MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 4:43 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: czw paź 29, 2009 10:27 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
No i na pewno od m119 nie pasuje do m117.

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 29, 2009 10:29 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Każda rada cenna :) dzięki voytas.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Post: czw paź 29, 2009 10:47 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
Stuwka pisze:
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=37201&postdays=0&postorder=asc&&start=15

panowie znacie moze ten temat troche dawno to bylo ale teraz dostalem takiego kopa w glowe ..... kiedys pytalem o tym aucie i kojarze ze przciesz on mial sekwencje pomozecie mi namierzyc tego pana zeby powiedzial cos wiecej z gory dzieki za pomoc


Daleko nie trzeba szukać
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=44525

Obrazek

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 30, 2009 7:02 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 03, 2009 7:23 am
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Opola
zegarek pisze:
Jak robicie, że ta listwa paliwowa od Forda pasuje do m103? Ma identyczny rozstaw wtryskiwaczy?

Listwa nie pasuje, na początek trzeba wyrzeźbić a'la castorama , na forum Porsche 924 ktoś zrobił lutując z miedzianych rurek i hula już bezproblemowo około 2 lata

_________________
Mercedes-Benz W126 1988r 260SE, m103 3,0 EFI


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 30, 2009 10:41 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Frytejro pisze:
TReneR tu chodzi o wtrysk wsolpracujacy z LPG a nie zeby miec odrazu wielopunkta... :lol: :lol:


Dlaczego nie? Naklad pracy taki sam ablo mniejszynawet, a mozesz zalozyc sekwencyjny wtrysk gazu do tego.
Mam LPG IIgen przy KE i nie mam z nim problemow, wiec nie widze sensu zminiania wtrysku Pb i zostania przy IIgen LPG

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 30, 2009 11:11 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Trener ale sekwencje lpg założysz do motronika!!!
Poczekaj do pierwszego strzału lpg wtedy może dotrze do Ciebie po co ta przeróbka na motronic'a [zlosnik] o osiągach i ich spadku przy 2 generacji nie wspomnę.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 30, 2009 12:01 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
bmw pisze:
Trener ale sekwencje lpg założysz do motronika!!!
Poczekaj do pierwszego strzału lpg wtedy może dotrze do Ciebie po co ta przeróbka na motronic'a [zlosnik] o osiągach i ich spadku przy 2 generacji nie wspomnę.


Mam LPG juz ze 3-4 lata - ile jeszcze musze czekac :roll:
A skad przy monotroniku wezniesz sygnal synchronizacji cylindrow (nie znam tego wtrysku - dlatego pytam)

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 30, 2009 12:23 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Sygnał identyfikacji cylindrów wezmę z tych samych miejsc co w bmw.1 to koło wału korbowego,2 to taki czujnik na przewodzie od świecy 1 lub 6 cylindra dokładnie sprawdzę jak wezmę wiązkę z bmw.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 30, 2009 12:31 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
A ten wtrysk nie potrzebuje czujnika na walku?

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 30, 2009 12:45 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Nie,taki czujnik byłby potrzebny w motronicu 1.3 silnik m50 ze zmiennymi fazami rozrządu vanos.A tu jest silnik prosty m30 i prosty wtrysk starszego typu motronic 1.1.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 30, 2009 12:47 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
TReneR pisze:
A ten wtrysk nie potrzebuje czujnika na walku?


Z tego co pisze kolega bmw, to nie, bo to nie jest sekwencja.
Odpala wtryski grupami po 3 na każdy obrót wału.
Do tego zapłon musi być wasted spark, czyli odpala po dwie świece na raz i jedna iskra idzie w kibel. Bez rozdzielacza lub czujnika wałka nie da rady inaczej.
Do tego przepływomierz klapowy...

imo dużo pary, a efekt średni.

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 30, 2009 12:51 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Zegarek ale zapłon jest tak samo rozwiązany jak w m103,kopułka,palec,cewka nawet w tym samym miejscu na silniku m30 i m103.Jedyna różnica to to że ke nie ma w swoim sterowniku zintegrowanego modułu zapłonu tylko mamy go na nadkolu.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 30, 2009 12:55 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
bmw pisze:
Zegarek ale zapłon jest tak samo rozwiązany jak w m103,kopułka,palec,cewka nawet w tym samym miejscu na silniku m30 i m103.Jedyna różnica to to że ke nie ma w swoim sterowniku zintegrowanego modułu zapłonu tylko mamy go na nadkolu.


Sory, pisałeś że zrezygnowali z ruchomych części. Nie doczytałem, że pisałeś o Fordzie.

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 30, 2009 3:23 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 27, 2007 7:00 am
Posty: 187
Lokalizacja: Kęty
no właśnie kolega z w126 tez mial cos i mam pytanie czy daje to rade i jak to zrobil.

_________________
MB 124 300CE +LPG 89r.
Opel Corsa +LPG 93r.

http://www.youtube.com/watch?v=DrsJusis ... re=related


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 30, 2009 6:35 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
tak zastanawiam się nad tym wątkiem, pytanie brzmi ile kosztuje przeróbka plus instalacja wtrysku gazu i czy ta różnica w spalaniu rzędu 3l pomiędzy instalacją II gen a wtryskową kiedykolwiek się zwróci? Dalej upieram się że dobrze założona instalacja IIgen pozwala wykrzesać pełną moc z KE i jest bezpieczna dla silnika i osprzętu... Jak się to wszystko zestawi z tym ile faktycznie będzie się jeździło owym autem (a nie ile by się chciało), bo części do 126 mocno drożeją i w każdym użytkowym aucie przychodzi taki moment że nie opłaca się dalej inwestować w auto...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl