MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 11, 2025 9:48 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt lis 03, 2009 8:29 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Panowie gdzie w w126 260 se jest zawór odpowietrzenia zbiornika paliwa?
Wczoraj szukałem i nie znalazłem.Może jakiś rysunek z epc ktoś posiada?

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 03, 2009 8:54 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 14, 2009 9:27 am
Posty: 235
Lokalizacja: Szczyrk
Zajrzyj tutaj
http://www.w114-115.org.pl/forum/viewto ... nik+paliwa

_________________
ex
VW Garbus 1300 1961r
VW Garbus 1300 1968r
VW Bus 1600 1975r
W123 240D 1977r
obecnie
W124 230E Automatic 1985r


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 03, 2009 7:35 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Jeżeli chodzi o silnik benzynowy, to z uwagi na wymogi ekologiczne odpowietrzanie baku nie jest bezpośrednio połączone z atmosferą - jest to wykonane za pośrednictwem filtra z węglem aktywnym, którego zadaniem jest tymczasowe magazynowanie oparów paliwa wydostających się z baku.
W tym celu na silniku zamontowany jest układ składający się z zaworka bimetalicznego oraz zaworka regeneracyjnego, których zadaniem jest utrzymywanie stałego ciśnienia w baku na poziomie ok. 50 mbar.
Ponieważ ciśnienie w zbiorniku paliwa się zmienia zależnie od opadania poziomu paliwa (w miarę zużywania przez silnik) lub nagrzewania pojazdu przez słońce (wzrost cisnienia)wartości w zakresie -16 mbar do +50 mbar SĄ PRAWIDŁOWE. Jednak wg informacji z WIS-a układ sprawny, w stanie ustalonym utrzymuje ciśnienie w baku na poziomie 50 mbar. Czyli "PSYK" BYĆ MUSI!!
Adnotacja z WIS-u dodatkowa: "Prawidłowe nadciśnienie w baku wspomaga dostarczanie paliwa do silnika i zapobiega powstawaniu "bąbli powietrznych" w układzie paliwowym".

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 03, 2009 7:43 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Gdzie ten zaworek i kto nim steruje ? bo jak będę podpinał wtrysk z bmw to muszę nim sterować żeby baku nie zassało :) a komp z bmw ma do tego wyjście.PSYK wiem że ma być.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl