuje się Panowie, iż w M102 w C123 przy włączeniu biegu zmienia się wyprzedzenie zapłonu, co zapobiega gaśnięciu silnika lub zbyt niskim obrotom silnika, co miało miejsce w moim przypadku.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 17, 2009 7:41 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Kabel fioletowo-biały - złącze 16 sterownika KE.
Z kablem połączonym obroty na D wynoszą niewiele ponad 500.
Z odłączonym ok 700.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl