MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 12:15 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: M103 wymiana
Post: ndz lis 01, 2009 3:56 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 05, 2006 1:41 pm
Posty: 259
Lokalizacja: Warszawa
Halo.
Robię przymiarkę do wymiany motorka w moim aucie.
Ponieważ większość oferowanych jest zdemontowana, chciałbym wiedzieć czy oprócz sprawdzenia czy nie ma wycieków, można taki silnik zdiagnozować.
Tzn co można sprawdzić, gdzie zajrzeć żeby zminimalizować ryzyko kupna trupa?
Proszę o sugestie.
Pozdrawiam

_________________
________________
W126 300SE


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 01, 2009 8:08 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
sprawdzić można sprężanie, czyli miernik wkręcić w miejsce świec i kręcić na krótko rozrusznikiem.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 01, 2009 8:30 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 03, 2009 10:30 pm
Posty: 577
Witam jeśli kupiłbyś taki silnik u mnie to nic nie trzeba sprawdzać tylko montować.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 01, 2009 8:30 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 05, 2006 1:41 pm
Posty: 259
Lokalizacja: Warszawa
o, dzięki:)

_________________
________________

W126 300SE


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 01, 2009 8:34 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
Można podjechać do mnie, odpalić silnik, zbadać kompresję jak chcesz i mogę Ci go wymontować na miejscu na jelonkach.

Silnik jest z c124 z 87 wersja bez katalizatorów i bez gazu ;)

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 01, 2009 8:40 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
zegarek pisze:
Można podjechać do mnie, odpalić silnik, zbadać kompresję jak chcesz i mogę Ci go wymontować na miejscu na jelonkach.

Silnik jest z c124 z 87 wersja bez katalizatorów i bez gazu ;)

czyli taki jak ma Edek teraz .... 188KM [zlosnik] 8)

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 01, 2009 9:07 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 05, 2006 1:41 pm
Posty: 259
Lokalizacja: Warszawa
ROBHEN
To świetnie :)
Nie obraź się, ale nie spotkałem się z sytuacją, żeby ktoś kto chce coś sprzedać mówił inaczej. Trzeba sprawdzać wszystko co możliwe.
Masz może taki silnik aktualnie?
Jeśli w wawce albo niedaleko to chętnie obejrzę.

Czy po zdjęciu pokrywy zaworów da się określić stan rozrządu? <br>Dodano po 1 minutach.:<br> zegarek
No pewnie że chcę :)
Chętnie podjadę w tygodniu.
Jeśli jest ok i się dogadamy co do ceny to może będzie po kłopocie :)
Jaki ma przebieg?

_________________
________________

W126 300SE


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 01, 2009 9:13 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 03, 2009 10:30 pm
Posty: 577
Silnik mam M 103 z 1989 roku jeżdził w W126 z automatem (nigdy na gazie) ale jest na Śląsku. Jeśli Cię jednak interesuje dzwoń 601 401 430.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 01, 2009 11:12 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 05, 2006 1:41 pm
Posty: 259
Lokalizacja: Warszawa
Dziękuję bardzo.
Jeśli nic bliżej nie wypali odezwę się.
Może podaj cenę i ew. co jest jeszcze do silnika przyczepione?
No i przebieg :) <br>Dodano po 1 godzinach. 45 minutach.:<br> Czy po zdjęciu pokrywy zaworów da się określić stan rozrządu?
O to chciałem zapytać jeszcze.

_________________
________________

W126 300SE


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 02, 2009 10:43 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
don_edek pisze:
Czy po zdjęciu pokrywy zaworów da się określić stan rozrządu?
O to chciałem zapytać jeszcze.

z grubsza czy nie jest od razu do roboty...
Ale niuanse co i jak to trzeba by zdjąć i mierzyć...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 02, 2009 11:12 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 05, 2006 1:41 pm
Posty: 259
Lokalizacja: Warszawa
Dzięki.
Dziś jadę obejrzeć pierwszą sztukę.
Jeszcze jedno mi przyszło do głowy, bo to młodszy silnik niż mój.
Czy wersja katalizatorowa może robić jakieś fochy w aucie bez kata?

_________________
________________

W126 300SE


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 04, 2009 6:50 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 03, 2009 7:23 am
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Opola
don_edek pisze:
Robię przymiarkę do wymiany motorka w moim aucie.

jak będziesz wymieniał silnik to wymień przy okazji na nowe poduchy silnika i tylny simmering wału korbowego oraz na wałku od ASB

_________________
Mercedes-Benz W126 1988r 260SE, m103 3,0 EFI


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 04, 2009 3:24 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 05, 2006 1:41 pm
Posty: 259
Lokalizacja: Warszawa
To pewne że wszystkie tego typu rzeczy pójdą nowe.
Jest okazja żeby odświeżyć elementy normalnie ciężko dostępne i odkładane na "przy okazji"...:)

_________________
________________

W126 300SE


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 04, 2009 7:33 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 03, 2009 7:23 am
Posty: 191
Lokalizacja: okolice Opola
najwięcej syfu jest pod akumulatorem i pod skrzynka z bezpiecznikami i można się mocno zdziwć ze stanu blach jaki można tan zastać. Takrze albo przygotowac się na totalna rozpierduchę albo nie ruszać.

po wyjęciu silnika wygląda to tak:
Obrazek

ja zabrałem się za odświerzanie , narazie lewa strona gotowa, a prawa oraz pas przedni w trakcie

Obrazek

_________________
Mercedes-Benz W126 1988r 260SE, m103 3,0 EFI


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 04, 2009 8:37 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 05, 2006 1:41 pm
Posty: 259
Lokalizacja: Warszawa
Dramatu nie przewiduję, przy wymianie aku blacha wyglądała nie najgorzej.
Powodzenia.

_________________
________________

W126 300SE


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl