MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 7:33 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn gru 07, 2009 8:34 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
Jak i czym sprawdzić czujnik dolnej przepustnicy,jakie powinien mieć wartości, na wtyczce 3 piny MB V8,czy wystarczy zwykły miernik ?

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
 Tytuł:
Post: pn gru 07, 2009 10:15 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
Nie ma 2-ch przepustnict, bo to "na górze" to przepływomierz, a na dole właśnie jest przepustnica.
Odpowiadając na pytanie. Tak, wystarczy zwykły miernik. Tam są w zasadzie 2 styki - zamknięta przepustnica i pełne otwarcie. Trzeba zrobić zatem prosty test "na przejście".
Mierzysz 2 skrajne do środkowego, raz na zamkniętej przepustnicy, potem na otwartej do końca. Z tego, co pamiętam na 1-ce jest zestyk biegu jałowego, a na 3-ce - pełnego otwarcia przepustnicy.
Obrazek

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 08, 2009 8:49 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
no to kolega mnie uspokoił bo takie właśnie są wskazania, na zamkniętej-przejscie i na ful otwartej-przejście, brak wskazania w pozycji środkowej, myślałem że coś zwalone bo nie ma płynnego wskazania tzn.przy otwieraniu się zwiększa i odwrotnie przy zmykaniu-zmniejsza,jeśli dobrze rozumię tak właśnie ma być ?

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 08, 2009 9:05 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
tak, zwarte-rozwarte

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 08, 2009 9:17 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
Jak myśle to sygnał idzie do kompa,czy może na inny sterownik?

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 08, 2009 11:36 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
Idzie do sterownika KE, a stamtąd również na sterownik wolnych obr. (w W126 V8 chyba we wszystkich odmianach KE jest oddzielny sterownik)

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 08, 2009 1:44 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 29, 2004 11:44 pm
Posty: 653
Lokalizacja: Kielce
Idzie również do modułu zapłonowego.

_________________
MB - mój drugi dom


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 08, 2009 6:29 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt gru 01, 2009 6:31 pm
Posty: 10
Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam a jak to sie ma gdy sa dwa styki?M116 380.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 08, 2009 8:57 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pn lut 25, 2008 6:46 pm
Posty: 857
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza-Chruszczobród
No i niestety moja radośc trwała krótko, połączyłem miernik na stałe i ruszałem klapką kilkakrotnie,okazało się że przy otwartej przepustnicy przejście jest za każdym razem ale przy zamkniętej raz jest 2 razy nie ma,wkurzyłem się strasznie i wyciągłem całą przepustnicę,odkręciłem czujnik i okazało się że wycięcie na łyżwę wczujniku praktycznie nie istnieje jest wytarte na listek tak że czujnik nadaje się na szrot, zamówiłem już nowy w ASO ( u nich to nazywa się włącznik) będzie w piątek bo nie ma na miejscu, koszt 127pln,nie jest tak żle na allegro 90pln używka,poskładam to opiszę co dalej!

_________________
MB 124 300 24V CE-1991 EX
MB 126 560 SEL- 1988-LPG
AUDI A3 1.6-----1997-PB
DAEWO TICO----1997-LPG
MB 126 420 SE-- 1988 EX
IVECO 3510-----1995 EX
MB 124 300 E ---1989 EX
MB 201 230 E ---1987 EX
AUDI 80 1,8E----1989 EX
SEICENTO 900---2002 - LPG


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl