MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 7:52 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt lis 10, 2009 8:10 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 29, 2006 8:30 pm
Posty: 99
Witam.
Kurczę pieczone w pysk.
Nie mogę odpalić. 2 litry 85 gaz
Jak w nocy dostawał wilgoci (sierpień- Bieszczady) to odpalał dopiero po podniesieniu maski i ogrzaniu go słoneczkiem około godziny.
W październiku się zaczęło.
Wymieniłem świece, kopułkę, palec, przewody.odpalał z wielkim trudem.
A teraz kicha, cały czas siąpi.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Wojtek <br>Dodano po 10 godzinach. 23 minutach.:<br> Dalej nie odpala.
Proszę o sugestie.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 10, 2009 2:02 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:01 am
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecinek, Warszawa
Luźna sugestia: lewe powietrze. Jakaś różnica między kręceniem na cyklonie i na benzynie? A jak już odpali po wysuszeniu, to jak chodzi?
Luźna sugestia nr 2: rozregulowany zapłon. To gaźnik, czy wtrysk, jaka instalacja?

_________________
MB - Jasne jak drut/
- "ABC alfabetu"
- Bolid Młodzieży Wiejskiej E38 740iA ;było: MB 190 '86 2.3


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 10, 2009 7:40 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt paź 16, 2007 8:34 pm
Posty: 324
Lokalizacja: ze piekła
Trzeba było odgrzebać swój stary temat:
http://www.w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=44174

_________________
w123 240D
s124 300D


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 11, 2009 7:14 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 29, 2006 8:30 pm
Posty: 99
nie ma żadnej, jak odpali to jest przyzwoicie, tylko na wolnych trochę wahnięć. gaźnik


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 12, 2009 12:56 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:01 am
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecinek, Warszawa
Jak to jest u Ciebie z tymi przerwami na świecach?

_________________
MB - Jasne jak drut/
- "ABC alfabetu"
- Bolid Młodzieży Wiejskiej E38 740iA ;było: MB 190 '86 2.3


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 12, 2009 8:37 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 29, 2006 8:30 pm
Posty: 99
fabrycznie 0,8, nie dostałem do gazu.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 12, 2009 10:07 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
wojchr pisze:
fabrycznie 0,8, nie dostałem do gazu.

sam sobie możesz zmniejszyć do 0,6-0,7 (tylko szczelinomierz potrzebny)

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 12, 2009 2:38 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 29, 2006 8:30 pm
Posty: 99
Czy jak kręcę, to paliwo musi lecieć z wygiętej rurki do gardzieli gaźnika?


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 12, 2009 3:07 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
wojchr pisze:
Czy jak kręcę, to paliwo musi lecieć z wygiętej rurki do gardzieli gaźnika?

nie, leci tylko w momencie wciskania gazu...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 13, 2009 8:22 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 29, 2006 8:30 pm
Posty: 99
Dzisiaj raz tylko się pokazała iskra na świecy osadzonej w przewodzie wychodzącym z cewki.
Wszystko to mocno wilgotne.
Nieodpalanie przy dużej wilgoci to mojego mesia specjalność.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 20, 2009 2:19 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 29, 2006 8:30 pm
Posty: 99
Trochę przeschło i odpalił z trudem, ale jest tak jak było, nagrzałem go, pochodzi minute, zaczyna przerywać i gasnie


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 08, 2009 9:15 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 29, 2006 8:30 pm
Posty: 99
trochę popadało,
przy kręceniu, prycha ,rzuca, kaszle, wypluje coś na pokrywę filtra powietrza, jak zapali to obroty spadają(nieraz zgaśnie), zaraz się wyrównują, i znowu to samo, trochę rzuca.
Czy nic nie można poradzić?
Pozdrawiam.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 03, 2010 12:31 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 29, 2006 8:30 pm
Posty: 99
Dalej problem istnieje.
Zauważyłem, że w cewce, tam gdzie przewód WN jest kilka kropel jakiejś cieczy,.
Czy tak ma być?
Pozdrawiam.
Wojtek <br>Dodano po 10 godzinach. 16 minutach.:<br> Jeszcze jedna zagadka.
Próbuję odpalać na benie. po 3-5 minutach odpala z bardzo wielką łaską. Jak przejadę ileś tam( ze 2-3 razy zgaśnie na światłach), przełączam na gaz i po iluś tam kilometrach dochodzi do siebie.Spalanie gazu 9-10l na trasie. Ki licho?


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 07, 2010 1:35 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
Witam,
a może tak jakąś regulację pt. luzy zaworowe? Wg opisu nie ma czym oddychać. Ponadto jeżeli jest to Stromberg, to powiniem mieć w tłoczysku komorę zalaną płynem od wspomy, ponadto ustawienie wzbogacenia na zimnym silniku (ssanie) działa zarówno na gaz jak i na benę, ponadto zerknij czy nie ma trafienia na kabel idący z czujnika położenia wału (z przodu) a aparatem zapłonowym.
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl