MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn sie 11, 2025 9:48 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt lis 03, 2009 3:33 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 18, 2007 7:43 am
Posty: 379
Lokalizacja: Poznań
ciekawe, co to ta "osobna kaseta"?

jeszcze parę lat temu wręcz powszechnie montowano gaz II generacji do silników, które dla dobrej współpracy z LPG potrzebują sekwencji.
potem słyszało się wręcz powszechne opinie o tym, że gaz do danego silnika się nie nadaje...
może być tak, że to auto rzeczywiście śmiga na tym, co ma zamontowane i jest git. ale w momencie, jak zaczną się problemy z gazem (nie twierdzę, że to musi nastąpić), zacząłbym od włożenia mu porządnej sekwencji, zamiast regulowania tego, co tam jest a co sekwencją nie jest :-)

mam nadzieję, że po wyłączeniu silnika wskaźnik ciśnienia oleju się rusza...

pozdro,
szymon.

_________________
'66 Wartburg 312/1
'69 w114 250CE
'69 w108 280SEL
'77 w116 450SEL 6.9
i inne Pontony


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 03, 2009 5:27 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
Milosh pisze:
Co do pompy nivo to wiadomo - tez sie moze popsuc ale chyba nikt w obecnych czasach w zwiazku z chronicznym brakiem gotwki (nie mowie, ze przy zdrowych zmyslach - choc wlasnie tak nalezaloby postapic) nie kupuje tej czesci w ASO (nie wiem czy sa zamienniki - swoje kombi juz sprzedalem). Wiec kupno uzywanej pompy nie jest koszmarnym wydatkiem, Cena Plynu ZHM tez nie zabije.

Pamiętaj, że używka może nie pojeździć dłużej jak 2 miesiące, a wtedy zaczyna się robić drogo. A jak padnie zawór regulatora do NIVO (czy jak to się tam profesjonalnie nazywa) to nowy nie oryginalny kosztuje skromne ... 1500 PLN. Trafić na dobrą i sprawną używkę nie jest łatwo, ale nie mówię że się nei da.

Generalnie, koszty utrzymania NIVO są na pewno wyższe, ale nie przerażające.

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 03, 2009 7:27 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt paź 16, 2009 9:47 am
Posty: 25
Lokalizacja: Koszalin
Czy można sprawdzić NIVO na wyłączonym silniku?


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 03, 2009 9:22 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
tak, czy w ogole jest [zlosnik]

Jak dupsko auta stoi nisko przy wylaczonym motorze to nie jest to powod do skakania pod sufit z radosci. To nie Citroen

Najlepiej wziac trzech ciezkich roslych panow (kazdy po min 100kg), niech otworza klape i siada na krawedzi bagaznika. Czwarty z panow (np. Ty) siada za kiera i odpala sprzeta. Zady tych Trzech Kroli w bagazniku powinny odczuc jak tylek auta sie podnosi.

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 03, 2009 11:23 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt paź 16, 2009 9:47 am
Posty: 25
Lokalizacja: Koszalin
Dziś mi gość zawieszenie sprawdzał ale dopiero później sobie pomyślałem ze robił to wyłączonym silniku więc pewnie tego NIVO nie sprawdził :-(


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl