MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 4:41 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt gru 08, 2009 12:56 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 15, 2006 11:26 pm
Posty: 130
Lokalizacja: Wrocław
Cześć.

Jako, że wieczór coraz szybciej nadchodzi i robi się coraz szybciej coraz ciemniej, zaczyna mi brakować widoczności na panelu sterowania klimą. Nie mam podświetlenia przycisków ani wyświetlacza.
Za dnia nie przeszkadza mi to za bardzo, ale w nocy muszę sobie liczyć przyciski żeby "dołożyć do pieca" albo zwiekszyć power wiatraka...
Rozebrałem panel i żaróweczka, która sie tam znajduje baaaardzo słabiutko się żarzy, ledwo to widać- dostaje zaledwie kilka V napięcia.

Aby zacząć dłubać głębiej w panelu lub w elektryce go zasilającej, chciałbym zweryfikować żródło problemu.
I stąd moja prośba- potrzebuję drugi panel na podmiankę, aby zamontować go u mnie albo mój w innym aucie żeby zobaczyć czy zachowuje sie tak samo. Wtedy będę wiedział gdzie nie gra...
A jako, że nie mam zapasowego panela to miałbym prośbę do kogoś z Was z Wrocławia lub okolic Oławy kto zgodziłby się spotkac na 10 minut i zamienić panele na chwilę.

Będę wdzięczny za propozycje, mam nadzieję że 4pak będzie ok...

Pozdrawiam.

_________________
W123, 300D, 5 biegowy manual, 1977- w trakcie generalnego remontu. http://www.w114-115.org.pl/f/viewtopic.php?f=50&t=44881
W210, 300TD, 5 biegowy automat, 1998- w trakcie ciągłej i bezawaryjnej eksploatacji.
_________________


Na górę
 Tytuł:
Post: wt gru 08, 2009 5:04 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
Jak nie znajdziesz drugiego (albo to nie będzie wina panelu) to i tak pozostanie multimetr... Nie lepiej od razu od tego zacząć? Sprawdzisz zasilanie panelu i będziesz wiedział, co dalej.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 09, 2009 7:16 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 15, 2006 11:26 pm
Posty: 130
Lokalizacja: Wrocław
Mor pisze:
Sprawdzisz zasilanie panelu

...tylko który to przewód??? tyle ich tam...

_________________
W123, 300D, 5 biegowy manual, 1977- w trakcie generalnego remontu. http://www.w114-115.org.pl/f/viewtopic.php?f=50&t=44881
W210, 300TD, 5 biegowy automat, 1998- w trakcie ciągłej i bezawaryjnej eksploatacji.
_________________


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 09, 2009 4:05 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
To chcesz to robić bez schematu?

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl