MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 12:35 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob paź 31, 2009 7:22 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz paź 25, 2009 1:17 pm
Posty: 10
Nie udało mi zajzeć do potencjometru bo noc mnie zastała ale zlałem paliwo odkręciłem pompe filtr i akumulator paliwa wylałem z nich paliwo syfu nie było, zakręciłem wszystko wlałem paliwo i chodzi dobrze tzn wkręcał się na obroty ne dusił się i ne strzelał ale jak się rozgrzał to zaczeły mu obroty skakać i troche zaczął kopcic mocniej, odkręciłem czujnik ciśnienia paliwa ta czarna kostka przykręcona do rozdzielacza i o dziwo było tam duże ciiśnie bo aż wypchało mi ten czujnik. Co wy o tym sądziiiice czy takie ciśnienie to normalne? mom zdaniem w układzie wytwarza się za duże ciśnienie które powinno gdzieś uchodzić proszę o jakieś rady.

_________________
W 124 200E + gaz 88r.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 01, 2009 9:44 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz paź 25, 2009 1:17 pm
Posty: 10
Koledzy powiedzcie mi, gdy będę miał uszkodzony regulator ciśnienia paliwa (ta gruszka) to bedzie się wytwarzało duże ciśnienie w układzie czy on ma za zadanie upuszczanie ciśnienia? Proszę o jakieś wskazówki bo nie wiem jak się do tego zabrać :(

_________________
W 124 200E + gaz 88r.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 02, 2009 11:07 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
cobreetti pisze:
odkręciłem czujnik ciśnienia paliwa ta czarna kostka przykręcona do rozdzielacza

nie wiem skąd to wziołeś, u mnie tylko jest przyłącze do potencjometru i regulator składu -ale żaden to czujnik...

Układ paliwowy w MB nie jest taki prosty, lepiej podjechac do mech i zmierzyć ciśninie...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 02, 2009 12:11 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Rzokręcanie na pałe elementów wtrysku nie przyniesie nic oprócz strat w sprzęcie i ludziach.
Ukłąd wtrysku w MB musi utrzymywać ciśnienie i to świadczy o jego kondycji.
Wykręciłeś regulator EHA a nie czujnik.
Najpierw zacznij od podstaw - poczytaj o tym zasilaniu paliwem, pomyśl, a potem eksperymentuj bo szkoda strzępić klawiatury - uczenie się chińskich wierszy bez znajomości języka.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 12, 2009 5:16 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz paź 25, 2009 1:17 pm
Posty: 10
Dzięki wszystkim za podpowiedzi ale jednak sam uporałem się z moim problemem. Szukałem chyba z pół roku az wkońcu doszedłem do wniosku że to wina regulatora ciśnienia paliwa po wymianie wszystko doszło do normy teraz chodzi idealnie na benzynie jak i na gazie :) 100% skuteczności ponieważ wymieniłem tylko tą jedną część :) pozd wszystkich

_________________
W 124 200E + gaz 88r.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl