MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 11, 2025 10:14 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw paź 22, 2009 9:57 am 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 27, 2008 4:45 pm
Posty: 7
Lokalizacja: Mińsk Maz.
zauwazylem ostatnio brudne paliwo w przeplywomierzu pod ta dolna klapka...co to oznacza tak brudne paliwo???mam problemy z odpalaniem samochodu, gdy na chwile zakreci i troche pochodzi zaraz gasnie a gdy otworze klapke przeplywomierza wydostaje sie dym..auto ma odlaczona instalacje gazowa...Problem ??

moj motor to 300se m103 :star:
to paliwo ktore zebralem strzykawka jest czarne bardzo brudne tak jakby z dodatkiem oleju:///


samochod odpala chodzi na wolnych obrotach ale ma je nierowne czasem sobie zwieksza i zmniejsza..najlatwiej go odpalic na zimnym silniku potem gdy sie zagrzeje stawia opor...lecz gdy pochodzi na wolnych po jakims czasie zaczyna sie dusic ,gasnie a spod klapy od rozdzielacza bucha dym...gdy otworze klapke i ta druga pod nia wydostaje sie dlugo bialy dym...i zawsze po takiej operacji sprawdzalem stan swiec...niektore sa zakopcone czarna sadza a niektore sa w (oleju benzynie):/


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 22, 2009 11:34 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Widać że silnik ma duże przedmuchy, możliwe że stoją pierścienie -czy auto długo stało nie odpalane? Może tez być problem z uszczelka pod głowicą, ale to już musisz sam zweryfikować...
Niestety w KE przedmuchy zaburzaja pracę KE, bo jest sterowane podciśnieniami...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 22, 2009 1:28 pm 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 27, 2008 4:45 pm
Posty: 7
Lokalizacja: Mińsk Maz.
dlugo stalo...co mi radzisz?? co mam w takiej sytuacji zrobic??
zastanawiam sie nad uszczelka czy jej niewymienic...bo jak dluzej pochodzi to zauwazam lekki dym ale nie potrfie zweryfikowac z kad on jest..wymienialem uszczelki pod kolektor wydechowy i wymienilem pod pokrywe zaworow..lecz uszczellka pod pokrywe zaw. niewytrzymala 1miesiaca:(( juz jest popekana w wielu miejscach...zauwazylem cieknacy olej i moze on sie spalal jak trafial na kolektory...sam niewiem co robic:((((nieznam sie na m103:(


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 22, 2009 1:42 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn maja 04, 2009 2:23 pm
Posty: 695
Lokalizacja: Tarnów
jesli zamocno skreciles uszczelke pod pokrywa zaworow to moze sie zdarzyc tak jak napisales a ze cieknie to dac ja trzeba bylo na silikonie lekko i by bylo pieknie i czysto.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 22, 2009 1:46 pm 
Offline
nowy
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 27, 2008 4:45 pm
Posty: 7
Lokalizacja: Mińsk Maz.
sprobuje nastepnym razem...bardziej chodzi mi co mam zrobic z moim autem??co mi radzicie zrobic?znacie kogos kto moglby przyjechac i zobaczyc co sie dzieje z mb??jestem z minsk mazowieckiego


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 22, 2009 1:46 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
tu nie jest sprawa M103 tylko reanimacji silnika, który stał długo...
Duzo postów o tym już było, w takich silnikach potrafią polecieć wszelkie uszczelki i uszczelniacze jak i stanąć pierścienie (stąd przedmuchy) i kilka innych przypadłości. Generalnie temat trudny i wymaga sporo ostrożności. Ja bym zobaczył czy masz tłusty płyn chłodniczy ew. masło w oleju i wtedy wymieniał uszczelkę pod głowicą. A co do przedmuchów, nalać nafty do cylindrów i niech postoi, potem wymień olej i jest szansa że będzie lepiej...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 22, 2009 5:34 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Jan nie demonizuj ;-) chyba, że w tym kolektorze stało ze 100-200g czarnej breji. W kolekatorach w które nikt nie zaglądał 20 lat lubi stać odrobina oleju, choćby nawet odma była sucha jak pieprz. Raz z tego powodu że jego drobna cześć jednak się przedostaje i tam osiada a dwa rozdzielacz nie jest szczelny i kropelka po kropelce paliwo wycieka - pozostawiajac po sobie osad. W efekcie na dnie jest trochę czarnego bagna.
Powdów złej pracy szukał bym gdzie indziej.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl