Problem się wyjaśnił. Okazało się, że tyle co strzeliła membrana w zaworze. Tyle co, bo woda na metalowych częściach, ale wszystko jeszcze lśni, zero śladów korozji. Czyli dopiero co strzeliła. I tłoczek jeszcze się porusza wewnątrz, a wieszał się dlatego, że jak do środka, w czasie pracy silnika nalało się wody, to powstawało ciśnienie, które go blokowało.
Jest jeszcze inny problem. Ponoć w czasie jazdy jest tylko ciepłe powietrze. Na postoju wszystko działa, a w czasie jazdy nie ma zimnego.
Orientuje się ktoś, czy zestaw naprawczy tego zaworu występuje jako część zamienna? Chodzi o ten tłoczek wchodzący w cewkę z membraną, sitkiem i uszczelką czołową. Występuje to jako część zamienna w USA (znalezione w katalogu Boscha). A czy jest dostępne w Europie?
W jakich jeszcze autach występował ten zawór? Ponoć w którymś golfie.
|