MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 2:26 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt paź 30, 2009 7:50 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Janfocus koszta przeróbki ok 1000 pln. Przepływka (400pln) ,komputer wiązka z czujnikami, listwa wtryskowa, zawór wolnych obrotów itd (razem mam za (450pln), reszta kosztów to niespodzianka. Robocizna 100% moja, jako elektronik dam sobie z tym radę (poza tym nie takie swapiki strugałem). Drugą zaletą jest to, że cały wtrysk demontuje sam z auta jeżdżącego z możliwością sprawdzenia przed kupnem. Uniknę w ten sposób niespodzianek że coś może nie być sprawne. Poza tym jestem ciekawy efektów pracy M103 na elektronicznym wtrysku. LPG do w 126 i tak nie założę (koszt sekwencji z montażem do 6 cyl. ok 2300 pln przynajmniej na allegro tak się reklamują , instalka STAG300 w szczegóły nie wnikam). Zresztą co tu o kosztach pisać...jakbym chciał tanio to bym W126 nie kupował, tylko mały plastik z małym silnikiem, małym oc itd :)
Teraz konkrety: zdobyłem już dokładne schematy podłączenia motronica 1.1 ,przydała by mi się rozpiska pinów komputera od mercedesa oczywiście M103. Może ktoś to ma ?

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 30, 2009 11:10 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
bmw pisze:
zdobyłem już dokładne schematy podłączenia motronica 1.1

A nie prościej i pewniej wejść w MegaSquirt-a?

Pełna dokumentacja w necie, regulacja przy użyciu peceta. Koszty może troszkę wyższe, ale jeżeli sporo rzeczy sam zrobisz to podobne. Elektronika pewna i z map-sensorem zamiast klapy...

No i nie byłbyś pionierem bo w necie można znaleźć już kilka(naście) M103 po przeróbce. Co więcej, Twoje doświadczenie przydałoby się innym [zlosnik]

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 31, 2009 6:22 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 27, 2007 7:00 am
Posty: 187
Lokalizacja: Kęty
jeżeli chodzi o IGS mam taka instalacje do założenia 3300zl ale z tego co czytam opisy to tez nie do końca ta instalacja jest perfekcyjna ma swoje wady. a powiem tak kolega ma IGS i cały czas ma problem z wolnymi obrotami wymienił teraz KE i ma spokój zobaczymy na jak długo. jeżeli chodzi i zrobienie wtrysku elektronicznego do m103 jestem jak najbardziej ZA ponieważ mam tez znowu problem z KE coś go dławi znalazłem następny KE cenna 600 zł bo 1000% sprawny. po co mam dawać 600 zł za KE jak i tak mi go cholera szczeli to wole już zainwestować w inny uklad wtryskowy

bmw z jakie województwa pochodzisz ?

_________________
MB 124 300CE +LPG 89r.
Opel Corsa +LPG 93r.

http://www.youtube.com/watch?v=DrsJusis ... re=related


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 31, 2009 7:57 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Stuwka pisze:
bmw z jakie województwa pochodzisz ?


Świdnica to raczej dsl :):)

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 31, 2009 8:21 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Dolny Śląsk tak jak pisze THC.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 31, 2009 10:09 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
Stuwka pisze:
jeżeli chodzi o IGS mam taka instalacje do założenia 3300zl ale z tego co czytam opisy to tez nie do końca ta instalacja jest perfekcyjna ma swoje wady. a powiem tak kolega ma IGS i cały czas ma problem z wolnymi obrotami wymienił teraz KE i ma spokój


Piszesz o IGS LandiRenzo czy o czymś innym?
Jakie ma wady? Możesz pisać konkretniej?
Co znaczy, że wymienił KE i ma spokój?
I co ma źle działająca instalacja IGS do ke-jetronica?. Przecież to ma swój sterownik, który steruje pracą silnika i wymaga jedynie fabrycznego zapłonu, aby jeździć.

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 31, 2009 2:43 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Panowie. A jak widzi Wam się zmiana wtrysku w Jakimś M117 ? .. Co, jak i z czego?

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 01, 2009 1:30 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 27, 2007 7:00 am
Posty: 187
Lokalizacja: Kęty
bmw chodzi mi o to ze jestem pozytywnie nastawiony do takiej przeróbki tylko jak byś mi pomógł ile by mnie to kosztowało i czy masz ochotę mi pomóc ?

_________________
MB 124 300CE +LPG 89r.
Opel Corsa +LPG 93r.

http://www.youtube.com/watch?v=DrsJusis ... re=related


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 04, 2009 9:41 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 03, 2009 7:23 am
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Opola
bmw pisze:
przydała by mi się rozpiska pinów komputera od mercedesa oczywiście M103. Może ktoś to ma ?


Znalazłem takie coś
Obrazek

_________________
Mercedes-Benz W126 1988r 260SE, m103 3,0 EFI


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 08, 2009 3:20 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 10, 2007 9:17 pm
Posty: 407
Lokalizacja: Szczecin
Panowie znalazłem taki filmik może wam się przyda
http://www.youtube.com/watch?v=EdKJawKNU5Q
[oczko]

_________________
w124 400E 93'
s210 320CDI 00'
w201 3.0 24v 89'


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 08, 2009 7:23 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
My tu gadu gadu....a:
Koledzy nasze wtryski są rozstawione co 10 cm tak samo jak w M30 BMW.Czujnik temperatury ma ten sam zakres rezystancji co w BMW więc go wykorzystam.Zamówiłem już wszystkie graty MOTRONICA,za dawcę posłużył M20B25 ponieważ ma prawie tą samą moc i moment w tym samym momencie co mój M103 260E.Mam nadzieję że koło pasowe dopasuję z BMW do MB bo tam jest najważniejsza część układanki,"zębatka" do czujnika położenia wału.Na szczęście mam do dyspozycji tokarkę :)Postaram się także upchać wszystko tak aby po otwarciu maski nie było widać większych zmian (oryginalny filtr powietrza).Nie wiem czy koledzy zauważyli pewną rzecz w filmikach z megasqirtem,zawsze pali się kontrolka ABS :) ponieważ ten system zapala kontrolkę po wyjęciu kompa od KE,sam testowałem na moim W126,podejrzewam że gdzieś trzeba załączyć informację dla ABS że silnik już chodzi. A kolejną sprawą jest to że zabawę z tym całym MOTRONICIEM na poważnie rozpocznę po zakupie drugiego auta bo W126 uziemię na parę dni a bez auta się nie da żyć :) Obiecuję że jak się uda zamieszczę dokładne opisy,zdjęcia,schematy z przeróbki co by każdy w swoim MB mógł zrobić swapika.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 19, 2009 8:52 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 27, 2007 7:00 am
Posty: 187
Lokalizacja: Kęty
oj dylemat jest piekny nie wiem co robic czekam na wyniki testow nawet po glowie chodzil mi pomysl wsadzenia 3.2 ale kto mi zrobi elektryke ? :D igs sa dostepne wiec czekam dalej nie spieszy mi sie z tym musze swoja slicznotke doprowadzic do stanu lakier itd.

_________________
MB 124 300CE +LPG 89r.
Opel Corsa +LPG 93r.

http://www.youtube.com/watch?v=DrsJusis ... re=related


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 19, 2009 9:41 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 15, 2008 2:53 pm
Posty: 561
Lokalizacja: mazowiecka wieś (WPI)
Stuwka pisze:
igs sa dostepne wiec czekam dalej nie spieszy mi sie z tym musze swoja slicznotke doprowadzic do stanu lakier itd.


podobno juz nie sa.

_________________
Bartek Rybak
W126 420 SEL 1986 315 kkm


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 20, 2009 1:41 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 27, 2007 7:00 am
Posty: 187
Lokalizacja: Kęty
http://www.nagaz.pl/sklep/index.php?pro ... 12&strona=

wystarczy poszukac :D

_________________
MB 124 300CE +LPG 89r.
Opel Corsa +LPG 93r.

http://www.youtube.com/watch?v=DrsJusis ... re=related


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 20, 2009 9:42 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Stuwka mając dawcę 320 to przełożenie do Twojego coupe to plug&play bo przekładasz wszystko z wiązką i kompem 320.A jak by mieć schematy takie jak ja mam od bmw to wręcz zabawa.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl