MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 4:39 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob lis 14, 2009 5:53 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 03, 2009 5:37 pm
Posty: 71
Lokalizacja: Wrocław
Witam! Niedawno zakupiłem sobie W124 300D automat i jak w temacie pali mi 14-15 l. Na pełnym baku do zapalenia się rezerwy robię 400km. Jeżdżę tylko po mieście, do pracy mam 10km, rano nie stoję w korkach bo wstaję o 5 rano, w drodze powrotnej też jadę w miarę płynnie, czasami jakiś zastój się zdarzy. Rano auta nie grzeję, wsiadam i jadę, mam wyłączone radio, dmuchawa zawsze na jedynce, jeżdżę dosyć spokojnie, prawie nie używam kickdowna, hamulce nie trzymają, ciśnienie w oponach ok, wszystkie filtry wymienione, auto nie dymi. Jedynym tropem jest wyciek oleju z pompy wtryskowej, natomiast wycieku ropy w ogóle nie czuć(nosem). To jest chyba kara za to, że nie kupiłem sobie W126 :evil: W tygodniu zadzwonię do mechanika na Gęsią we Wrocławiu bo podobno dobry.
Proszę o jakieś porady.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 14, 2009 6:42 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt paź 03, 2008 3:51 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Oleśnica
To może być ropa.Ja też myślałem ,że mi olej cieknie a się okazało że to ropa ,a wcale nie było czuć zapachu.Mam rozszczelnioną pompę i spalanie mam też zawyżone (a raczej wylewanie się).Sprawdz jeszcze raz pompę.

_________________
Mercedes W124 250 D Automatic- "Mycha"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 14, 2009 7:06 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 03, 2009 5:37 pm
Posty: 71
Lokalizacja: Wrocław
Mi też się tak wydaje, bo co innego, mój mechanik mówił, ze to nie ropa, no ale ja się nie znam. Dodam, że rano podłożyłem tekturę pod silnik to popołudni była cała mokra, aż się z niej lało...


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 14, 2009 7:11 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt paź 03, 2008 3:51 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Oleśnica
Mi to zdiagnozował Wronecki z Buforowej .Tylko zerknął i od razu stwierdził co i jak.

_________________
Mercedes W124 250 D Automatic- "Mycha"


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 14, 2009 8:12 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 03, 2009 5:37 pm
Posty: 71
Lokalizacja: Wrocław
No tak Wroneccy znana firma, ale aż strach tam jechać bo jak podliczą to zero w portfelu [zlosnik] Przynajmniej tak słyszałem. A czy ktoś coś więcej powie o mechaniku na Gęsiej we Wrocławiu, bo mam problem, na forum niektórzy podają adres Gęsia 6 czasami 7, a czasami 30, zawsze chodzi o Pana Czesława Cegłę, na ale jak ja raz tam pojechałem to znalazłem zakład mechaniki mercedesa, ale na szyldzie nie było żadnego Czesława Cegły, zresztą jak dzisiaj tam dzwoniłem to też nie odbierał Pan Czesław, czy chodzi o ten sam adres,ktoś wyjaśni?


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 14, 2009 10:13 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Sprawdz sobie czy wtryski nie leją, wykręć wtryskiwacze i zawiez do jakiegoś mechanika który dysponuje stołem probierczym.

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 14, 2009 11:36 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Moja rada, wykosztuj się i zatankuj do pełna, a przynajmniej do pierwszego odbicia pistoletu, przejedź dystans jaki chcesz, potem powtórz czynnośc i oblicz rzeczywiste spalanie. Moja 3-seta w automaci po mieście, jesisenna porą (mam 3 km do pracy) pali do 11l/100km, w trasie schodze do 8l jadąc powiedzmy do 130km/h i wyprzedzając zawalidrogi. Jeżeli wypadnie więcej sprawdź wtryski, szcelność układu paliwowego, czy zaciski nie trzymaja itp.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 15, 2009 8:21 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 03, 2009 5:37 pm
Posty: 71
Lokalizacja: Wrocław
darus pisze:
Moja rada, wykosztuj się i zatankuj do pełna, a przynajmniej do pierwszego odbicia pistoletu, przejedź dystans jaki chcesz, potem powtórz czynnośc i oblicz rzeczywiste spalanie.

Zawsze tankuję do pełna, zresztą co tu sprawdzać jak na 60litrach robię 400km, w tygodni pojadę do mechanika, może się coś wyjaśnii.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 16, 2009 12:33 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn paź 15, 2007 1:57 pm
Posty: 186
Lokalizacja: Warszawa
Mi moje 2.5 turbo diesel też coś za dużo pali. Mniej więcej na 12-13 litrach robię 100-110 km, co jest trochę nie fajne. A jeżdżę raczej spokojnie, mało no i głównie po mieście, korki omijam, a przynajmniej staram się. I ni cholery nie wiem co jest tego przyczyn, może ktoś z forumowiczów coś poradzi, bo ja to już nie mam zupełnie do tego głowy.

_________________
BMW 728iA B+G '99
W210 E230 '97 - ojcowóz
EX: VW Vento '92 1.8B
W124 E250 Turbo Diesel '93


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 16, 2009 2:27 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt paź 16, 2007 8:34 pm
Posty: 324
Lokalizacja: ze piekła
Przecież pisze że silnik nie kopci, to po co o wtryskach piszecie??

Jak tekturka mokra, to masz odpowiedź. Teraz trzeba zlokalizować wyciek paliwa. Stawiam na okolice nakrętki któregoś przewodu sztywnego od pompy wtryskowej.

Mój pali do 11l/100 po mieście a mam co najmniej jeden lejący wtrysk i walniętą świecę (jakoś się nie mogę zmobilizować :oops: )

_________________
w123 240D
s124 300D


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 16, 2009 2:56 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
siekan pisze:
Mi moje 2.5 turbo diesel też coś za dużo pali. Mniej więcej na 12-13 litrach robię 100-110 km, co jest trochę nie fajne. A jeżdżę raczej spokojnie, mało no i głównie po mieście, korki omijam, a przynajmniej staram się. I ni cholery nie wiem co jest tego przyczyn, może ktoś z forumowiczów coś poradzi

wymień filtr powietrza :)

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
Post: pn lis 16, 2009 3:20 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 11, 2007 10:59 pm
Posty: 699
Lokalizacja: Warszawa (WK)
Janfocus pisze:
wymień filtr powietrza :)


White Chocolate pisze:
(...)wszystkie filtry wymienione(...)


;)

_________________
V945 2.3T 97'
Ex: V945 93' "Knudsen"
Ex: W123 240D 78' Englischrot
Ex: 85' Oldsmobile Delta 88 Royale Brougham V8 307ci
Ex: W123 240D 84' 459 maroonbraun
Ex: 86' Chevy Caprice Wagon 5,0 V8 - moja pierwsza miłość...


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 16, 2009 3:41 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Fullsize, chyba Ci siekana biala czekolada zaszkodzila.

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 16, 2009 4:08 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn paź 15, 2007 1:57 pm
Posty: 186
Lokalizacja: Warszawa
Jaka znowusz biała czekolada. W żadne machloje proszę mnie tu nie mieszać 8)

_________________
BMW 728iA B+G '99
W210 E230 '97 - ojcowóz
EX: VW Vento '92 1.8B
W124 E250 Turbo Diesel '93


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 16, 2009 5:25 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 12, 2008 5:58 pm
Posty: 317
Lokalizacja: Wrocław&Swojec
ul, betonowa, Warsztat rekin :) Polecam :D Specjalizacjia głownie tylko Mercedes:D ale robia wszystko, solidnie i pozadnie :)

_________________
MB W123 84r 280e ASB-> 300TD 5 manual "smoczek"
MB W123 79r 300D ASB Tatowy "żabka"
Plastiki :)
Ford escort 1.8 16V 99r "szlifierka"
Ford escort 1.4 8V 92r szczep 1.8TD 8V 97r "Ważywniak"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl