MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 4:45 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt lis 06, 2009 10:02 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
zapalają się na chwilę, migają ,przestają działać wskażniki
wszystko trwa ułamki sekund i powraca prawidłowo
dzieje sie to w czasie jazdy szczególnie jak używa sie którąś dżwignię przy kierownicy
tak jakby robiła sie jakaś przerwa na stykach ,coś nie kontaktowało
nie powoduje to zaburzeń w pracy silnika tylko "wizualne"
Macie jakieś sugestię jak to ugryżć bo strasznie to wnerwia
gdzieś jest jakis wielostyk czy co ?,

dzięki za wszystkie pomysły

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Ostatnio zmieniony pt lis 06, 2009 10:13 am przez munich, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 06, 2009 10:11 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
W mojej W140 jest podobnie, jak włacze wycieraczki szyby, to nieważne na jakim biegu ale co kilka minut wszystkie wskazniki opadaja na ułamek sekundy, jakby ktoś odłączył prąd.
I nie mam pojecia gdzie leży przyczyna

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 06, 2009 10:15 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
muszę to zrobić bo mnie szlag trafi
jak nie ruszam kierunkowskazów czy wycieraczek to jest spokój
psuje przyjemność z jazdy

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 06, 2009 10:30 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 04, 2008 5:11 pm
Posty: 205
dołączę się, równiez mam podobnie z tym ze u mnie najbardziej reaguje na ruch kierownicy minimalny wręcz dotkniecie, wskazówki od liczników podskakują we wszystkie strony.

_________________
W140-500SE-LPG sekwencja
W126-500SE-LPG blos

Gdybym chciał walczyć z każdym idiotą na forum brakło by mi życia.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 06, 2009 10:55 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
zaczyna to wyglądać na typową usterkę :o

więc pewnie ktoś to pokonał....

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 20, 2009 10:35 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
elektronik twierdzi ,że to spadek chwilowy napięcia w zasilaniu tych urządzeń
teraz pytanie gdzie dokładnie znajdują się przekażniki które zasilają zegary i kontrolki????
brana też jest pod uwagę kostka stacyjki

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 20, 2009 10:40 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Powiem ci szczerze ze u mnie występuje to tylko na ułamek sekundy i juz zdążyłem się do tego przyzwyczaić, gdyz dojscie do przyczyny usterki graniczy z cudem.
Ale z checią dowiem się gdzie leży przyczyna ;)

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 21, 2009 8:13 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn wrz 28, 2009 9:57 pm
Posty: 23
Lokalizacja: OP
Ja miałem taki problem w w124, jak włączałem kierunki to wskazówki skakały do góry i na dół. Problemem była masa przy liczniku.

_________________
W140 300SEL 1992r.
W124 200D "Baleron" 1986r. - EX


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 21, 2009 11:50 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 25, 2009 12:23 am
Posty: 278
Metoda Macajewa.... Osłona dolna precz i szarpanie przewodami. Do tego oczyszczenie złącz i spsikanie tego jakimś kontaktem. Byle tylko nie WD 40.
To najbardziej upierdliwe usterki niestety i możliwe, że się ją usunie, nie wiedząc nawet kiedy, jak się zrobi kompleksowy przegląd.
Potrzebna też będzie lutownica, bo pęknięty lut bardzo możliwy. Nie raz to już przerabiałem...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl